X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο των 1.160 ίππων

Η Aston Martin Valkyrie έχει απίστευτη ροπή, 900Nm στις 6.000 σ.α.λ.

Με τα πρώτα πρωτότυπα Aston Martin Valkyrie να αρχίζουν να διαμορφώνονται, ας αποκαλύψουμε τις λεπτομέρειες του υβριδικού κινητήρα του μοντέλου.

Πρόκειται για ένα μοτέρ της Cosworth, κατασκευασμένο στις 65 μοίρες, ατμοσφαιρικό V12 6.5 lt, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 1.000 hp (ή 153,8 hp ανά λίτρο) στις 10.500 σ.α.λ., ενώ μπορεί να συνεχίσει σε μέγιστη ταχύτητα 11.100 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν πρώτο στον κόσμο ατμοσφαιρικό κινητήρα για αυτοκίνητο παραγωγής, συμβατό με τις νέες εκπομπές ρύπων. Η μέγιστη ροπή είναι 740Nm στις 7.000 σ.α.λ.

Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων παρέχει σημεία στήριξης της πίσω ανάρτησης, βοηθώντας παράλληλα για ακόμη μεγαλύτερη δομική ακαμψία και εξαλείφοντας το βάρος ενός επιπρόσθετου οπίσθιου πλαισίου.

Το μοντέλο φέρει μπαταρία που χρησιμεύει ως φορέας για τα ηλεκτρονικά ισχύος του οχήματος, ενώ παράλληλα με τις λειτουργίες Power Boost και Energy Recovery System, ο ηλεκτροκινητήρας E ενισχύει τη μηχανική απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων. Διαθέτει και σύστημα KERS, παρόμοιο με εκείνο που ταιριάζει στα αυτοκίνητα της Φόρμουλα 1. Το υβριδικό σύστημα της Aston Martin Valkyrie έχει αναπτυχθεί από δύο κύριους τεχνικούς συνεργάτες: την Integral Powertrain Ltd, που έδωσε τον ηλεκτροκινητήρα και τη Rimac που έδωσε το ελαφρύ υβριδικό σύστημα μπαταριών.

Ως αποτέλεσμα, το πλήρες υβριδικό σύστημα συνεισφέρει επιπλέον 160 hp ισχύος και επιπλέον 280Nm διαθέσιμης ροπής στρέψης, με αποτέλεσμα η ισχύς να ανέρχεται στους 1.160 hp στις 10.500 σ.α.λ., με τη ροπή να αγγίζει τα 900 Nm στις 6.000 σ.α.λ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ