X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό CUPRA παραγωγής

Σχεδόν 16 μήνες αφότου παρουσιάστηκε πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2019, το ηλεκτρικό CUPRA el-Born είναι έτοιμο να μπει στο εργοστάσιο παραγωγής.

Το πρώτο ηλεκτρικό της θυγατρικής εταιρείας της Seat, αποκαλύφθηκε την Τετάρτη, διαδυκτιακώς –όπως, πλέον, συνηθίζεται- στην CASA SEAT, το σπίτι της ισπανικής μάρκας. Αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε, εκ πρώτης, είναι ότι οι γραμμές του μοντέλου παρέμειναν ίδιες με του πρωτότυπου, η φόρμα δηλαδή, και το μόνο που άλλαξε είναι το εμπρός μέρος, η μάσκα και η εισαγωγή του αέρα, όχι για να ψύξει τον κινητήρα, που δεν υπάρχει καθώς έχει μόνο ηλεκτρικό μοτέρ, αλλά για να προσθέσει στοιχεία πιο «γήινου» αυτοκινήτου.

Διατηρήθηκαν, επίσης, τα ίδια, περίτεχνα φωτιστικά σώματα και οι ίδιες ζάντες. Πάντως, δεν ξέρω αν το πολυσκέφθηκαν οι σχεδιαστικές που έκαναν αυτές τις ακμές μπροστά στο καπό, βάζοντας και το σήμα με τον χαλκό, διότι αν το δεις από μπροστά να έρχεται, σε Peugeot παραπέμπει!

Το CUPRA el-Born, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Zwickau στη Γερμανία, και σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα, θα εφοδιάζεται me υψηλής απόδοσης μπαταρία 77kWh (μεικτή: 82kWh), που θα χαρίζει εμβέλεια με μία φόρτιση, έως 500 χλμ. και μπορεί να φορτίζεται σε 30 λεπτά για χωρητικότητα ικανή για 260 χλμ. απόσταση. Παράλληλα, μπορεί να επιταχύνει σε 2,9 δευτ. στα 0-50 χλμ./ώρα, ενώ το Dynamic Chassis Control Sport (DCC Sport), το οποίο αναπτύχθηκε αποκλειστικά στην πλατφόρμα MEB για το CUPRA el-Born, συνδυάζει το σπορ ύψος οδήγησης του αυτοκινήτου με ένα σύστημα που προσαρμόζεται αυτόματα σε οποιεσδήποτε συνθήκες, προσφέροντας ανώτερο επίπεδο δυναμικής οδήγησης.

Επίσης, το CUPRA el-Born διαθέτει τεχνολογίες αιχμής, όπως Head-up Display με Augmented Reality.

Εξίσου κομψό και στην καμπίνα, με ανακυκλωμένα υλικά, μαλακά πλαστικά, δέρμα και αλκαντάρα στα καθίσματα, σπορτίφ δερμάτινο τιμόνι, που φέρει διακόπτες για τις επιλογές Drive Profile Selection και CUPRA mode, ψηφιακό ταμπλό, οθόνη αφής κεκλιμένη προς τον οδηγό και μπάκετ καθίσματα.

Το λανσάρισμα του CUPRA el-Born, θα γίνει το 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ