X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αστείρευτη δύναμη η νέα υβριδική Χ5 xDrive45e

Η γκάμα συστημάτων κίνησης της νέας BMW X5 επεκτείνεται μέσα στο 2019 με την προσθήκη ενός plug-in υβριδικού συστήματος.

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό της BMW, η οποία διαθέτει είτε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, είτε plug-in υβριδικά.

Προς αυτή τη κατεύθυνση κινείται η δεύτερη γενιά του plug-in υβριδικού μοντέλου, που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος BMW iPerformance, με την έμφυτη ευελιξία ενός Sports Activity Vehicle (SAV).

Το μοντέλο εφοδιάζεται με έναν εν σειρά 6-κύλινδρο κινητήρας 3.0lt – 286 hp, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 112hp, μπαταρία ιόντων λιθίου με αυξημένη χωρητικότητα και εξελιγμένα ηλεκτρονικά ισχύος για ευφυή διαχείριση ενέργειας.

Οι δύο κινητήριες μονάδες παράγουν συνολική ισχύ 390 hp (290 kW) με μέγιστη ροπή 600 Nm. Ο κινητήρας καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται με ένα 8άρι κιβώτιο Steptronic τελευταίας γενιάς και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive. Η ροπή μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας ή ο κινητήρας καύσης ή και οι δύο μαζί. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει σε 5,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα.

Επίσης, η τελική ταχύτητα μόνο με ηλεκτροκίνηση έχει αυξηθεί από 120 σε 140 χλμ./ώρα και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τώρα τα περίπου 80 χλμ., σχεδόν τριπλάσια από της προκατόχου της. Με όλα αυτά, η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 2,1λίτρα/100 χλμ., ενώ οι αντίστοιχες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι τώρα 49 γρ./χλμ.

Παράλληλα, με την τοποθέτηση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από το αμάξωμα, το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλότερα, με τον χώρο των αποσκευών να έχει μειωθεί κατά 150 λίτρα. Με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση, η χωρητικότητα είναι 500 λίτρα, και με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες φτάνει τα 1.716 λίτρα.

Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance εφοδιάζεται στάνταρ με αερανάρτηση δύο αξόνων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες. Τα προαιρετικά συστήματα ανάρτησης που διατίθενται για το plug-in υβριδικό μοντέλο περιλαμβάνουν integral active steering. Εκτός από την πλήρη γκάμα στοιχείων ευφυούς συνδεσιμότητας, προσφέρονται νέες ψηφιακές υπηρεσίες, ειδικά προσαρμοσμένες για ηλεκτροκίνηση. Επιπλέον, εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, αλλά και προτάσεις υψηλής ποιότητας που αναβαθμίζουν την άνεση και πολυτέλεια στο εσωτερικό...

ProEXR File Description =Attributes= cameraAperture (float): 31.991936 cameraFNumber (float): 8.000000 cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000 cameraFarRange (float): 999999984306749440.000000 cameraFocalLength (float): 44.000000 cameraFov (float): 39.963963 cameraNearClip (float): 0.000000 cameraNearRange (float): 0.000000 cameraProjection (int): 0 cameraTargetDistance (float): 200.000000 cameraTransform (m44f) channels (chlist) compression (compression): Zip dataWindow (box2i): [0, 0, 5456, 4092] displayWindow (box2i): [0, 0, 5456, 4092] lineOrder (lineOrder): Increasing Y name (string): "" pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 type (string): "scanlineimage" vrayInfo/camera (string): "P028" vrayInfo/computername (string): "cluster2-1-7" vrayInfo/cpu (string): "INTEL/Model:14,Family:6,Stepping:4,Cache:0" vrayInfo/date (string): "2018/Feb/22" vrayInfo/filename (string): "Q:/01_Projects/171121_BMW_G05/60_WORK/150_MAYA/scenes/production/P028/P028.v004.nsiamantas.mb" vrayInfo/frame (string): "00001" vrayInfo/h (string): "4093" vrayInfo/mhz (string): "0MHz" vrayInfo/os (string): "Microsoft(tm) Windows(tm), version 6.1, Service Pack 1" vrayInfo/primitives (string): "0" vrayInfo/ram (string): "65520MB" vrayInfo/renderlayer (string): "RL_base" vrayInfo/rendertime (string): " 0h 0m 0.0s" vrayInfo/scenename (string): "P028.v004.nsiamantas" vrayInfo/time (string): "22:52:34" vrayInfo/vmem (string): "8388608MB" vrayInfo/vraycore (string): "3.60.04" vrayInfo/vrayrevision (string): "27959 Jan 19 2018 02:09:24" vrayInfo/vrayversion (string): "Version of V-Ray for Maya 3.60.04" vrayInfo/w (string): "5457" =Channels= A (half) B (half) Fresnel.B (half) Fresnel.G (half) Fresnel.R (half) G (half) R (half) TopDown.B (half) TopDown.G (half) TopDown.R (half) bumpnormals.X (half) bumpnormals.Y (half) bumpnormals.Z (half) mID_alcantaraNoise.B (half) mID_alcantaraNoise.G (half) mID_alca PROEXR FILE DESCRIPTION =ATTRIBUTES= CAMERAAPERTURE (FLOAT): 31.991936 CAMERAFNUMBER (FLOAT): 8.000000 CAMERAFARCLIP (FLOAT): 1000000015047466200000000000000.000000 CAMERAFARRANGE (FLOAT): 999999984306749440.000000 CAMERAFOCALLENGTH (FLOAT): 44.000000 CAMERAFOV (FLOAT): 39.963963 CAMERANEARCLIP (FLOAT): 0.000000 CAMERANEARRANGE (FLOAT): 0.000000 CAMERAPROJECTION (INT): 0 CAMERATARGETDISTANCE (FLOAT): 200.000000 CAMERATRANSFORM (M44F) CHANNELS (CHLIST) COMPRESSION (COMPRESSION): ZIP DATAWINDOW (BOX2I): [0, 0, 5456, 4092] DISPLAYWINDOW (BOX2I): [0, 0, 5456, 4092] LINEORDER (LINEORDER): INCREASING Y NAME (STRING): "" PIXELASPECTRATIO (FLOAT): 1.000000 SCREENWINDOWCENTER (V2F): [0.000000, 0.000000] SCREENWINDOWWIDTH (FLOAT): 1.000000 TYPE (STRING): "SCANLINEIMAGE" VRAYINFO/CAMERA (STRING): "P028" VRAYINFO/COMPUTERNAME (STRING): "CLUSTER2-1-7" VRAYINFO/CPU (STRING): "INTEL/MODEL:14,FAMILY:6,STEPPING:4,CACHE:0" VRAYINFO/DATE (STRING): "2018/FEB/22" VRAYINFO/FILENAME (STRING): "Q:/01_PROJECTS/171121_BMW_G05/60_WORK/150_MAYA/SCENES/PRODUCTION/P028/P028.V004.NSIAMANTAS.MB" VRAYINFO/FRAME (STRING): "00001" VRAYINFO/H (STRING): "4093" VRAYINFO/MHZ (STRING): "0MHZ" VRAYINFO/OS (STRING): "MICROSOFT(TM) WINDOWS(TM), VERSION 6.1, SERVICE PACK 1" VRAYINFO/PRIMITIVES (STRING): "0" VRAYINFO/RAM (STRING): "65520MB" VRAYINFO/RENDERLAYER (STRING): "RL_BASE" VRAYINFO/RENDERTIME (STRING): " 0H 0M 0.0S" VRAYINFO/SCENENAME (STRING): "P028.V004.NSIAMANTAS" VRAYINFO/TIME (STRING): "22:52:34" VRAYINFO/VMEM (STRING): "8388608MB" VRAYINFO/VRAYCORE (STRING): "3.60.04" VRAYINFO/VRAYREVISION (STRING): "27959 JAN 19 2018 02:09:24" VRAYINFO/VRAYVERSION (STRING): "VERSION OF V-RAY FOR MAYA 3.60.04" VRAYINFO/W (STRING): "5457" =CHANNELS= A (HALF) B (HALF) FRESNEL.B (HALF) FRESNEL.G (HALF) FRESNEL.R (HALF) G (HALF) R (HALF) TOPDOWN.B (HALF) TOPDOWN.G (HALF) TOPDOWN.R (HALF) BUMPNORMALS.X (HALF) BUMPNORMALS.Y (HALF) BUMPNORMALS.Z (HALF) MID_ALCANTARANOISE.B (HALF) MID_ALCANTARANOISE.G (HALF) MID_ALCA

Κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2

Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο 2,1 l/100 km*, κατανάλωση ηλεκτρισμού στο μικτό κύκλο 23,0 kWh/100 km*; εκπομπές CO στο μικτό κύκλο 49 g/km*.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ