X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από την πίστα στον δρόμο με 290 άλογα

VOLKSWAGEN AG

Το Golf άλλαξε τα δεδομένα στις κατηγορίες αμαξωμάτων, όταν πρωτοπαρουσιάσηκε και μάλιστα οι ισχυρές του εκδόσεις GTI έδωσαν το έναυσμα και σε άλλους κατασκευαστές να προχωρήσουν σε ανάλογες εκδόσεις.

Τώρα, η VW, "ρίχνει"στον δρόμο, ένα αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί για αγωνιστική πίστα, αλλά σε λιγότερη ισχυρή μορφή.

Από το Golf GTI του 1976 έχουν περάσει 7 γενιές και 2,3 εκατομμύρια πωλήσεις, με το DNA του μοντέλου να παραμένει αυθεντικό, με συμπαγείς διαστάσεις, χαμηλό βάρος, ισχυρό κινητήρα, καλοζυγισμένη ανάρτηση και φυσικά δυναμική εμφάνιση. Τα ίδια χαρακτηριστικά, ισχύουν και για το Golf GTI TCR, μια ειδική έκδοση βγαλμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τον δύο φορές πρωταθλητή TCR (Touring Car Racing, διάδοχο του διάσημου WTCC), που διεξάγεται με υπερτροφοδοτούμενα, δίλιτρα/τετρακύλινδρα, προσθιοκίνητα 5θυρα ή 4θυρα παραγωγής.

Το Golf GTI TCR δρόμου, με υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο TSI, μοτέρ με φίλτρο μικροσωματιδίων, αποδίδει 290 ίππους (213 kW) από τις 5.400 έως τις 6.400 σ.α.λ. προσφέροντας 45 ίππους (33 kW ) επιπλέον από το Golf GTI Performance, ενώ προσφέρει 200 Nm από τις μόλις 1.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 380 Nm, σε ευρεία περιοχή στροφών (από τις 1.950 έως τις 5.300 σ.α.λ.), προσφέροντας τη δύναμη που ζητά ο οδηγός κάθε φορά που πατά το δεξί πεντάλ.

VOLKSWAGEN AG

Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός στάνταρ αυτόματου DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Για τη βέλτιστη διαχείριση της μεταφοράς ισχύος και της θερμότητας, το Golf GTI TCR εφοδιάζεται με δύο επιπλέον ψυγεία νερού που βρίσκονται μπροστά και είναι ίδια με εκείνα του τετρακίνητου Golf R.

Στον στάνταρ, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display, η τελική ταχύτητα δείχνει τα 250 χλμ./ώρα, η οποία αυξάνεται στα 260 χλμ./ώρα με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή (Vmax limit), ενώ η αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής διασφαλίζει το απαιτούμενο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Το Golf GTI TCR επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα.

Για καλύτερο κράτημα, στον εμπρός άξονα υπάρχει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται από το Golf GTI Performance και συνδυάζεται με τα οδηγικά προφίλ “ECO”, “NORMAL”, “SPORT” και “INDIVIDUAL”. Το τελευταίο, προσφέρει προσωποποιημένη ρύθμιση του τιμονιού, της απόδοσης του κινητήρα, του κιβωτίου και της προαιρετικής ανάρτησης Dynamic Chassis Control (DCC).

Το Golf GTI TCR είναι διαθέσιμο με δύο «δυναμικά πακέτα» εξοπλισμού. Στο πρώτο, έχουμε τροχούς Reifnitz 19’’ σε Black matt με ελαστικά 235/35 R 19, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC), αφαίρεση του περιοριστή ταχύτητας (Vmax limit), μικρότερη κατά 20 χιλιοστά απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος σε σχέση με το νορμάλ Golf (5 χιλιοστά σε σχέση με το GTI) και ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ εμπρός-πίσω τα οποία με το πάτημα ενός διακόπτη προσαρμόζονται βάσει των προγραμμάτων για σπορ, άνετη ή νορμάλ οδήγηση.

VOLKSWAGEN GOLF GTI TCR VOLKSWAGEN

Στο δεύτερο πακέτο, έχουμε: τροχούς Pretoria 19’’ σε glossy Black και σπορ (ημί-σλικ) ελαστικά 235/35 R 19 για χρήση σε πίστα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC), αφαίρεση του Vmax limit, σπορ πίσω αμορτισέρ με πιο σφιχτή ρύθμιση και αντικλεπτικό σύστημα τροχών.

Σχεδιαστικά, μπροστά υπάρχουν μεγαλύτερες εισαγωγές και διαχωριστικά αέρα όπως και στα αγωνιστικά, ενώ νέα είναι η γρίλια όπως και τα πλαστικά, χαμηλότερα, ώστε να τονίζουν τον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, το μοτίβο των LED αναδεικνύει τον TCR χαρακτήρα, ενώ δεξιά και αριστερά του αποκλειστικής σχεδίασης διαχύτη, δεσπόζουν οι εξατμίσεις R “Performance” τιτανίου εξελιγμένες από τον Akrapovic, με 4 απολήξεις. Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα έχουν ειδική επένδυση που έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτή την έκδοση. Με την απόχρωση του γραφίτη έρχονται σε πολύ όμορφη αντίθεση οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, στο κεντρικό υποβραχιόνιο, στις πόρτες, στον επιλογέα του DSG και στο σπορ, εμπνευσμένο από το TCR τριάκτινο τιμόνι με τις περφορέ λεπτομέρειες.

Το νέο Volkswagen Golf GTI TCR είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 48.700 €…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ