X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 51.100 ευρώ οι τετρακίνητες ηλεκτρικές EQA

Η νέα, εξαιρετική και αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQA, η οποία πωλείται ήδη στη χώρα μας, αποκτά δύο ακόμα εκδόσεις, τετρακίνητες αυτή τη φορά, με επιπλέον μοτέρ στον πίσω άξονα.

Με δύο μοτέρ, η EQA 300 4MATIC αποδίδει 168 kW (226 ίππους), χαρίζοντας αυτονομία έως 426 χιλιόμετρα και η EQA 350 4MATIC αποδίδει 215 kW (290 ίππους) με αυτονομία έως 432 χιλιόμετρα.

Στην Ελλάδα, είναι έτοιμες για παραγγελία, με τιμές 57.100 ευρώ (51.100 με επιδότηση) η EQA 300 4MATIC, και με 59.900 ευρώ (53.900 με επιδότηση) η EQA 350 4MATIC, ενώ προσφέρεται και μια ειδική έκδοση λανασαρίσματος, που θα διαθέτει τη γραμμή εξοπλισμού AMG, καθώς και το πακέτο εξοπλισμού Advanced, με τιμή 55.890 ευρώ, με την επιδότηση του προγράμματος «ΚINΟΥMΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ».

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται: Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προβολείς LED High Performance, επένδυση με συνθετικό δέρμα / ύφασμα, πακέτο άνεσης καθισμάτων με υποστήριξη μέσης 4 σημείων, MBUX multimedia σύστημα με 2 οθόνες 7.25 ιντσών, με δυνατότητα εκμάθησης και διαισθητικό χειρισμό, όπως και το σύστημα πλοήγηης με σύστημα «ηλεκτρικής νοημοσύνης», ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικός, αυτόματος κλιματισμός THERMOTRONIC, αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ενεργή υποβοήθηση πέδησης, πακέτο φωτισμού και ορατότητας, ράγες οροφής αλουμινίου, καλώδιο φόρτισης 11kW για wallbox και καλώδιο φόρτισης για οικιακή πρίζα (σούκο), πορτ μπαγκάζ με σύστημα EASY-PACK, με ηλεκτρικό άνοιγμα και κλείσιμο, καθίσματα με ρυθμιζόμενη πλευρική υποστήριξη τεσσάρων σημείων καθώς και πολυλειτουργικό, σπορ δερμάτινο τιμόνι.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό, περιλαμβάνονται πολλά πακέτα, όπως το Advanced με επιπλέον δύο οθόνες 10.25 ιντσών ενώνονται για να δημιουργήσουν ένα «Widescreen Cockpit», σύστημα αναγνώρισης τυφλής γωνίας Blind Spot Assist, πακέτο καθρεφτών και πακέτο παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας, ενώ το πακέτο Premium προσθέτει στα παραπάνω μία πανοραμική συρόμενη οροφή, το ηχοσύστημα Burmester surround και το πακέτο παρκαρίσματος με κάμερα 360 μοιρών.

Στον μπροστινό άξονα, υπάρχει ένα ασύγχρονος κινητήρας, ένα κιβώτιο σταθερής αναλογίας με διαφορικό, σύστημα ψύξης και ηλεκτρονικά ισχύος, που δημιουργούν μία ολοκληρωμένη και πολύ συμπαγή μονάδα – το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS).

Στον πίσω άξονα, υπάρχει ένας μόνιμα διεγερμένος σύγχρονος κινητήρας, επειδή ο ρότορας περιστρέφεται με τον ίδιο ρυθμό όπως το μαγνητικό πεδίο του στάτορα. Η συχνότητα προσαρμόζεται στην ταχύτητα που επιθυμεί ο οδηγός στους μετατροπείς συχνοτήτων των ηλεκτρονικών ισχύος. Τα πλεονεκτήματα αυτού του σχεδιασμού περιλαμβάνουν την υψηλή πυκνότητα ισχύος, την υψηλή απόδοση και τη συνέπεια όσον αφορά στην απόδοση. Σε αυτές τις τετρακίνητες εκδόσεις, η ισχύς ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα ελέγχεται έξυπνα 100 φορές το δευτερόλεπτο, ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Η φιλοσοφία της Mercedes-EQ είναι η βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας με τη χρήση του πίσω ηλεκτροκινητήρα όσο το δυνατόν πιο συχνά, ενώ ο ασύγχρονος κινητήρας στον εμπρός άξονα προκαλεί μόνο ελάχιστες απώλειες έλξης σε λειτουργία μερικού φορτίου.

Η φόρτιση της μπαταρίας, χωρητικότητας 66,5 kWh, μπορεί να γίνει εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC). Στην περίπτωση της φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα και με τη συνδρομή του βασικού φορτιστή οχήματος των 11kW, ο χρόνος φόρτισης σε ένα wallbox ή σταθμό φόρτισης είναι λίγο λιγότερο από 6 ώρες (10-100% SoC). Με το βασικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος και σε σταθμό ταχείας φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να επιτύχει μια γρήγορη φόρτιση περίπου στα 30 λεπτά (10-80% SoC).

Η Mercedes-Benz Ελλάς για όσους επιλέξουν ένα ηλεκτρικό Mercedes-ΕQ, smart-EQ ή ένα plug-in hybrid μοντέλο προσφέρει μέσω του προνομιακού προγράμματος DriveGreen Welcome πολλαπλά οφέλη, ενώ δίνει και μία δωροεπιταγή αξίας 150 ευρώ για φόρτιση μέσω της υπηρεσίας Mercedes me Charge, έχοντας δίκτυο 71 σημείων στην Ελλάδα και πάνω από 175.000 σημείων φόρτισης AC και DC στην Ευρώπη.

Photo credits: Mercedes

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ