X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 45.350 ευρώ η νέα C-Class στην Ελλάδα

Η νέα C-Class της Mercedes στην Ελλάδα MERCEDES

Σε δύο αμαξώματα, Sedan και Εstate (στέισον βάγκον), εξηλεκτρισμένη, με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

Η κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz εξηλεκτρίζεται πλήρως, αρχής γενομένης από τη νέα C-Class.

Το μεσαίο μοντέλο της γερμανικής μάρκας, ήρθε με ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις, με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt. Το μοντέλο, με ισχυρή παρακαταθήκη τα 10,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1982, λανσάρεται και στη χώρα μας σε αμαξώματα Sedan και Estate, έχοντας αρκετές αλλαγές και προσθήκες.

Φρεσκαρίστηκε το μπροστινό μέρος, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων, με τις λειτουργίες φωτισμού να μοιράζονται μεταξύ των φώτων στο πλευρικό τοίχωμα και των φώτων στο καπό του πορτ-μπαγκάζ. Στην καμπίνα, το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα φέρει πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία.

Κύριο χαρακτηριστικό, η οδηγοκεντρική προσέγγιση, καθώς ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών, έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.

Η OLED οθόνη αφής, που μοιάζει να αιωρείται, επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και έχει κι αυτή ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.

Τόσο η οθόνη οδηγού όσο και η οθόνη πολυμέσων, προσφέρουν τρία στιλ ενδείξεων και τρεις τρόπους λειτουργίας.

Το εσωτερικό της νέας C-Class της Mercedes MERCEDES

Η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience), έγινε πιο ψηφιακή, φέρει στάνταρ Mercedes me PIN, με μια σειρά από νέες αλληλοσυνδεόμενες λειτουργίες επαλήθευσης ταυτότητας, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα και λειτουργίες μενού που υποστηρίζονται και στην ελληνική γλώσσα (εκτός από τις φωνητικές εντολές).

Παράλληλα, η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» έγινε πιο διαδραστική και μπορεί να μαθαίνει ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me App, ενώ με την υπηρεσία «Online μουσική», η Mercedes-Benz ενσωματώνει πλήρως τις πιο γνωστές υπηρεσίες streaming μουσικής στο σύστημα infotainment MBUX.

Προαιρετικά διατίθενται η λειτουργία Augmented Video, με κάμερα που καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα και προβάλλει εικόνες στην κεντρική οθόνη, έγχρωμη οθόνη Head-up display, ενώ οι «Over-the-air» (ΟΤΑ) ενημερώσεις, είναι επίσης νέο χαρακτηριστικό.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες, ισχύος από 170 έως 258 ίππους. Εκτός από τον στροβιλοσυμπιεστή (turbo-charger), τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG), για έξυπνη υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, ως ήπιο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς. Το ISG χρησιμοποιεί ένα on-board ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt που προσφέρει λειτουργίες όπως ελεύθερη κύλιση, ενίσχυση ή ανάκτηση ενέργειας και εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου.

Με το σύστημα αυτό η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πολύ γρήγορα και άνετα, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start/Stop να μην γίνεται σχεδόν καθόλου αντιληπτή από τον οδηγό, όπως και η μετάβαση από την κύλιση με τον κινητήρα απενεργοποιημένο έως την έντονη επιτάχυνση με τον κινητήρα σε λειτουργία. Στο ρελαντί, η έξυπνη αλληλεπίδραση ανάμεσα στο ISG και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διασφαλίζει μία εξαιρετικά ομαλή λειτουργία.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC.

Εξάλλου, έχει βελτιωθεί και το σύστημα κίνησης 4MATIC των τετρακίνητων μοντέλων έχει εξελιχθεί και στην ανάρτηση τοποθετήθηκε ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και ένας άξονας πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ένα βοηθητικό πλαίσιο, πίσω. Προαιρετικά, φέρει συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και σπορ ανάρτηση καθώς και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, με γωνία διεύθυνσης 2,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 43 εκατοστά, στα 10,64 μέτρα.

Σε σχέση με την προηγούμενη σειρά C-Class, η τελευταία γενιά του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης διαθέτει πρόσθετες και προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις, φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 45.350 ευρώ.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ