X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 24.900 ευρώ το νέο Mitsubishi Eclipse Cross

BORIS PILIPENKO

Η Mitsubishi αποκαλύπτει το πρώτο δείγμα της συνεργασίας της με τον όμιλο Renault Nissan, που αναλαμβάνει το μάνατζμεντ της εταιρείας. Οι αλλαγές με το... καλημέρα, είναι εμφανείς στο νέο Eclipse Cross.

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο έχει άλλο “αέρα” και με αυτόν θα πορευτεί στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των SUV στην Ευρώπη. Ομορφο, με σφηνοειδές στυλ και πάνω απ' όλα ιαπωνική κατασκευή, το Eclpipse Cross βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, με 4,4 μ. μήκος, 1,8 μ. πλάτος και 1,68 ύψος. Εξαιρετικές αναλογίες που προσδίδουν χαρακτήρα coupe με πίσω αεροτομή που διαιρεί το παρμπρίζ. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2,67 μ. δημιουργεί συνθήκες άφθονου χώρου στην καμπίνα, ενώ τα 17,5 εκ. απόστασης από το έδαφος, το καθιστούν ικανό για εκτός δρόμου διαδρομές.

Η ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, όπως φάνηκε και στα πολλά χιλιόμετρα δοκιμών, παραπέμπει σε 5θυρο, ενώ το νέο σύστημα τετρακίνησης, κάνει το Eclipse Cross να συμπεριφέρεται άψογα σε κάθε τερέν.

Στη θέση Auto, σε φυσιολογικές συνθήκες, έχεις από 80-20 ροπή εμπρός πίσω, μέχρι 55-45, στη θέση Snow mode, για χιόνι δηλαδή, η κατανομή είναι από 80-20 σε 45-55 και στην επιλογή Gravel, για χώμα, η ρύθμιση αλλάζει από 70-30 έως 40-60, σε εμπρός και πίσω άξονα. Ενα ακόμα χαρακτηριστικό, που δεν έχουν άλλα μοντέλα γενικώς, είναι ο έλεγχος του εσωτερικού τροχού στις στροφές, με το σύστημα να τον φρενάρει ελαφρώς περισσότερο στην είσοδο της στροφής και στην έξοδο. όταν οι τρεις άλλοι επιταχύνουν, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερστροφή.

Απόλυτα χρήσιμο για τον έλεγχο του οχήματος. Η λειτουργική και πλήρης καμπίνα με τη μεγάλη οθόνη θα αρέσει στους περισσότερους. Διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης turbo 1.5 lt με 163 hp. Στη δικίνητη έκδοση συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με 8άρι αυτόματο CVT που είναι στάνταρ στο τετρακίνητο. Τιμές από 24.900 ευρώ, με πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού…

www.driveandtravel.gr



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ