X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 13.400 ευρώ το νέο Polo στην Ελλάδα

GEORGIOS KOUTOS

Με τα περισσότερα μοτέρ ήδη διαθέσιμα, το νέο VW Polo ήρθε αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα. Από 13.400 ευρώ η τιμή του στην Ελλάδα.

Πιο φαρδύ, πιο χαμηλό και επίπεδο πάτωμα (από την κάτω πλευρά) για καλύτερη αεροδυναμική, έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο για περισσότερους χώρους στην καμπίνα και το πορτμπαγκάζ, με κοντούς προβόλους και μεγάλους θόλους, συνολικά 100 κιλά πιο ελαφρύ αλλά 30% πιο άκαμπτο στο αμάξωμα, το νέο Polo βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού (με την ιδιαίτερη Beats) και διαθέτει πλειάδα ημιαυτόματων συστημάτων οδήγησης, πηγαίνοντας πιο κοντά στην αυτοματοποιημένη οδήγηση, φέρει για πρώτη φορά Active Info Display (ψηφιακό πίνακα) στον προαιρετικό εξοπλισμό, διεπαφές για την ενσωμάτωση smartphone όπως το App-Connect και το Car-Net της Volkswagen και μοτέρ φιλικότερα προς το περιβάλλον.

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά στα 4,053 μ και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μ. Ταυτόχρονα, το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά στα 1,446 μ.

Στην καμπίνα, έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές. Η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και αναπτύσσοντας αντίθετα μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική.

Όλες οι σημαντικές μονάδες – εκτός από τον κλιματισμό – τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό. Αυτό το κεντρικό μέρος συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς, ανάλογα με τις επιλογές του αγοραστή.

Σε εξοπλισμό φέρει σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με City Emergency Braking, σύστημα αναγνώρισης πεζών, σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα Infotainment Composition Color, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Coming Home / Leaving Home, Hill Hold Assist, LED φώτα ημέρας & LED φωτισμό πινακίδας κυκλοφορίας κ.α.

Όσον αφορά στη νέα έκδοση Polo beats έχει ένα ηχοσύστημα 300 watt από τον θρυλικό κατασκευαστή ηχοσυστημάτων ‘Beats’ (του Dr. Dre) και μια ολόκληρη σειρά εξατομικευμένων χαρακτηριστικών.

GEORGE_KOUTOS

Το μοντέλο προσφέρεται με 7 κινητήρες. Οι βενζίνης είναι: 1.0 lt – 75 hp, 1.0lt – 95hp, 1.0 lt – 115, 1.5lt EVO – 150 (θα έρθει το 2018), 2.0 lt – 200 hp TSI. Αντίστοιχα οι πετρελαίου είναι: 1.6 lt – 80 hp και 1.6 hp – 95 hp, ενώ η εταιρεία συνεχίζει να διαθέτει μοτέρ φυσικού αερίου, εφοδιάζοντας το Polo με το νέο 1.0 TGI με 90 hp που θα προστεθεί κι αυτός αργότερα και ενδέχεται να επιδοτηθούν πωλήσεις σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ