X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ανοικτή πρόκληση του BMW i8 Roadster

Το BMW i8 το γνωρίζουμε ως ένα υπεραυτοκίνητο υβριδικής τεχνολογίας, plug-in, δηλαδή που φορτίζεται αλλά διαθέτει και κινητήρα εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερη αυτονομία, πέραν της ηλεκτρικής.

Τώρα, η BMW αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την ανοιχτή του έκδοση, που δημιουργεί περισσότερους πονοκεφάλους.

Όπως και η κλειστή έκδοση, έτσι και η ανοικτή του supercar της BMW, βασίζεται στην αρχιτεκτονική LifeDrive και διαθέτει μια πλατφόρμα με μεταξόνιο 2.800 χιλιοστών χωρισμένη σε δυο τμήματα.

Η πρώτη, κατασκευασμένη από αλουμίνιο πάνω στην οποία χτίζεται το i8, αναλαμβάνει τα μηχανικά μέρη, την ανάρτηση, τους κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων και τις μπαταρίες, ενώ το μικρού βάρους μονοκοκ αμάξωμα από ανθρακονήματα (CFRP) φέρει τον ρόλο του κέλυφους που έχει η αποκλειστικά διθέσια καμπίνα. Τα εξωτικά υλικά έχουν καταφέρει εκτός από το να περιορίσουν το συνολικό βάρος (+60 κιλά σε σχέση με την κουπέ), να προσφέρουν ακόμα πιο ενισχυμένη ακαμψία.

Η υφασμάτινη οροφήχρησιμοποιεί έναν έξυπνο μηχανισμόπου της επιτρέπει να καταλαμβάνει πολύ λίγο χώρο, ενώ η διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος ολοκληρώνεται μέσα σε 15”, με ταχύτητες έωςκαι 50 χλμ./ώρα.

Το νέο i8 Roadster χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένηέκδοση της μπαταρίαςιόντων λιθίου, με αυξημένη χωρητικότητα κυψελών, γεγονός που ο ηλεκτρο κινητήραςέχει πλέον περισσότερη διαθέσιμη ενέργεια με την ισχύ του έχει φτάνει πλέον τους 143 ίππους, που συνδυαστικά μαζί με τον τρικύλινδρο TwinPowerTurbo των 1.5 lt αγγίζει τους 374 ίππους.

Τώρα, επειδή και η φόρτιση παίζει ρόλο, πλέον χρειάζονται λιγότερο από 4,5 ώρεςμε τροφοδοσία από οικιακήπρίζα και κάτω από 3ώρες με τον ταχυφορτιστή BMW i Wallbox...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ