X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Άνοδος των πωλήσεων τηςFiatστην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο

Το δεύτερο εξάμηνο η Fiat στην Ελλάδα προχωρά με ανανεωμένο σχεδιασμό και επικεφαλής έναν Έλληνα μάνατζερ, τον Γιώργο Μπακόπουλο. Το πρώτο εξάμηνο για τη μάρκα, ωστόσο, αποτελεί ισχυρή παρακαταθήκη, έχοντας μια καλή πορεία και νέα μοντέλα στο προσκήνιο.

Η Fiat Chrysler Automobiles, αποκλειστικός εισαγωγέας των μαρκών Fiat, Alfa Romeo, Abarth & Fiat Professional, αναβιώνοντας το ένδοξο παρελθόν,λανσάρισε λοιπόν από το 2εξάμηνο του 2016, μοντέλα-ορόσημα στη μακρόχρονη ιστορία της, όπως το θρυλικό Fiat 124 Spider, τη σπορ λιμουζίνα Alfa Romeo Giulia και το Abarth 124 Spider.

Παράλληλα,παρουσίασε νέες αλλά και ανανεωμένες εκδόσειςτων Alfa Romeo Giulietta και Fiat 500X, ενώ εισήγαγε στην ελληνική αγορά το ολοκαίνουργιο pick-up Fullback, το 9θέσιο Talento καθώς και το οικογενειακό sedan Fiat Tipo.
Συνεχίζοντας με αμείωτους ρυθμούς καιτους πρώτους μήνες του 2017 η εταιρία λάνσαρεδύο μοντέλα της οικογένειας Tipo, το FiatTipo HatchbackκαιTipo Station Wagon, ενώ παρουσίασε και το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo, την πολυαναμενόμενη Alfa RomeoStelvio.

Όλα τα παραπάνω συνετέλεσαν αποφασιστικά σταθετικά αποτελέσματα πωλήσεων της FCA Greeceκατά το πρώτο εξάμηνο του 2017. Ειδικά στην αγορά επιβατικών οχημάτων, η Fiat παρουσιάζονταςτην υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 32% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 μεταξύ των 10 μεγαλύτερων μαρκών της αγοράς, καταλαμβάνει την 5η θέση στη γενική κατάταξη με 3.749 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 7,5%.

« Η εμβληματική οικογένεια 500, σε συνδυασμό με το best-seller Fiat Panda (1θέση A-κατηγορίας), και το value for money Fiat Tipo (3θέση Γ-κατηγορίας), αποτέλεσαν την ατμομηχανή των πωλήσεων της FCA Greece, η οποία μέσω των τριών ιταλικών μαρκών, των 23 διαφορετικών μοντέλων που εισάγει στην Ελληνική αγορά, και την ισχυρή χρηματοδοτική παρουσία της FCA Bank,παρουσιάζει αθροιστικό μερίδιο εξαμήνου 8,2%, βελτιωμένο κατά 90% σε απόλυτους αριθμούς πωλήσεων έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2015, θέτοντας τα θεμέλιαπεραιτέρω δυναμικής ανάπτυξης του ιταλικού Group στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της FCA Greece, Γιώργος Μπακόπουλος.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ