X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ανανεωμένες BMW F 750 GS, F 850 GS και F 850 GS Adventure

Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, εκδόσεις «40 Years GS Edition» και εκτενής γκάμα στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού.

Τα τρία μοντέλα εμφανίζονται ανανεωμένα και πιο δυναμικά, με νέους χρωματικούς συνδυασμούς. Οι γενικές αλλαγές στις BMW F 750 GS, BMW F 850 GS και BMW F 850 GS Adventure περιλαμβάνουν νέα γραφικά, με αντίστοιχα ανανεωμένο λογότυπο στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ ανάλογα με την έκδοση, φλας LED στάνταρ και μία θύρα φόρτισης USB στο εμπρός δεξί τμήμα του κόκπιτ, αλλά και στάνταρ ABS Pro και DTC (Dynamic Traction Control).

Ο κινητήρας είναι επίσης ίδιος και στα τρία μοντέλα, υγρόψυκτος, 4-βάλβιδος, 2-κύλινδρος 853 κ.εκ, με ψεκασμό καυσίμου και εξατάχυτο κιβώτιο. Πληροί το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 5, ενώ χάρη στους δύο αντικραδασμικούς άξονες, εντυπωσιάζει με την ομαλή, άμεση απόκριση, την εντυπωσιακή ελκτική ισχύ και τη χαμηλή κατανάλωση. Στην BMW F 750 GS, όπως και πριν, αποδίδει 77 ίππους (57 kW) στις 7.500 σαλ. και μέγιστη ροπή 83 Nm στις 6.000 σαλ. Η BMW F 850 GS και η BMW F 850 GS Adventure αποδίδουν 95 ίππους (70 kW) στις 8.250 σαλ. και 92 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Ως προς την BMW F 750 GS «40 Years GS Edition» με το λογότυπο «40 Years GS» στα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ, είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στην επέτειο των «40 Years GS». Οι κίτρινες χούφτες και η σέλα σε μαύρο/κίτρινο με λογότυπο GS παραπέμπει αναμφισβήτητα σε ένα icon από τα 40 χρόνια της ιστορίας των GS: Την BMW R 100 GS. Βαμμένες ζάντες σε μαύρο ματ, ασημί τιμόνι και γαλβανισμένο κέλυφος ψυγείου ολοκληρώνουν αυτή την αποκλειστική, επετειακή εμφάνιση.

Αντίστοιχα, η νέα BMW F 850 GS «40 Years GS Edition» έχει επιπλέον χρυσαφί ζάντες και σέλα σε μαύρο/κίτρινο με λογότυπο GS και πολλά ακόμα.

Οι νέες BMW F 750 GS, BMW F 850 GS και BMW F 850 GS Adventure διαθέτουν νέα συστήματα παραμετροποίησης (software) για τα προαιρετικά προφίλ οδήγησης Pro riding modes. Επομένως, όπως στα μοντέλα GS με boxer κινητήρες, η ανασχεδιασμένη απόκριση στο γκάζι στο DYNAMIC riding mode διασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική οδήγηση.

Ο δυναμικός έλεγχος φρένου κινητήρα και το Dynamic Brake Control (DBC), περιλαμβάνονται στα Pro riding modes. Άλλα χαρακτηριστικά του Pro riding mode είναι η προ-επιλογή μέχρι τεσσάρων riding modes μέσω του μπουτόν στα δεξιά χειριστήρια του τιμονιού (μόνο σε συνδυασμό με προαιρετικό εξοπλισμό Connectivity στην BMW F 750 GS).

Εξάλλου, η γκάμα γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad, περιλαμβάνει τώρα μία βάση για τη στήριξη του Navigator της BMW Motorrad πάνω από τη στάνταρ οθόνη TFT, στα μοντέλα BMW F 850 GS και BMW F 850 GS Adventure – εξαιρετικά χρήσιμο για τις περιπτώσεις που ο αναβάτης είναι όρθιος σε συνθήκες εκτός δρόμου. Μέχρι πρότινος, μία τέτοια βάση αποτελούσε αποκλειστικότητα για ειδικές αγωνιστικές εκδόσεις GS. Η εργοστασιακή προ-εγκατάσταση του συστήματος πλοήγησης παραμένει διαθέσιμη για τοποθέτηση στο τιμόνι, όπως πριν.

Επειδή η πλήρης απενεργοποίηση του ABS δεν θα επιτρέπεται πλέον σύμφωνα με τη μελλοντική νομοθεσία, τα Enduro και Enduro Pro riding modes έχουν αναπροσαρμοστεί για το σκοπό αυτό. Η λειτουργία ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό στο Enduro Pro riding mode (BMW F 850 GS και BMW F 850 GS Adventure μόνο).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ