X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ακόμα πιο εκρηκτικό το νέο Civic Type R

Το νέο Civic Type R, αποκτά δύο νέες εκδόσεις, Limited Edition και Sport Line, με ιδιαίτερο στυλ και επιδόσεις.

Όλα τα νέα Honda Civic Type R, συμπεριλαμβανομένου του υπάρχοντος Type R GT, έχουν ανανεωθεί στιλιστικά σε αρκετά σημεία. Η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα έχει γίνει πιο αεροδυναμική, ενώ τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης υιοθετούν νέα, συμμετρική σχεδίαση με λείες επιφάνειες και κομψές ακμές.

Ανασχεδιασμένοι προβολείς full LED και φώτα ημέρας ολοκληρώνουν τη σχεδιαστική καθαρότητα που θα χαρακτηρίζει όλη την οικογένεια Civic. Η μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και η λεπτότερη μάσκα προσφέρουν αυξημένη ροή αέρα κατά 13%. Μαζί με ένα αναβαθμισμένο ψυγείο, οι βελτιώσεις αυτές πετυχαίνουν μείωση στη θερμοκρασία του ψυκτικού μέχρι κατά 10 βαθμούς (εσωτερικές δοκιμές της Honda) σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων, όπως στην πίστα.

Οι μηχανικοί του Type R επέμειναν και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Παράδειγμα, η ελαφρά μείωση στην εμπρός αεροδυναμική πίεση, λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα αντισταθμίστηκε από το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, που έγινε ελαφρώς πιο βαθύ και με νέα νεύρα στα άκρα του που οδηγούν τον αέρα προς το εσωτερικό του. Η ανάρτηση έχει επίσης αναβαθμιστεί με στόχο την ταχύτερη απόκριση και ακρίβεια συμπεριφοράς.

Το λογισμικό ελέγχου του Adaptive Damper System αξιολογεί τώρα τις οδικές συνθήκες ταχύτερα, με αποτέλεσμα βελτιωμένες αλλαγές απόσβεσης για καλύτερη απόκριση και ποιότητα κύλισης. Τα πίσω σάιλεντμπλοκ στους κάτω βραχίονες Β έχουν σκληρύνει, αυξάνοντας την αντιστάθμιση πλευρικών φορτίων κατά 8%, ώστε να επιτυγχάνονται καλύτερα χαρακτηριστικά γεωμετρίας στις στροφές. Μπροστά, τα σκληρότερα σάιλεντμπλοκ και οι νέοι κάτω σφαιρικοί σύνδεσμοι υποστηρίζουν την ακριβή κατευθυντικότητα για καλύτερο έλεγχο.

Επίσης, το πεντάλ φρένου επίσης έχει πιο άμεση αίσθηση χάρη στην μειωμένη κίνηση κατά 15χλστ. πριν την ανάπτυξη της πέδησης. Επιπλέον, το νέο εμπρός σύστημα πέδησης μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος κατά περίπου 2,5 κιλά, για καλύτερη συμπεριφορά. Στο εσωτερικό, προστέθηκε τιμόνι με επένδυση από Alcantara καθώς και Active Sound Control (ASC) που περιλαμβάνει ανεξάρτητες ρυθμίσεις για τα προγράμματα οδήγησης Sport, +R και Comfort του Type R. Αυτό λειτουργεί μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος και ενισχύει τον ήχο του κινητήρα κατά τη διάρκεια σπορ οδήγησης στα Sport και +R modes, ή τον καθιστά πιο πολιτισμένο στο Comfort mode κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.

Τώρα, ντεμπούτο για πρώτη φορά σε όχημα Honda, κάνει ένα νέο σύστημα καταγραφής δεδομένων επιδόσεων, αποκλειστικό για το Type R. Γνωστό ως Honda LogR, το νέο σύστημα συνδυάζει τον υπολογιστή ταξιδιού και αισθητήρες του Type R με μία εφαρμογή smartphone για να βοηθά τους οδηγούς να παρακολουθούν και να καταγράφουν μία ποικιλία παραμέτρων. Επίσης, συμβάλλει στη βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων, στο δρόμο και στην πίστα μέσω της χρήσης ενός αλγορίθμου οδηγικής ομαλότητας. Με πρόσβαση στον υπολογιστή ταξιδιού του Type R, το Honda LogR προσφέρει πολύ περισσότερες λεπτομέρειες από παρόμοιες εφαρμογές καταγραφής επιδόσεων τρίτων.

Το Honda LogR περιλαμβάνει τρεις κύριες λειτουργίες: Performance Monitor, Log Mode, και Auto Score Mode. Το Performance Monitor προβάλλει πληροφορίες του οχήματος στην οθόνη Display Audio ενώ λειτουργεί η εφαρμογή. Το Log Mode καταγράφει χρόνους γύρου στην πίστα, επιτρέποντας στους οδηγούς να βελτιώσουν τις σπορ οδηγικές τους ικανότητες. Η λειτουργία Auto Score ενθαρρύνει την ομαλή καθημερινή οδήγηση, παρακολουθώντας το φρενάρισμα, την επιτάχυνση, τους ελιγμούς διεύθυνσης και την ευθεία πορεία, και παράγει ένα σκορ βασισμένο στον αλγόριθμο οδηγικής ομαλότητας. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όλη η επικοινωνία με το Honda LogR γίνεται μέσω της οθόνης Display Audio. Τα Log Mode και Auto Score προσφέρουν μεγαλύτερη σε βάθος ανάλυση μέσω του smartphone συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων διαδρομών, δεδομένων επιδόσεων και επαναλήψεων, χρησιμοποιώντας Google maps, και λεπτομερείς πληροφορίες οχήματος.

Οσον αφορά στο νέο Civic Type R Limited Edition, με νέα εξαρτήματα ελαφρού βάρους και μινιμαλιστικό, οδηγοκεντρικό εσωτερικό, είναι η πιο ακραία εκδοχή στην ιστορία του θρυλικού Civic Type R. Θα κατασκευαστούν μόνο 100 αντίτυπα για την Ευρώπη. Καθένα φέρει σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου BBS 20“ σε συνδυασμό με ελαστικά Michelin Cup 2, που έχουν σχεδιαστεί για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων στην πίστα, ενώ εντυπωσιάζουν και με τις επιδόσεις τους στο δρόμο. Τροποποιημένοι αποσβεστήρες βελτιστοποιούν αυτό το νέο συνδυασμό ζάντες και ελαστικού, ενώ η νέα χαρτογράφηση του συστήματος διεύθυνσης προσφέρει μέγιστο έλεγχο και πληροφόρηση (feedback).

Σε αποκλειστικό, νέο χρώμα Sunlight Yellow, με έμβλημα Civic σε σκούρο χρώμιο για το πίσω τμήμα, μαύρη βαφή στην οροφή, στους εξωτερικούς καθρέπτες και στην εισαγωγή αέρα στο καπό, με κόκκινα μπάκετ καθίσματα, τιμόνι με κόκκινη επένδυση Alcantara και λαβή επιλογέα σε σχήμα σταγόνας. Κάθε μοντέλο φέρει μία πλακέτα με το σειριακό αριθμό παραγωγής του.

Ακολουθώντας το ίδιο αγωνιστικό πνεύμα, τα συστήματα infotainment και κλιματισμού (A/C) παραλείπονται για εξοικονόμηση βάρους. Όπως το στάνταρ Type R, έτσι και η έκδοση Limited Edition περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό της τις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING, όπως Collision Mitigation Braking System με Forward Collision Warning, Road Depature Mitigation με Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist, και Adaptive Cruise Control. Το Limited Edition διατηρεί τον ισχυρό κινητήρα 2.0 lt VTEC Turbo – 320 hp στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή είναι 400Nm, είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σαλ. μέχρι τις 4.500 σ.α.λ.(επιτάχυνση σε 5,7 δευτ.).

Οι πωλήσεις για την Ευρώπη ξεκινούν το καλοκαίρι του 2020. Επίσης, η έκδοση Type R Sport Line, φέρει αεροτομή τοπθετημένη χαμηλά και όχι στην οροφή, νέο χρώμα Racing Blue, νέες αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 19” σε γκρι σκούρο, μαύρα καθίσματα μπάκετ με κόκκινη ραφή, νέο επιλογέα με λαβή σχήματος σταγόνας, τιμόνι με επένδυση από Alcantara, σύστημα infotainment με οθόνη επτά ιντσών που περιλαμβάνει ραδιόφωνο DAB radio, Apple CarPlay και Android Auto.

Το νέο Civic Type R Sport Line θα διατίθεται από τον Μάιο 2020…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ