X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αιχμή του δόρατος

Σε διαφορετική κοσμοθεωρία από το Peugeot 3008, με το οποίο μοιράζεται ίδιο δάπεδο και κινητήρες, το Opel Grandland X διευρύνει τις αρετές του Astra.

Σε διαφορετική κοσμοθεωρία από το Peugeot 3008, με το οποίο μοιράζεται ίδιο δάπεδο και κινητήρες, το Opel Grandland X διευρύνει τις αρετές του Astra, για να τις μεταφέρει στα μικρομεσαία Crossovers, ενώ βρίσκεται στη γραμμή πυρός της Opel, που διαθέτει τρία SUV.

Εκεί, δηλαδή, που βρίσκεται ο φουτουρισμός του iCockpit του 3008, το Grandland X «μεταγγίζει» τo σχέδιο και τη λειτουργικότητα του εσωτερικού του Astra. Ένα παράδειγμα, είναι ο σπουδαίος τρόπος απόκρισης της ανάρτησης στις ανωμαλίες του δρόμου, εντός και εκτός ασφάλτου.

Το Grandland X, χωρίς να συνάδει με την ολίγον αθλητική χροιά του 3008, που πατάει με κάπως περισσότερη ακρίβεια, έχει σε κάθε περίπτωση εξαίρετη ποιότητα κύλισης και άνεση και την ίδια στιγμή διατηρεί σε πολύ καλό -για την κατηγορία- επίπεδο, τις κλίσεις στις στροφές και την ουδετερότητα.

OPEL AUTOMOBILE GMBH

Εκτός δρόμου, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και ο περιστροφικός διακόπτης του ηλεκτρονικού συστήματος IntelliGrip -με ρυθμίσεις για άσφαλτο, χιόνι, λάσπη και άμμο- καλύπτουν αρκετά την έλλειψη τετρακίνησης (γενικώς), καθώς το IntelliGrip μεταφέρει διαρκώς περισσότερη ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση.

Ο κινητήρας 1.6 πετρελαίου αυτής της δοκιμής είναι αντίστοιχος σε άνεση: αποδίδει ιδιαίτερα γραμμικά τους 120 ίππους του, και σε ευρύ φάσμα στροφών τα 300 Nm ροπής του, ενώ είναι αρκετά ήσυχος, για πετρελαιοκινητήρας.

Δεν κρεμάει με τα 1.391 κιλά του αμαξώματος, με εξαίρεση την αρχική -για κάθε πετρελαιοκίνητο- δυστοκία, έπειτα είναι εξαιρετικά ζωηρός στις επιταχύνσεις εν κινήσει χάρη και στο καλορυθμισμένο του αυτόματο κιβώτιο, ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας κρατήθηκε στα 7,0 λίτρα/100χλμ. Το πετρελαιοκίνητο Opel Grandland X κοστίζει 26.300 ευρώ στη βασική του έκδοση…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ