X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Αγώνα δρόμου κάνει η Ελλάδα για να φτάσει την υπόλοιπη Ευρώπη στην ηλεκτροκίνηση

Ηλεκτροκίνηση Ελλάδα Κ.Β.

Η ηλεκτροκίνηση που έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας εδώ και λίγα χρόνια, είναι η νέα πραγματικότητα για τις μετακινήσεις σε όλη την Ευρώπη, με την Ελλάδα να είναι στην προσπάθεια να ακολουθήσει τις εξελίξεις.

Έχει ξεχωριστή αξία να “ακούγεται” από επίσημα χείλη η αδυναμία του να ακολουθήσει η χώρα το ρυθμό ανάπτυξης των υπόλοιπων κρατών- μελών της Ε.Ε. Αυτό ακριβώς διατυπώθηκε, με το απαραίτητο “στρογγύλεμα”, στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που ολοκληρώθηκε προ ολίγων ημερών, από τα πλέον επίσημα χείλη- αυτά του Ιωάννη Ξιφάρα, Γενικού Γραμματέα Μεταφορών στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Ιωάννης Ξιφάρας


Ο κ. Ξιφαράς, στην τοποθέτησή του που αφορούσε στο μέλλον της αυτοκίνησης και στον εξηλεκτρισμό, ανέφερε ξεκάθαρα πως “η Ελλάδα είναι 3,5 χρόνια πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη”. Όπως τόνισε, παρότι μιλώντας σήμερα κανείς για ηλεκτροκίνηση, συνήθως σκέφτεται επιδοτήσεις, αλλά “η πολιτική του κράτους δεν είναι μόνο επιδοτήσεις”.

Πρόσθεσε, δε, πως η μεταστροφή του τομέα των μεταφορών προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια διαρκής άσκηση ισορροπίας. Αναφερόμενος στην καθυστέρηση της Ελλάδας στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, ο κ. Ξιφάρας σημείωσε πως “αν δούμε τι έδαφος έχουμε καλύψει τα τελευταία πέντε χρόνια που έχει αναπτυχθεί η οικονομία μας, αναμένουμε να κάνουμε catchup με την υπόλοιπη Eυρώπη σε λιγότερο από 3,5χρόνια”.

Ηλεκτροκίνηση Ελλάδα Κ.Β.


Στη συνέχεια, ο ίδιος έκανε ειδική μνεία στα δοκιμαστικά δρομολόγια ηλεκτρικών λεωφορείων, επισημαίνοντας πως “η ηλεκτροκίνηση δεν αφορά την ελίτ”, γι' αυτό και επενδύει και στις αστικές συγκοινωνίες. Από τα στατιστικά που αναφέρθηκαν στο Φόρουμ και έχουν ξεχωριστή αξία να ακούγονται, είναι και το ότι το 2023 τα καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν ήταν το 4,7% των συνολικών πωλήσεων- ένα ποσοστό που για το μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης, επιτεύχθηκε τη διετία 2019-2020.

TAGS ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΓΟΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ