ΜΠΑΣΚΕΤ

The Last Dance: Σαρώνει σε τηλεθέαση και social media

The Last Dance: Σαρώνει σε τηλεθέαση και social media

Το ESPN ανακοίνωσε την τηλεθέαση για το τρίτο και το τέταρτο επεισόδιο του "The Last Dance", η οποία ήταν -πάλι- εντυπωσιακή. Χαμός στις αλληλεπιδράσεις των social media.

Από την πρώτη στιγμή κατέστη σαφές πως το " The Last Dance" θα κάνει... πάταγο. Από τη μία η έλλειψη αγωνιστικής δράσης στο ΝΒΑ λόγω του κορονοϊού, από την άλλη το πλούσιο περιεχόμενο, το μετέτρεψαν στο πιο πολυσυζητημένο θέμα των τελευταίων δύο βδομάδων.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως στις ΗΠΑ τα media βρήκαν μια σπουδαία αφορμή για να κρατήσουν... ζεστό το κοινό, με συνεντεύξεις και αναλύσεις σχετικά με όσα έγιναν στους Σικάγο Μπουλς την τελευταία σεζόν του Μάικλ Τζόρνταν σε αυτούς. Από κοντά κι η αγάπη του κοινού για όσα δείχνει κάθε βδομάδα το ESPN, με το τρίτο και το τέταρτο επεισόδιο να έχουν σταθερά περισσότερους από 5.000.000 τηλεθεατές ανά πάσα στιγμή.

Συγκεκριμένα, το τρίτο επεισόδιο είχε 6.144.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο ενώ το τέταρτο έφτασε στους 5.657.000. Γεγονός που συνεπάγεται πως το "The Last Dance" έχει την... αποκλειστικότητα στις τέσσερις πρώτες θέσεις των τηλεθεάσεων στην ιστορία, για πρωτογενές περιεχόμενο.

Κι αν η αύξηση της τηλεθέασης στο Σικάγο ήταν μικρή (+3%) σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα, δεν ισχύει το ίδιο για το Ντιτρόιτ, το οποίο αποτελούσε άλλωστε το κεντρικό θέμα των δύο νέων επεισοδίων λόγω της κόντρας των Σικάγο Μπουλς με τους Ντιτρόιτ Πίστονς. Στη "Motor City" η τηλεθέαση αυξήθηκε κατά 37% σε σχέση με τα δύο πρώτα επεισόδια.

Όσο για τα social media; Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις, υπήρχαν περισσότερες από 4.000.000 αλληλεπιδράσεις σε Twitter, Instagram και Facebook. Δεν χωρά συζήτηση αν υπήρχε κάτι άλλο που σχολιάστηκε περισσότερο. Γιατί δεν υπήρχε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ