Πολλά και αξιόπιστα μέσα αναφέρουν ότι η RBR έχει λάβει την απόφαση να αντικαταστήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ το 2024, και ακούγεται για τη θέση ακόμα και ο Φερνάντο Αλόνσο - όμως η ομάδα του Μίλτον Κινς φέρεται αποφασισμένη να συνεχίσει με το Μεξικανό και την επόμενη σεζόν.
Στα χέρια του Λάντο Νόρις η McLaren MCL60 ήταν στα ελεύθερα της Παρασκευής στο Μεξικό ταχύτερη από την Red Bull RB19 του Μαξ Φερστάπεν στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα. Κι ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε ένα σαφές πλάνο για να καταδιώξει τον Ολλανδό για μια ηρωική νίκη στο GP της πατρίδας του. Είχαν, όμως, ο Άγγλος και ο Μεξικανός ρεαλιστικές ελπίδες να κερδίσουν το πρωταθλητή, χωρίς τις ατυχίες τους το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα;
Ο Μαξ Φερστάπεν εισήλθε σήμερα (27/10) στο πάντοκ της Formula 1 στο Μεξικό με τη συνοδεία δύο σωματοφυλάκων, ενώ οι οργανωτές του GP ανακοίνωσαν ότι θα περιορίσουν τους επισκέπτες που θα κυκλοφορούν στους χώρους των ομάδων για λόγους ασφαλείας.
Η Red Bull Racing συνάντησε ένα σοβαρό εμπόδιο που θα καθυστερήσει την κατασκευή της νέας της αεροσήραγγας στο Μίλτον Κινς, γεγονός που μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στο σχεδιασμό και εξέλιξη του εν λευκώ νέου της μονοθεσίου για το 2026.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι η αναβαθμισμένη Mercedes W14 είχε την ταχύτητα στο Όστιν να κερδίσει τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull. Πόσο κοντά, όμως, έφτασε ο Λιούις Χάμιλτον στην πρώτη φετινή επί ίσοις όροις νίκη απέναντι στους κυρίαρχους του 2023;
Η Red Bull Racing ακολουθεί το «εκρηκτικό» ρεύμα που έχει αυτό τον καιρό η Formula 1 στις ΗΠΑ, καθώς οι πλευρές του μονοθεσίου της -όπως και της Haas- θα κοσμούνται από τα αστέρια της σημαίας του Τέξας στο GP του Όστιν το προσεχές τριήμερο (20-22/10).
Με μια φωτογραφία στο twitter από το 2018, που απεικονίζει τους Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο παρέα με φόντο την πίστα του Σπα, η RBR έριξε νερό στο "μύλο" της φημολογίας ότι ο Αυστραλός προορίζεται για τη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ.
Το διαστημικό σχέδιο των ισχνών πλευρικών αεραγωγών της Mercedes W13 στις χειμερινές δοκιμές του 2022 τρόμαξε τον μηχανικό Καλούμ Νίκολας της Red Bull Racing, πριν αποδειχθεί από την κυριαρχία της RB18 και τα προβλήματα της W13 ότι δεν είχε τίποτα να φοβάται.
Η Red Bull Racing βρισκόταν σε τέτοια ευφορία το τριήμερο στο Κατάρ, όπου θα γιόρταζε το τρίτο διαδοχικό πρωτάθλημα του Μαξ Φερστάπεν, που ανέβασε στο twitter ακόμα και μια (πολύ) παλιά φωτογραφία του Μαξ Φερστάπεν ντυμένου στα κόκκινα με το cavallino στο στήθος.
Ο Χέλμουτ Μάρκο είπε πως «προς στιγμήν βλέπω μόνο έναν οδηγό που μπορεί να πλησιάσει τον Μαξ - τον Φερνάντο Αλόνσο», καθώς σχολίαζε το όλο και εντεινόμενο σήριαλ της παραμονής ή όχι του Σέρτζιο Πέρεζ στο έτερο κόκπιτ της Red Bull Racing το 2024.
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε απόψε στο Κατάρ διά περιπάτου την 14η φετινή του νίκη σε 17 αγώνες της Formula 1, μία μέρα μετά την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Θριαμβευτικό διπλό βάθρο για τη McLaren, με τον εντυπωσιακό και σήμερα Πιάστρι εμπρός από τον Νόρις. Σύγκρουση των Ράσελ-Χάμιλτον με τις δύο Mercedes στην πρώτη στροφή.
Ο Μαξ Φερστάπεν μετά τη δεύτερη θέση στο Sprint Race του Κατάρ είναι και μαθηματικά παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 για τρίτη σερί χρονιά, έπειτα από μια σεζόν εξωπραγματικών επιδόσεων και κυριαρχίας του Ολλανδού.
Ο Μαξ Φερστάπεν μπορεί να εξασφαλίσει και μαθηματικά το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 το προσεχές Σαββατοκύριακο στο GP του Κατάρ. Διαβάστε τι χρειάζεται για να κερδίσει από το Sprint του Σαββάτου (7/10) κιόλας τον τρίτο του διαδοχικό τίτλο.
Σε μια από τις πλέον κυρίαρχες σεζόν ενός οδηγού στην ιστορία της Formula 1, και με ένα από τα πιο επιβλητικά μονοθέσια -τη Red Bull RB19- ο Μαξ Φερστάπεν οδεύει προς το τρίτο διαδοχικό του πρωτάθλημα σπάζοντας μια σειρά από ρεκόρ που έμοιαζαν ακατάρριπτα.
Η περσινή καινοτομική Red Bull RB18 μετεξελίχθηκε άρτια στη φετινή RB19 και ο «εγκέφαλός» της, Άντριαν Νιούι, εξήγησε πως την επινόησε, ποίο διαφορετικό δρόμο ακολούθησε από τις Mercedes και Ferrari και πώς αντιμετώπισε το πρόβλημα αναπηδήσεων νωρίς το 2022.
Στο μεγάλο αγώνα δρόμου για τη θέση της Red Bull δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν το 2025 -ή, ενδεχομένως, και το 2024- ο Λάντο Νόρις δείχνει πια να είναι ένας από τους βασικούς υποψήφιους. Αν το θελήσει.
Σε μια "φυσιολογική" πίστα, όπως της Ιαπωνίας, η McLaren MCL60 είχε αεροδυναμική απόδοση αντίστοιχη της Red Bull RB19 και κέρδισε με καθαρή διαφορά τις Ferrari και Mercedes - δικαιώνοντας την απόφαση των δύο τελευταίων να αλλάξουν εντελώς τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μονοθεσίων τους για την επόμενη σεζόν της Formula 1.
Στον ενθουσιασμό του για άλλο ένα βάθρο -εμπρός από τις Ferrari και Mercedes- στο GP Ιαπωνίας ο Λάντο Νόρις φώναξε "Red Bull, σου ερχόμαστε". Αργότερα, πιο ψύχραιμα, είπε ότι η McLaren δεν είναι πλέον τόσο μακριά από το ταχύτερο φετινό μονοθέσιο της Formula 1.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε στη Σουζούκα έναν από τους πιο μίζερους αγώνες της ζωής του, με δύο συγκρούσεις, δύο αλλαγές εμπρός πτέρυγας, δύο ποινές και δύο εγκαταλείψεις - και εντέλει με 4 βαθμούς ποινής στο αγωνιστικό του δίπλωμα.
Μετά το "διάλειμμα" της Σιγκαπούρης ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις γνωστές φετινές του επιβλητικές εμφανίσεις κερδίζοντας με χαρακτηριστική άνεση το GP Ιαπωνίας εμπρός από τις δύο McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι. Παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Red Bull Racing.
Απίστευτο κι όμως αληθινό: ο Σέρτζιο Πέρεζ εγκατέλειψε στον 15ο γύρο του Grand Prix της Ιαπωνίας, αλλά επέστρεψε λίγη ώρα αργότερα για να εκτίσει την ποινή των 5'' που του είχε επιβληθεί.
Ο Μαξ Φερστάπεν επανήλθε με συντριπτικό τρόπο στις κυρίαρχες εμφανίσεις στη Formula 1, μετά την παρένθεση της Σιγκαπούρης, κατακτώντας την πολ ποζίσιο του GP Ιαπωνίας με δύο διαστημικούς γύρους που δεν κατάφερε να πλησιάσει κανείς.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Σουζούκα, αλλά αυτή τη φορά η Ferrari τον πλησίασε στα τρία δέκατα με τον Σαρλ Λεκλέρ.
Η Red Bull δεν θα γίνει φέτος η μόνη ομάδα της ιστορίας με νίκες σε όλους τους αγώνες της σεζόν. Ένα θεμελιώδες πρόβλημα έσπασε το σερί 14 νικών της στο GP της Σιγκαπούρης, και ο ευφυής Κάρλος Σάινθ με την -άρτια μετά από καιρό- Ferrari ήταν εκεί για να δρέψουν τους εξωτικούς καρπούς μιας συμβολικής νίκης.
Ο Κάρλος Σάινθ είδε πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και έσπασε την κυριαρχία της Red Bull. Ο Λάντο Νόρις και ο Λούις Χάμιλτον συμπλήρωσαν το βάθρο.
Ο Κάρλος Σάινθ κράτησε τη Scuderia στην κορυφή όλων των ελεύθερων δοκιμών σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και στην τρίτη περίοδο, με διαφορά 69 χιλιοστών από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes. Τέταρτος ο Μαξ Φερστάπεν, τρία δέκατα μακριά από τον Ισπανό.
Η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται, η Oracle Red Bull Racing προετοιμάζει την RB7, ο Πάτρικ Φρισάχερ φοράει την αγωνιστική του φόρμα, οι Red Bull Driftbrothers τεστάρουν τα λάστιχά τους και ο "Άρας" τελειοποιεί τα κόλπα πάνω στην GSX600R του.
Η Scuderia έκανε το 1-2 και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, αυτή τη φορά με τον Κάρλος Σάινθ οριακά εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ. Στα επτά δέκατα μακριά οι δύο Red Bull, με προβλήματα στις ρυθμίσεις της RB19.
Η κατάκτηση του τρίτου σερί πρωταθλήματος της Formula 1 από τον Μαξ Φερστάπεν είναι από καιρό προδιαγεγραμμένη, οπότε απομένει να φανεί σε ποιο από τα επόμενα 2 ή 3 GP -στη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία ή το Κατάρ- θα το εξασφαλίσει και μαθηματικά.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε για πρώτη φορά την υπόνοια του ενδεχομένου να φύγει στο τέλος του 2024 από την RBR, οπότε και λήγει το συμβόλαιό του με την ομάδα του Μίλτον Κινς. Ποιοι είναι οι πιθανοί προορισμοί του Μεξικανού.
Ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari θα βρίσκεται στην pole position του GP Ιταλίας. Αυτή είναι η 4η φορά στην καριέρα του στη Formula 1 που θα εκκινήσει πρώτος και τα κατάφερε στο "σπίτι" της σκουντερία. Ήταν 13 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο ιθύνων νους πίσω από τη Red Bull RB19, ίσως το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο στην ιστορία της Formula 1, μίλησε για όσα κάνουν ξεχωριστό τον Μαξ Φερστάπεν - που εκτιμά ότι πλέον αναμφίβολα είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών.
Με 23 χιλιοστά διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν, ο Λάντο Νόρις έγραψε τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας. Στα τρία δέκατα ο Άλμπον με τη Williams και ο Χάμιλτον με τη Mercedes.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, κινδυνεύει με τιμωρία καθώς εθεάθη να οδηγεί μία Aston Martin κάνοντας μία σειρά από παραβάσεις.
Το καινοτομικό σύστημα DRS των Red Bull RB18 και RB19 των δύο τελευταίων ετών είναι ένα από τα βασικά «συστατικά» της επιτυχίας τους, και ο τεχνικός διευθυντής Πιέρ Βάσε θεωρεί «τρελό» το γεγονός ότι δεν το έχουν καταλάβει απόλυτα οι αντίπαλές ομάδες.
Η Formula 1 εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει τη χρήση του συστήματος DRS στις δοκιμές κατάταξης των GP, και η ομάδα που θα επηρεαστεί περισσότερο από αυτό -αν εφαρμοστεί- θα είναι η Red Bull Racing.
Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ξεκαθάρισε το τοπίο της ενδεχόμενης επιστροφής του Ντάνιελ Ρικιάρντο, λέγοντας ότι οι φιλοδοξίες του Αυστραλού να γυρίσει στο Μίλτον Κινς δεν θα μπορούσαν να ευοδωθούν πριν από το 2025.
Οι άνθρωποι της Red Bull έσπασαν ξανά το τρόπαιο που κέρδισαν, αυτή τη φορά στο GP Βελγίου, την ώρα της πανηγυρικής φωτογραφίας της ομάδας με τον Φερστάπεν να φωνάζει "Έσπασε ξανά, το τρόπαιο έσπασε ξανα".