Μετά από δύο ημέρες δοκιμών εξέλιξης, οι ομάδες της Formula 1 σχημάτισαν την εντύπωση ότι η νέα Red Bull RB20 είναι από μισό ως ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη όλων στο γύρο. Όμως, μια εντυπωσιακή συστοιχία γύρων του Κάρλος Σάινθ τη δεύτερη μέρα (22/02) αφήνει μια χαραμάδα αισιοδοξίας στη Scuderia.
Η Formula 1 (Liberty Media) πήρε θέση σχετικά με την έρευνα της Red Bull για τις κατηγορίες “απρεπούς συμπεριφοράς” που βαραίνουν τον διευθυντή της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, πιέζοντας για άμεση λύση. Πληροφορίες για προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε τα σχέδια της φετινής Red Bull RB20 στο τελευταίο περσινό GP του Άμπου Ντάμπι, και όπως είπε "εντυπωσιάστηκα διότι υπάρχουν ορισμένες μεγάλες αλλαγές".
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε πως "νομίζω ότι θα δείχνει cool" ο Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, αλλά σε ερώτηση αν θα φανταζόταν τον εαυτό του να κάνει την ίδια μετακίνηση στο Μαρανέλο στο απώτερο μέλλον απάντησε "όχι, δεν είναι απαραίτητο να κάνω κι εγώ το ίδιο".
Το τελευταίο μονοθέσιο της F1 2024 που απέμενε να παρουσιαστεί, η Red Bull RB20, έκανε απόψε (15/02) την πρώτη του εμφάνιση απόψε από την πρωταθλήτρια στο εργοστάσιό της στο Μίλτον Κινς.
Η πρωταθλήτρια των δύο τελευταίων ετών της Formula 1 είναι η τελευταία ομάδα που θα κάνει την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της, σήμερα (15/02), για τη νέα σεζόν της Formula 1. Δείτε την ώρα και τα κανάλια της μετάδοσής της.
Λίγα λεπτά μετά τη διαδικτυακή αποκάλυψη της νέας Ferrari SF-24 η Scuderia την έβγαλε για τα πρώτα της χιλιόμετρα στην πίστα του Φιοράνο, αλλά νωρίτερα η Red Bull είχε κάνει το ίδιο με τη νέα της RB20 στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
Ο Πιέρ Βασέ, "δεξί χέρι" του Άντριαν Νιούι στην RBR, εξετάζει σοβαρά -σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου- την πρόταση της Ferrari να μετακομίσει στο Μαρανέλο, καθώς μετά τον Λιούις Χάμιλτον η ιταλική ομάδα κυνηγά και μία νέα μεγάλη μεταγραφή για το τεχνικό της τμήμα.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 προσέγγισε για πρώτη φορά τον Άλεξ Άλμπον με απώτερο σκοπό να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Αγγλο-Ταϊλανδού μετά τη λήξη του συμβολαίου του με τη Williams, στο τέλος του 2025.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 έχει παραδεχθεί ότι πολύ δύσκολα θα έχει και το 2024 μια σεζόν τέτοιας κυριαρχίας σαν την περσινή, και τώρα ο Άντριαν Νιούι εκφράζει την αβεβαιότητά του αν ο δρόμος που ακολούθησε στη βασική φιλοσοφία της νέας Red Bull RB20 είναι ο σωστός.
Σε δύο μέρες θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό το μέλλον του Κρίστιαν Χόρνερ στη διεύθυνση της Red Bull Racing, καθώς η Red Bull θα ακούσει τις απόψεις του Βρετανού σχετικά με τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει περί “απρεπούς συμπεριφοράς” σε υπάλληλο της ομάδας.
Στα ενδότερα της F1 κυκλοφορεί εδώ και χρόνια η άποψη ότι τα συμβόλαια των Κρίστιαν Χόρνερ και Άντριαν Νιούι με τη Red Bull Racing είναι αλληλένδετα, που σημαίνει ότι αν φύγει ο ένας -όπως πιθανολογείται βάσει των πρόσφατων καταγγελιών που αντιμετωπίζει ο Χόρνερ- θα φύγει και ο άλλος. Και ήδη αναπτύσσονται στην Ιταλία τα πρώτα σενάρια Νιούι-Ferrari.
Ο γαλανός ουρανός σκοτεινιάζει πάνω από το Μίλτον Κινς, καθώς αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι η διοίκηση της Red Bull "συμβούλευσε" τον διευθυντή της RBR Κρίστιαν Χόρνερ να παραιτηθεί από τη θέση του για την υπόθεση “απρεπούς συμπεριφοράς” κατά μέλους της ομάδας, για την οποία διερευνάται - όμως ο Βρετανός αρνήθηκε, χαρακτηρίζοντας τις κατηγορίες “παρανοϊκές”.
Η Red Bull Racing ξεκίνησε τη διερεύνηση καταγγελίας υπαλλήλου της περί απρεπούς συμπεριφοράς του διευθυντή της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας De Telegraaf. Αρνείται κατηγορηματικά τις κατηγορίες ο Βρετανός.
Ο Ζακ Μπράουν χαρακτήρισε “πρώτη προτεραιότητα” για τη McLaren την ανανέωση του συμβολαίου του Λάντο Νόρις πέραν του 2025, επιβεβαιώνοντας έτσι εμμέσως το ισχυρό ενδιαφέρον για τον Άγγλο από τη Red Bull Racing και πιθανότατα και από άλλες ομάδες της Formula 1.
Η Red Bull Racing ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το μονοθέσιο RB20 στις 15 Φεβρουαρίου 2024, με στόχο να συνεχίσει την αυτοκρατορία της στη Formula 1 και τη νέα σεζόν.
Με αφορμή τη μετονομασία της Alpha Tauri σε -κατά τα φαινόμενα- Racing Bulls και της Alfa Romeo F1 σε Stake F1, ανατρέχουμε σε όλες τις διαφορετικές ονομασίες που είχαν οι 6 από τις 10 ομάδες του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.
Η Red Bull RB17, το hypercar παραγωγής που φέρει την υπογραφή του Άντριαν Νιόυι, θα παρουσιαστεί μέσα στη φετινή χρονιά, από το 2025 θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, και σύμφωνα με τον Βρετανό “θα ενσωματώνει όλα όσα γνωρίζουμε από τη δημιουργία κορυφαίων μονοθεσίων της Formula 1”.
Ένα δυσοίωνο μήνυμα για τους αντιπάλους της Red Bull Racing στη Formula 1 επεφύλασσε ο Επικεφαλής Μηχανολογίας της ομάδας του Μίλτον Κινς, Μπεν Ουότερχαους, λέγοντας ότι η ομάδα έχει ολοκληρώσει εδώ και 6 μήνες το σχεδιασμό της νέας RB20 της προσεχούς σεζόν και ήδη σκέφτεται -κυρίως- το 2025.
"Δεν με ενδιαφέρουν οι απόψεις των άλλων, δεν ξέρουν το αυτοκίνητό μας" είπε ο Μαξ Φερστάπεν όταν του ζητήθηκε να απαντήσει στην κλασσική αλλά άστοχη εντύπωση για όλους τους πρωταθλητές: ότι κερδίζουν κυρίως επειδή έχουν στα χέρια τους ένα κυρίαρχο μονοθέσιο.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ ευχαρίστησε τη Red Bull Racing για την πλήρη υποστήριξη στις αγωνιστικές δυσκολίες που βίωσε τη σεζόν του 2023 στη Formula 1, όμως ο Κρίστιαν Χόρνερ κάλεσε τον Μεξικανό να βελτιώσει την απόδοσή του φέτος για να παραμείνει στην ομάδα και το 2025.
Η σεζόν της F1 2023 ήταν ένας αγωνιστικός μονόλογος της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, όμως στο παρασκήνιο λάμβανε χώρα ένας τεχνολογικός “πυρετός” εξέλιξης των μονοθεσίων, όπως κάθε χρόνο. Εξετάζουμε πέντε από τις σημαντικότερες σχεδιαστικές καινοτομίες τους.
Το νέο μονοθέσιο της πρωταθλήτριας Red Bull, η RB20 του 2024, συνοδεύεται με το βαρύ φορτίο να διαδεχθεί το πιο κυρίαρχο αυτοκίνητο της ιστορίας της Formula 1. Διαβάστε όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για αυτό.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ λέει ότι τα πράγματα θα δυσκολέψουν εφεξής για την ομάδα του στη Formula 1, διότι οι αντίπαλοί της θα ακολουθήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της RB20 και η τελευταία θα παρουσιάζει όλο και μικρότερα περιθώρια εξέλιξης.
Ποια πτυχή του οδηγικού στιλ του Μαξ Φερστάπεν “αναγκάζει” τη Red Bull Racing να στρέψει την εξέλιξη των μονοθεσίων της πάνω στον Ολλανδό, και πώς αυτό επηρεάζει δυσμενώς τους οδηγούς που βρίσκονται στο διπλανό γκαράζ της ομάδας. Ο Άλεξ Άλμπον δίνει μια εις βάθος ανάλυση.
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε στον Μαρκ Μαρκέζ κατά τη διάρκεια της περίφημης Honda Thanks Day ότι η Red Bull Racing του απαγορεύει, βάσει συμβολαίου, μια σειρά από επικίδυνα σπορ - όπως την οδήγηση μιας μοτοσικλέτας του MotoGP, το σκι και τα ράλι.
Από τη Williams FW14B του 1992, το πρώτο μονοθέσιο του Άντριαν Νιούι που κατέκτησε το πρωτάθλημα της Formula 1, έχουν περάσει 31 χρόνια. Και φέτος η ιστορία επαναλήφθηκε -με ακόμα πιο κυρίαρχο τρόπο- με τη Red Bull RB19 και με τον Μαξ Φερστάπεν αντί του "λέοντα" Νάιτζελ Μάνσελ. Διαβάστε τα μυστικά πίσω από τη ιδιοφυΐα των σχεδίων του Βρετανού αεροδυναμιστή της Red Bull Racing.
Η Red Bull RB19 του 2023 ήταν το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο της ιστορίας της Formula 1, όμως ο Μαξ Φερστάπεν εξήγησε ότι είχε συγκεκριμένες αδυναμίες που η RBR θέλει να επιλύσει στην RB20 της επόμενης σεζόν. Βασέρ: "Ο Φερστάπεν θα κάνει λάθη όταν πιεστεί".
Η απόλυτη κυριαρχία της Red Bull Racing στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2023 θα της επιφέρει 128 εκατομμύρια ευρώ από τα εμπορικά δικαιώματα, αλλά με το ρεκόρ συγκομιδής βαθμών η ομάδα του Μίλτον Κινς και ο Μαξ Φερστάπεν θα πληρώσουν πρωτοφανή ποσά για τα παράβολα συμμετοχής το 2024.
Ποια είναι η αρετή της Red Bull RB19 που αποκάλυψε (ξανά) με ηχηρό τρόπο η πρωταθλήτρια με τον τελικό της θρίαμβο του 2023 στη Γιάς Μαρίνα με τον Μαξ Φερστάπεν, και γιατί αυτή ήταν μια επίδειξη ισχύος ενόψει της νέας σεζόν που ξεκινά σε 93 ημέρες.
Αν το GP Σιγκαπούρης ήταν μία παρένθεση, και στη Βραζιλία η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ έως τότε στη Red Bull, στο Λας Βέγκας -στο προτελευταίο GP της F1 2023- η RBR για πρώτη φορά φέτος κινδύνευσε να χάσει επί ίσοις όροις - από τη Ferrari που τα έκανε όλα τέλεια, αλλά είχε παροιμιώδη ατυχία.
Μετά τη Ferrari, οι Red Bull, Williams και Alpine θα αγωνιστούν με ιδιαίτερους χρωματισμούς στα μονοθέσιά τους στη φιέστα του τριημέρου στην πόλη του τζόγου - στο πρώτο GP του Λας Βέγκας μετά το 1982.
Η Red Bull Racing εκτιμά ότι θα ήταν λάθος να μην κάνει ευρείες αλλαγές στην RB20 του 2024, καθώς βλέπει τον ανταγωνισμό -κυρίως από τη McLaren- να κλείνει σταθερά τη διαφορά απόδοσης από την απόλυτη φετινή κυρίαρχο RB19.
Η συνεχιζόμενη και απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στη Formula 1 δεν θα αποδειχθεί καταστροφική για το σπορ, υποστηρίζει ο Μαξ Φερστάπεν, όπως δεν αποδείχθηκαν καταστροφικοί για το ΝΒΑ τη δεκαετία του 1990 κάποιοι άλλοι "ταύροι": οι Σικάγο Μπουλς.
Ο Λιούις Χάμιλτον εξέφρασε την άποψη πως "η Red Bull είναι τόσο μπροστά και νομίζω ότι θα παραμείνει πολύ μπροστά και τα επόμενα δύο χρόνια", όμως ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ εξηγεί για ποιο λόγο πιστεύει ότι δεν θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα.
Ο Φερνάντο Αλόνσο πιθανότατα θα ήθελε ένα μονοθέσιο σχεδιασμένο από τον Άντριαν Νιούι (της RBR) στα GP της Formula 1, αλλά αντ' αυτού απέκτησε ένα για το δρόμο: τη συλλεκτική Aston Martin Valkyrie των 1.140 ίππων. Πώς όμως σχετίζοναι όλα αυτά με τη Ferrari;
Ο Μαξ Φερστάπεν στάθηκε στις καιρικές συνθήκες που επηρέασαν τις προσπάθειες όλων των οδηγών στο GP της Βραζιλίας και αναφέρθηκε και στον αγώνα της Κυριακής.
Ο Μαξ Φερστάπεν απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα αν αυτή τη φορά -σε αντίθεση με πέρσι- θα βοηθήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο φετινό πρωτάθλημα οδηγών, στα τρία τελευταία GP της σεζόν.