Τα Scooters και e-Scooters του 2020

Η γενιά του 2020, από τα μικρά ασιατικά ηλεκτρικά που βρίσκουν το δρόμο τους προς την Ευρώπη μέχρι τα θηριώδη maxi ή sport scooters με τεχνολογίες μοτοσυκλέτας.

Είναι φυσικό επακόλουθο της ραγδαίας εξάπλωσης των μεγαλουπόλεων να φέρνει μαζί της και έναν "ποταμό" από scooters, κάθε είδους, μεγέθους και κόστους, που θα ανταποκρίνονται στις διαρκώς εναλλασσόμενες ανάγκες - τις οποίες γεννά είτε η νέα αστική πραγματικότητα, είτε οι ιδέες του marketing.

Ενδεικτικό είναι πως (και) η γενιά των νέων scooters του 2020 περιλαμβάνει τα πάντα μέσα σε ένα ευρύ φάσμα, που έχει στο ένα άκρο της τα μικρά ασιατικά ηλεκτρικά που βρίσκουν το δρόμο τους προς την Ευρώπη, και στο άλλο τα μεγάλα maxi ή sport scooters που υιοθετούν τεχνολογίες μοτοσυκλέτας και επεκτείνουν τη βεληνεκές τους αρκετά μακρύτερα από την ακτίνα της πόλης.

Τα παρακάτω είναι τα πιο σημαντικά scooters του 2020 για την ελληνική αγορά:

Daytona F5

 

Η πολιτική εκδοχή της ηλεκτρικής δυάδας F5-F8 της Daytona. Κοστίζει 2.990€ και επιτυγχάνει αυτονομία μέχρι και 87 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα 75 χλμ./ώρα. Η μπαταρία λιθίου φορτίζει σε 4,5 ώρες και έχει κατανάλωση 3,8 kWh / 100 χλμ. καθώς το βάρος (χωρίς τη μπαταρία) είναι 93 κιλά. Ο ηλεκτροκινητήρας επιτυγχάνει στιγμιαία ιπποδύναμη 4,9 ίππων και συνεχή 4,1 hp, και ροπή 42,5 Nm. Και εδώ, τα φρένα είναι συνδυασμένα (CBS).

Daytona F8 Deliroad

 

Το Daytona F8 Deliroad έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές και την ίδια τιμή με το F5, όμως έχει μικρότερες διαστάσεις και μικρότερους τροχούς, 12 ιντσών. Η διαφορά του είναι ότι προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης της σέλας του συνεπιβάτη, για να δημιουργήσει χώρο φόρτωσης με σχάρα, καθώς και επίπεδο δάπεδο.

Daytona Askoll eSpro70

 

Ένα άκρως λειτουργικό και προσιτό (με τιμή 3.695€) ηλεκτρικό σκούτερ για επαγγελματική χρήση, με μέγιστο φορτίο 85 κιλά και δύο αποσπώμενες μπαταρίες για να φορτίζεται η μία στο φορτιστή ενώ χρησιμοποιείτε την άλλη, ή για περισσότερη αυτονομία και με τις δύο. Διαθέτει τα προγράμματα Eco, Normal και Power για την επιλογή αυτονομίας-ισχύος και εργονομική σέλα, ενώ τα φρένα του λειτουργούν με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Daytona Rap Bange

 

Ελαφρύ, τρίτροχο και ηλεκτρικό, το Daytona Rap Bange είναι μια άκρως οικονομική -με τιμή 6.895€ και κατανάλωση 1,39€/100 χλμ.- επαγγελματική πρόταση μικρομεταφορών, που μάλιστα οδηγείται και με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (50 κ.εκ.). Διατίθεται στις εκδόσεις Van Box και Pick Up, με κλειστό ή ανοικτό αποθηκευτικό χώρο, αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση η χωρητικότητα φτάνει τα 1.200 λίτρα, το μέγιστο φορτίο τα 254 κιλά, ενώ ο χώρος κλειδώνει, φωτίζεται και έχει μεταλλικές γωνίες για προσθήκη ραφιών. Διαθέτει, επίσης, κάμερα οπισθοπορείας στην πολυλειτουργική οθόνη TFT 7 ιντσών, και Bluetooth συνδεσιμότητα. Η μπαταρία λιθίου, που φορτίζει σε 6-8 ώρες, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας των 5 hp έχει 8 συστήματα ασφαλούς λειτουργίας. Τα φώτα είναι full LED, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενα-εμπρός πίσω.

Honda SH125i & SH150i

 

Η Honda προχώρησε για το 2020 στη ριζική ανανέωση ενός από τους ηγέτες της Ευρώπης στα μικρά scooters. Με νέο design (που τοποθέτησε τον προβολέα στην ποδιά, αντί του τιμονιού) και ανασχεδιασμένο σωληνωτό πλαίσιο, έχει τώρα πάνω από 50% μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους (28 λίτρα κάτω από τη σέλα, με θύρα USB), ενώ η νέα γεωμετρία της ουράς βελτίωσε την άνεση στην κύλιση. Ο επίσης αναβαθμισμένος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος υγρύψυκτος κινητήρας στα 125 ή 150 κ.εκ. (με 12,5 και 16,2 ίππους αντίστοιχα) έχει καλύτερη απόκριση, ισχύ και οικονομία, και καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ συνδυάζεται πια στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με το traction control HSTC. Το σύστημα Idling Stop, διακοπής του κινητήρα εν στάσει, παραμένει, όπως και το Smart Key. Τέλος, όλα τα φώτα είναι LED, και ο πίνακας οργάνων LCD.

Kymco Agility 300

 

Η οικογένεια των scooters μεγάλων τροχών Agility της Kymco διευρύνεται με τη νέα έκδοση 300 κ.εκ. Ένα τελείως νέο μοντέλο, με πλούσιο εξοπλισμό και ιδιαίτερα προσεγμένη σχεδίαση, το Agility 300 αποδίδει 23,2 hp, με έμφαση της ροπής στις χαμηλές και μέσες στροφές για άνεση στην πόλη και καλές ρεπρίζ. Ο τροχός 14 ιντσών πίσω (σε σχέση με τον 16’’ εμπρός) απελευθερώνει χώρο για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα. Τα φωτιστικά σώματα είναι full LED, έχει διάφανες χούφτες, θύρα USB, πίνακα οργάνων με δύο οθόνες LCD και σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless). To νέο Agility 300i καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών και η τιμή του είναι 3.995€.

Kymco X-Town CT300

 

Το κέντρο σχεδιασμού της Kymco στην Ιταλία υπέγραψε ένα scooter όχι μόνο μοντέρνο αισθητικά (με κυρίαρχα στοιχεία τα full LED φώτα, τα φέρινγκ και τη ζελατίνα και τη σέλα δύο επιπέδων), αλλά και άκρως πρακτικό χάρη στο επίπεδό του δάπεδο. Κάτω από τη σέλα χωρά ένα full-face κράνος, και στο τιμόνι υπάρχει θύρα USB, δίπλα στα αναλογικά όργανα και την οθόνη TFT στο κέντρο τους. Το X-Town CT300 κινεί ο υγρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας των 276 κ.εκ., που αποδίδει 23 ίππους και 25Nm ροπής, μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. Με τιμή 3.995€, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κεντρικό σταντ, το νέο 300άρι scooter της Kymco συνοδεύεται με διετή εγγύηση.

Peugeot e-Ludix

 

Δυόμισι δεκαετίες μετά το πρώτο γαλλικό ηλεκτρικό scooter και μία δεκαετία μετά το eVivacity, η Peugeot διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην αστική αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση περνώντας στην τρίτη γενιά της ηλεκτροκίνησης με το e-Ludix. Ένα μικρό scooter με αισθητική που αναβιώνει τα σχεδιαστικά στοιχεία της δεκαετίας ’90, και που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Η μπαταρία του προσφέρει αυτονομία 50 χιλιομέτρων, είναι αφαιρούμενη και μπορεί να φορτιστεί παντού, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του με ισχύ 4 ίππων -χάρη στο βάρος των μόλις 88 κιλών- επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 45 χλμ./ώρα. Τέλος, από την οθόνη LCD ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων modes, που ορίζουν τη σχέση κατανάλωσης / ισχύος. Παράλληλα, υπάρχει και η έκδοση e-Ludix Cargo, με μονή σέλα με σχάρα φόρτωσης, για επαγγελματίες.

Peugeot Metropolis 400 Ultimate

 

H Peugeot ρίχνει στον "στίβο" των μεγάλων τρίτροχων scooters για το 2020 δύο νέες εκδόσεις του Metropolis 400 με τις ονομασίες Ultimate Sport και Ultimate Business, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Mandeure. Η έκδοση Business έρχεται σε λευκό χρώμα με μαύρες ζάντες και ψηλή ζελατίνα, ενώ η Sport σε ματ λευκό-μαύρο με κοντή φιμέ σπορ ζελατίνα, μπλε διακόσμηση και ένθετα αλουμινίου. Από μηχανικής άποψης, το Metropolis 400 κινείται από τη μονοκύλινδρη μονάδα 400 PowerMotion LFE -λίγο πριν την έλευση του προδιαγραφών Euro5 μοτέρ- και διαθέτει ABS, σύστημα anti-tilting για να μένει όρθιο εν στάσει, φώτα DRL και λειτουργία χωρίς κλειδί (keyless). Και, τέλος, από πρακτικής άποψης, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, και κάτω από τη σέλα χωρά ένα full-face και ένα jet κράνος.

Peugeot Pulsion 125

 

Το Peugeot Pulsion εγκαινιάζει μια νέα κατηγορία, των συνδεδεμένων "αστικών GT" scooters, στα 125 κ.εκ. Συμπαγές και ευέλικτο, καλύπτει τις ανάγκες της κίνησης στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα η προστασία από τον αέρα και η συμπεριφορά του προσφέρουν τη δυνατότητα και μεγαλύτερων διαδρομών. Κινείται από τον υγρόψυκτο κινητήρα άμεσου ψεκασμού PowerMotion, τεχνολογίας LFE, που αποδίδει 14,4 ίππους και ροπή 11,9 Nm στις 7.000 σ.α.λ., και συνοδεύεται από ABS και συνδυασμένα φρένα. Η οθόνη TFT προσφέρει πλήρη διασύνδεση με το smartphone, ο χώρος κάτω από τη σέλα χωρά ένα full-face κράνος, ενώ στην πρακτικότητα συμβάλλει και το smart key για χρήση χωρίς κλειδί. Το Pulsion 125 διατίθεται στις εκδόσεις Allure (έμφαση στην άνεση), RS (σπορ) και Active (βασική), με τον αντίστοιχο εξοπλισμό.

Piaggio Beverly

 

Ο πρωταγωνιστής των μεσαίων scooters μεγάλων τροχών δέχθηκε μία ακόμα επικαιροποίηση για τη γκάμα του 2020, που εκτείνεται σε όλες τις εκδόσεις 300 και 350 κ.εκ., στις σπορ εκδόσεις S και στην πιο "ταξιδιάρικη" Tourer. Οι τελευταίας γενιάς κινητήρες 300 και 350 κ.εκ. συνδυάζονται με στάνταρ traction control ASR και ABS, με τεχνολογίες μοτοσικλέτας (όπως τον πολύδισκο συμπλέκτη) καθώς και με νέους χρωματισμούς. Ο πρώτος αποδίδει 21 hp και ροπή 22.5 Nm στις 5.750 σ.α.λ., ενώ ο δεύτερος 30,2 hp και 29 Nm στις 6,250 σ.α.λ. Μάλιστα ο 350, που επιτυγχάνει την απόδοση κινητήρα 400 κ.εκ. αλλά με τις διαστάσεις και το βάρος από μοτέρ 300 κ.εκ., επεκτείνεται τώρα σε όλη τη γκάμα του Beverly. Σε σχέση με την προσανατολισμένη για την πόλη απλή έκδοση, η έκδοση S έχει πιο σπορ στοιχεία, καθώς και ειδικό χρωματισμό με σκούρες γκρι ματ λεπτομέρειες. Τέλος, το νέο Beverly διαθέτει remote control για το άνοιγμα της σέλας, η οποία χωρά δύο κράνη jet, θύρα USB στην ποδιά και οθόνη LCD.

Piaggio Beverly 350 Tourer

 

Η ειδική έκδοση 350 Tourer της γενιάς του 2020 του Beverly συνδυάζει τον ισχυρότερο κινητήρα με μια σειρά από touring στοιχεία, όπως η ζελατίνα, η βαλίτσα 36 λίτρων και το σύστημα συνδεσιμότητας My Piaggio. Η βαλίτσα, μάλιστα, διατίθεται στο ίδιο χρώμα με τα πλαστικά, καθώς στους διαθέσιμους χρωματισμούς έχει προστεθεί το εξειδικευμένο παστέλ γκρι Grigio Materia, που συνδυάζεται με μαύρη σέλα, μαύρες ζάντες και ασημένιες λεπτομέρειες. Όσο για τη συνδεσιμότητα, το σύστημα Piaggio MIA συνδέει μέσω Bluetooth το smartphone στην LCD οθόνη του πίνακα οργάνων.

Piaggio Medley

 

Το 2020 έφερε τη νέα γενιά του Medley, του scooter που συνδυάζει την ευελιξία στην πόλη με το δυναμισμό των μεγάλων τροχών και την άνεση και ικανότητα φόρτωσης ενός μεγάλου σκούτερ GT. Είναι πλέον πιο ισχυρό, χάρη στη νέα γενιά των υγρόψυκτων κινητήρων Piaggio i-get με ψεκασμό στα 125 και 150 κ.εκ., που διαθέτουν και λειτουργία "Start & Stop" για τη διακοπή λειτουργίας τους εν στάσει. Στον εξοπλισμό του, επιπλέον, διατίθεται δικάναλο ABS, full LED προβολέας και LCD πίνακας οργάνων με το λειτουργικό Piaggio MIA για τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth. Οι σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο εντελώς νέο εμπρός μέρος, στις νέες ζάντες με πιο φαρδύ πίσω ελαστικό και στη νέα εργονομική σέλα. Η γκάμα του Medley συμπληρώνεται από την πιο σπορ έκδοση Medley S, ενώ οι τιμές του κυμαίνονται από 3.050 ως 3.290€.

SYM DRG 160

 

Η εκπροσώπηση της SYM στα scooters των 150 κ.εκ. ενισχύεται φέτος με το νέο "δράκο", DRG 160, που ήρθε στη χώρα μας ήδη με τιμή 3.105€. Η εμφάνισή του με τις αιχμηρές γραμμές είναι εκείνη που κάνει το DRG 160 αμέσως ξεχωριστό. Και συνδυάζεται με εξαιρετικό τεχνικό εξοπλισμό, όπως τα φώτα full LED, η οθόνη LED των οργάνων, ο υγρόψυκτος κινητήρας 158 κ.εκ., 15 ίππων και 15,4 Nm με ηλεκτρονικό ψεκασμό και σύστημα Start and Stop (ZRSG), το δικάναλο ABS 10 της Bosch με δισκόφρενα εμπρός-πίσω, η monoshock ανάρτηση με προφόρτιση του ελατηρίου και το κοντό σπορ τελικό της εξάτμισης.

SYM eXPro

 

Η πρόταση της SYM στα μικρά επαγγελματικά ηλεκτρικά scooter είναι το eXPro, που διατίθεται ήδη στην Ελλάδα με τιμή 2.225€. Οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (50 κ.εκ.) και η μπαταρία του, ιόντων λιθίου, φορτίζεται σε 2-3 ώρες και προσφέρει αυτονομία 50 χιλιομέτρων - ενώ με την προσθήκη και δεύτερης μπαταρίας, αυτή αγγίζει τα 80 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του, 2 ίππων, φτάνει την τελική ταχύτητα στα 45 χλμ./ώρα. Όσο για την πρακτικότητα, αυτή προέρχεται από τις σχάρες εμπρός-πίσω, το χώρο κάτω από τη σέλα και το επίπεδο δάπεδο.

SYM Maxsym TL

 

Η "αιχμή του δόρατος" της SYM και ένα από τα κορυφαία scooters που κυκλοφορούν πια στα μεγάλα κυβικά, όχι μόνο από μηχανολογική αλλά και από ποιοτική άποψη. Κάτω από τον σύγχρονο σχεδιασμό του, το Maxsym TL προσφέρει άπλετο χώρο κάτω από τη σέλα για ένα full-face και ένα jet κράνος, παρότι πίσω έχει τροχό 15 ιντσών. Ο τελευταίος, μαζί με τη χρήση αλυσίδας και την επίτευξη κατανομής βάρους 50:50 (με την τοποθέτηση του μοτέρ στο κέντρο), παραπέμπουν στη στιβαρή αίσθηση και την οδική συμπεριφορά μοτοσικλέτας. Ο καινούριος, δικύλινδρος κινητήρας του είναι από τους μικρότερους της κατηγορίας, στα 465 κ.εκ., αλλά αποδίδει 41 ίππους για τα 223 κιλά του scooter. Επιπλέον, η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ύψους, η ποδιά κρύβει δύο ακόμα ντουλαπάκια, υπάρχει θύρα USB, και ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει κεντρική TFT οθόνη 4,5 ιντσών με 3 θεματικά interfaces.

Vespa Elettrica 70km/h

 

Μετά την πρώτη της καθαρά αστική έκδοση με μέγιστη ταχύτητα 45km/h (που ταξινομείται ως μοτοποδήλατο), πλέον έφτασε στην Ελλάδα και η αμιγώς ηλεκτρική Vespa Elettrica με τελική ταχύτητα 70 χλμ./ώρα και τιμή πώλησης 6.590€. Στο ECO mode (με περιορισμένη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα), η ισχυρότερη Vespa Elettrica προσφέρει αυτονομία έως και 100 χλμ., ενώ στη λειτουργία Power η αυτονομία φτάνει τα 70 km. Η έκδοση 70 χλμ./ώρα της Elettrica ξεχωρίζει, αισθητικά, από το κόκκινο χρώμα του εμπρός ελατηρίου της ανάρτησης, το logo "Elettrica" και άλλες λεπτομέρειες στο κάλυμμα του ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία διατηρεί τις διαστάσεις και το βάρος της αρχικής έκδοσης, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας μέγιστης ισχύος 4 kW αποδίδει ροπή που ξεπερνά τα 200 Nm. Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας είναι 4 ώρες (με τάση 220 V), ενώ το μικρό της μέγεθος επιτρέπει την αποθήκευση ενός κράνους jet κάτω από τη σέλα. Τέλος, το σύστημα Vespa Mia επιτρέπει την πλήρη συνδεσιμότητα του smartphone με την έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών, με πληθώρα εφαρμογών.

Vespa Primavera (RED)

Η ιταλική φίρμα  έβαψε κατακόκκινα σχεδόν τα πάντα πάνω στην ειδική έκδοση Primavera RED για να συνδράμει -με ένα ποσοστό από τα κέρδη των πωλήσεών της- στο έργο της φιλανθρωπικής μη κυβερνητικής οργάνωσης RED. Έτσι, ακόμα και οι ζάντες και η σέλα αυτής της έκδοσης είναι κόκκινα. Για την κίνηση της Vespa Primavera (RED) χρησιμοποιείται ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας i-get των 125 κ.εκ., που πληροί πια τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.

Vespa Primavera Sean Wotherspoon

 

Τα έντονα χρώματα και οι επιρροές κυρίως από τη δεκαετία του '80 κατηύθυναν τη σκέψη του διάσημου Αμερικανού σχεδιαστή μόδας Sean Wotherspoon, για αυτή την αισθητική παραλλαγή της Primavera των 50, 125 ή 150 κ.εκ. Κίτρινο, κόκκινο, λευκό, γαλάζιο, καφέ, μαύρο και σκούρο πράσινο συνυπάρχουν σε αυτή την "έκρηξη" χρωμάτων, με "κερασάκι" το χρώμιο σε διάφορα σημεία. Μια σειρά από streetwear ρούχα και ένα ειδικό κράνος, πάντα με αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς, συνοδεύουν την Vespa Primavera Sean Wotherspoon.

Vespa Racing Sixties

 

Η μυθική δεκαετία του ’60 δεν θα μπορούσε να λείπει από την παλέτα των ειδικών αυτών εκδόσεων της Vespa. Η Racing Sixties εστιάζει στο αγωνιστικό ταμπεραμέντο των ιδιωτών αγωνιζόμενων, και συνδυάζεται με τις εκδόσεις Sprint και GTS Super της Vespa. Συγκεκριμένα, τις διανθίζει με χρυσαφένιες ζάντες, με βελούδινη επένδυση της σέλας καλυμμένη με ειδικό υλικό PVC (για τη βροχή) και με λευκές ραφές και με δύο ξεχωριστούς συνδυασμούς χρωμάτων: πράσινη με κίτρινες λωρίδες και κόκκινη με λευκές λωρίδες.

Yamaha XMAX300 TechMax & XMAX400 TechMax

 

Στη γενιά του 2020, τα XMAX στα 300 και 400 κυβικά εμπλουτίζονται με τις εκδόσεις Tech Max, που προσθέτουν σχεδιαστικές λεπτομέρειες και ανεβάζουν το επίπεδο της ποιότητας όσο και του εξοπλισμού τους. Στη βάση του διακεκριμένου XMAX, με το γνωστό κινητήρα Blue core, τα πιρούνια τύπου μοτοσυκλέτας, τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και το χώρο για δύο full-face κράνη κάτω από τη σέλα, οι εκδόσεις Tech Max προσθέτουν μια σειρά από εντυπωσιακά στοιχεία. Όπως διπλούς προβολείς LED, αεροδυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία, πλαϊνά μοτίβα σε σχήμα μπούμερανγκ, πρωτοποριακή σέλα, αλουμινένια μαρσπιέ, επιχρωμιωμένο δακτύλιο κοντέρ, αποκλειστικό Tech Kamo και Power Black χρώμα ξίφους και φιμέ πίσω φως. Και στις δύο εκδόσεις κυβισμού, επιπλέον, διατίθεται στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και ABS, όργανα LCD, πρίζα και σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί, ενώ το XMAX Tech 400 έχει και ανεμοθώρακα και τιμόνι 2 θέσεων.

Yamaha TMAX560 / TMAX 560 Tech Max

 

Το ιαπωνικό Sport Scooter, πρωταγωνιστής από το 2001 στην κατηγορία, περνά το 2020 στην έκτη του γενιά ανασχεδιασμένο, με περισσότερη ισχύ και πιο σπορ χαρακτηριστικά. Την επιβλητικότερη σχεδίαση συνοδεύουν τώρα οι ανανεωμένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ενώ η έκδοση TMAX 560 Tech Max προσφέρει το απόλυτο στην κατηγορία. Ο συμπαγής δικύλινδρος κινητήρας προδιαγραφών EU5 εξελίχθηκε και μεγάλωσε στα 560 κ.εκ., για να προσφέρει σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με την επίσης αναθεωρημένη CVT μετάδοση. Η τεχνολογία D-MODE 2 επιπέδων συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T για να παρέχει την επιλογή από δύο προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα, και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) βελτιστοποιήθηκε. Το νέο TMAX 560 έχει βελτιώσεις για την εργονομία του συνεπιβάτη, σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Smart Key), νέα φλας και πίσω φως LED, όργανα με μονόχρωμη οθόνη TFT και βελτιωμένο ήχο της εξάτμισης. Τέλος, το Tech Max διαθέτει επιπλέον ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, ηλεκτρικό ανεμοθώρακα, συνδεσιμότητα με την εφαρμογή MyTMAX Connect, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οθόνη, Cruise Control, ενώ γκριπ και σέλα είναι θερμαινόμενα.

 
SHARE

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK

 

HIGHLIGHTS

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ 2109237777.

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ 2109237777.