ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Ο τουρισμός ανοίγει με τη νέα Moto Guzzi V85 TT Travel

Ο τουρισμός ανοίγει με τη νέα Moto Guzzi V85 TT Travel

Μπορεί ο τουρισμός, διεθνώς και στη χώρα μας, να αντιμετωπίζει ζητήματα αυτή την εποχή με τον κορονοϊό, έρχεται η νέα Moto Guzzi V85 TT Travel, να μας αλλάξει τη διάθεση και να μας ταξιδέψει.

Η πρώτη κλασική travel enduro, η V85 TT, δίνει τώρα τη θέση της στη V85 TT Travel, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Το πλέον σημαντικό, είναι ότι φέρει ψηλότερο ανεμοθώρακα Touring, για μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα, επειδή έχει 60% μεγαλύτερη επιφάνεια από εκείνον της βασικής έκδοσης. Διότι αμελητέο αξεσουάρ και οι δύο πλαϊνές βαλίτσες από πλαστικό με ένθετα αλουμινίου.

Η δεξιά, με τα 37 λίτρα φιλοξενεί άνετα ένα full-face κράνος, ενώ η αριστερή με όγκο 27,5 λίτρα, αποδεικνύεται εξίσου χρήσιμη.

Και οι δύο, χρησιμοποιούν το ίδιο κλειδί με τη μοτοσυκλέτα, για μεγαλύτερη ασφάλεια και όταν αφαιρεθούν αφήνουν ανέπαφη τη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας, διότι οι βαλίτσες σχεδιάστηκαν ταυτόχρονα με την ανάπτυξη της V85 TT Travel.

Κι αν στην Ελλάδα νομίζουμε ότι δεν κάνει πολύ κρύο, υπάρχουν ημέρες αλλά και περιοχές, όπου τα χέρια γίνονται κόκαλο. Για τον λόγο αυτό, οι θερμαινόμενες χειρολαβές, με διακόπτες που περιλαμβάνονται ήδη στο αρχικό ηλεκτρικό χειριστήριο της V85 TT, φροντίζουν να ζεσταθούν τα δάκτυλα, ενώ στάνταρ είναι και το ζευγάρι των πρόσθετων προβολέων ομίχλης LED.

Και βέβαια, τι ταξίδι είναι αυτό στη σύγχρονη εποχή, αν δεν έχεις τεχνολογικές ανέσεις. Κατά συνέπεια, το Moto Guzzi MIA, η πλατφόρμα πολυμέσων, επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με τη μοτοσυκλέτα, επεκτείνοντας τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων.

Συναρπαστικός είναι και ο αποκλειστικός χρωματισμός Sabbia Namib, στον οποίο το γκρι πλαίσιο συνδυάζεται με το ματ μπεζ «της άμμου» στο αμάξωμα, ενώ το ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά πάνελ φέρουν ειδικά γραφικά. Παράλληλα, τα ελαστικά Michelin Anakee Adventure υπογραμμίζουν τον τουριστικό της χαρακτήρα.

Ο τουρισμός ανοίγει με τη νέα Moto Guzzi V85 TT Travel

Εύκολη για τον αναβάτη, ανεξάρτητα τον σωματότυπο, με την απόσταση της σέλας από το έδαφος να είναι μόνο 83 εκ., και με ρεζερβουάρ άνω των 23 λίτρων για πάνω από 400 χλμ. διαδρομές.

Στην V85 TT, κατασκευαστικά, το σωληνωτό πλαίσιο εκμεταλλεύεται τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο για τη δημιουργία μίας στιβαρής δομής που προσφέρει ακρίβεια και ισορροπία σε κάθε έδαφος, πόσω μάλλον off road, ενώ εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα της Moto Guzzi, που κάνει πρεμιέρα. Αερόψυκτος, εγκάρσιος 90° V twin με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, στα 853 κ.εκ., αποδίδει 80 ίππους και άλλη τόση μέγιστη ροπή στις 5.000 σ.α.λ., με το 90% να είναι διαθέσιμο στις 3.750 στροφές. Είναι ο πρώτος, μικρών διαστάσεων κινητήρας της Moto Guzzi, που μπορεί εύκολα να φτάσει στις 8.000 σ.α.λ., γεγονός που τονίζει τη σύγχρονη και πληθωρική του φύση. Κι ακόμη, η V85 TT, είναι η μόνη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας που χρησιμοποιεί άξονα μετάδοσης κίνησης, ο οποίος συγκριτικά με την αλυσίδα είναι πιο καθαρός και δεν χρειάζεται συντήρηση.

Οσον αφορά στα ηλεκτρονικά συστήματα, που εξυπηρετούν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, διαθέτει τρεις λειτουργίες (riding modes): Road, Rain και Off- road, με ξεχωριστές χαρτογραφήσεις του κινητήρα, διαφορετική λειτουργία του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης MGCT (απενεργοποιείται), αλλά και διαφορετική απόκριση του συστήματος ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire.

Η Moto Guzzi V85 TT Travel πωλείται προς 13.150 ευρώ, ενώ προσφέρονται ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ