ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Επτά εξελιγμένα μοντέλα Honda για το 2021

Τα επτά εξελιγμένα μοντέλα της Honda καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, από δίτροχα για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες για περιπέτεια και roadster. 
Τα επτά εξελιγμένα μοντέλα της Honda καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, από δίτροχα για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες για περιπέτεια και roadster.  HONDA

Τα επτά εξελιγμένα μοντέλα της Honda καλύπτουν όλες τις κατηγορίες, από δίτροχα για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες για περιπέτεια και roadster. 

Η Honda Motor Europe παρουσίασε αναβαθμισμένες εκδόσεις για ορισμένες μοτοσυκλέτες της, για το 2021.

Συγκεκριμένα, οι αναβαθμίσεις αφορούν 7 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες της αγοράς, από scooter για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες on-off και roadster.

Στα δίτροχα πόλης, οι αναβαθμίσεις αφορούν τρία μοντέλα.

Το νέο SH350i με ισχυρότερο κινητήρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστά το γνώριμο SH300i στην κορυφή της δημοφιλούς γκάμας SH. Πέρα από τον αυξημένο κυβισμό, βελτιώσεις στην εισαγωγή και την ψύξη του κινητήρα, συνεπάγονται ακόμη καλύτερη επιτάχυνση και κορυφαία στην κατηγορία ιπποδύναμη. Το SH350i διαθέτει επίσης νέα όργανα LCD και επανασχεδιασμένες, πιο μυώδεις γραμμές, προειδοποιητικά φώτα αλάρμ και θύρα φόρτισης USB σε συνδυασμό με συστήματα Smart Key και Selectable Torque Control για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και πρακτικότητα στη χρήση.

Στη βάση της γκάμας SH, το scooter SH Mode του 2021 διαθέτει νέο πιο δυνατό κινητήρα eSP+, ο οποίος εξασφαλίζει κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρων/100 χλμ., και νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο. Διαθέτει φαρδύτερο δάπεδο, θύρα φόρτισης USB, μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, νέο ντουλαπάκι, σύστημα Smart Key της Honda, νέο LED προβολέα και νέες ζάντες.

Το νέο PCX125 του 2021, το δεύτερο σε πωλήσεις scooter στην Ευρώπη φέτος, υιοθετεί έναν ισχυρότερο και πιο οικονομικό, υδρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα eSP+ με σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Με νέα σχεδίαση και νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο πρακτικό χάρη στον μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα (+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

Στη γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας, η NC750X και το X-ADV, υιοθετούν σημαντικές αναβαθμίσεις το 2021. Το NC750X έχει βελτιωμένο κινητήρα, πλαίσιο, εμφάνιση και μεγαλύτερη πρακτικότητα.

Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 ίππους) με αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission).

Φέρει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο 23 λίτρων, νέα ζελατίνα, έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, θύρα φόρτισης USB και χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Επίσης οι ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ.

Για το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες νέες τεχνολογίες. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 ίπποι) στα 43 kW (58,5 ίπποι), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) και στις ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable Torque Control.

Με νέα σχεδίαση, το X-ADV έχει διπλά LED φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights), μεγαλύτερη ζελατίνα, νέο ντουλαπάκι με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων κάτω από τη σέλα. Εκεί είναι κρυμμένη και η θύρα φόρτισης USB.

Το X-ADV περιλαμβάνει επίσης σύστημα Honda Smartphone Voice Control στο βασικό εξοπλισμό του. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φoρά στο νέο Forza 750, δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να χειρίζεται το κινητό του από τους διακόπτες του τιμονιού. Όλες οι πληροφορίες μεταφέρονται στη νέα οθόνη TFT των 5 ιντσών.

Η εξελιγμένη γκάμα «γυμνών» Neo Sports Café, περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της γκάμας, την CB1000R, η οποία έχει πιο μινιμαλιστική σχεδίαση και πιο επιθετικό στιλ. Ο γνώριμος στρογγυλός προβολέας είναι τώρα ενσωματωμένος σε ένα περίγραμμα σε σχήμα σταγόνας και είναι κεκλιμένος προς τα πίσω στέλνοντας το βλέμμα στην επανασχεδιασμένη και υπερυψωμένη ουρά μέσα από τα μικρότερα πλευρικά καπάκια. Οι νέες ζάντες με τις επτά ακτίνες χαρίζουν μάλιστα ακόμη μεγαλύτερο αισθητικό βάθος στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.

Η νέα CB1000R Black Edition έχει ακόμη πιο άγρια εμφάνιση, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές γραμμές με εμφάνιση χειροποίητης custom κατασκευής, χάρη στη μαύρη βαφή Deep Graphite Black και το μαύρο περίγραμμα προβολέα, την εναέρια ζελατίνα, τις βάσεις του πιρουνιού, τα καλύμματα του ψυγείου και του φίλτρου αέρα, καθώς και χάρη στις λεπτομέρειες της εξάτμισης και του σιγαστήρα της.

Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας προέρχεται από τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλή απόδοση ισχύος και διαφορετική απόκριση στο γκάζι χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού. Τόσο η CB1000R όσο και η CB1000R Black Edition διαθέτουν πλέον το σύστημα Smartphone Voice Control της Honda (HSVC), το οποίο συνδέεται στη νέα, κορυφαίας τεχνολογία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών.

Επίσης, η CB125R του 2021, φορά νέο υδρόψυκτο, 4βάλβιδο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 11kW (15 ίπποι), ώστε να την οδηγούν νόμιμα κάτοχοι διπλώματος A1, αλλά με αυξημένη ροπή κατά 1,2 Nm.

Η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. στον κόσμο με στάνταρ ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με μεγάλο έμβολο SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ. εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ