MEDIA

Valade: "Τα social media έφεραν επανάσταση στην αθλητική βιομηχανία"

Valade: "Τα social media έφεραν επανάσταση στην αθλητική βιομηχανία"

Ο Nielsen Sports Leader, Andrea Valade, μετρά αντίστροφα για το ταξίδι του στην Αθήνα για το Game Changer In Sports 2017.

Η αντίστροφη μέτρηση για το κορυφαίο αθλητικό συνέδριο Game Changer in Sports έχει ήδη ξεκινήσει. Στις 30 Μαΐου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, τα μεγαλύτερα ονόματα του αθλητικού χώρου θα ανέβουν στη σκηνή και αναμένεται να θέσουν προς συζήτηση κύρια ζητήματα που αφορούν τον κλάδο όπως οι στρατηγικές που θα οδηγήσουν στην περαιτέρω δυναμική ανάπτυξή του στη χώρα μας.

Ο Andrea Valade, που εργάζεται στην Nielsen Sports, την κορυφαία εταιρεία αθλητικών αναλύσεων έρχεται στο Game Changer in Sports με άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία για τα σπορ, τα social media, το online περιεχόμενο και πολλά ακόμα. Πριν ανέβει όμως στη σκηνή μας εξήγησε τα βασικά.

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή σπορ παγκοσμίως και ποιες οι διαφορές ανά περιοχή;

"Όσον αφορά το ενδιαφέρον του κοινού συνολικά, το ποδόσφαιρο είναι διεθνώς νούμερο ένα. Ακολουθούν σπορ όπως το μπάσκετ, ο στίβος, το βόλεϊ, το τένις και τα μηχανοκίνητα. Αν εστιάσουμε στα νούμερα της τηλεθέασης, η διαφορά του ποδοσφαίρου είναι ακόμη μεγαλύτερη, κυρίως λόγω Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Ακολουθούν το τένις και ο στίβος, ενώ στην Ασία αρέσκονται περισσότερο στο κρίκετ, το μπέιζμπολ, το βόλεϊ και το μπάντμπιντον. Αντίθετα, στην Αμερική το μπάσκετ, το χόκεϊ, το βόλεϊ και το μπέιζμπολ είναι τα πιο δημοφιλή σπορ με διαφορά".

Υπάρχει μέλλον για τις μικρές αγορές όπως αυτή της Ελλάδας για online ή live video περιεχόμενο;

"Ναι σίγουρα. Η χρήση των social media είναι έφερε μια επανάσταση για την αθλητική βιομηχανία και θα επηρεάσει πολύ περισσότερο στο μέλλον την παγκόσμια αγορά, ακόμη και σε μικρότερες αγορές όπως η Ελλάδα, στον τρόπο που μεταδίδουν διάφορα events. Βλέπουμε μια απίστευτη αύξηση στο οπτικοακουστικό περιεχόμενο. Ένα γεγονός που σε πολλές περιπτώσεις αναγκάζει τους κατόχους των δικαιωμάτων να επανεξετάσουν τα μέσα τους, τη σύμπλεξη με το κοινό και τις στρατηγικές διαφήμισης. Εργαλεία όπως το live του facebook είναι μεγάλες ευκαιρίες για κάποιον που έχει στην κατοχή του περιεχόμενο να μεταδώσει και με αυτό τον τρόπο αυξάνει παράλληλα και τους οπαδούς του.

Σε αυτή την εποχή και με αυτά τα εργαλεία ο καθένας -brand, κάτοχοι δικαιωμάτων, οπαδοί- έχει τη δυνατότητα να μεταδώσει κάτι. Σε πολλές αγορές βλέπουμε για παράδειγμα σε δεύτερες κατηγορίες πρωταθλημάτων που δεν έχουν τηλεοπτική κάλυψη, να στήνουν τη δική τους ψηφιακή πλατφόρμα. Αυτό έχει σαφώς βοηθήσει στην ανάπτυξή τους".

Πόσοι άνθρωποι παγκοσμίως κατανάλωσαν αθλητικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο μέσα στο 2016;

"Μόνο στο facebook έχουμε περισσότερους από 650.000.000 φιλάθλους και το πιο πολυσυζητημένο αθλητικό θέμα στο twitter για το 2016 ήταν ασφαλώς οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το hashtag #rio2016. Οι αριθμοί αυξάνονται με απίστευτους ρυθμούς".

Υπάρχει πιθανότητα άραγε τα social media να αντικαταστήσουν την παρακολούθηση ενός αθλήματος από την τηλεόραση ή το γήπεδο; Για παράδειγμα πολλοί πλέον προτιμούν να ενημερώνονται μέσω twitter παρά να παρακολουθούν ολόκληρο το παιχνίδι;

"Τα αθλητικά γεγονότα πρέπει να καταναλώνονται ζωντανά και έχουν ένα συναισθηματικό δέσιμο με τους οπαδούς που πάντα θα επηρεάζει τα εισιτήρια στα γήπεδα και την τηλεθέαση. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που ο κόσμος ζητάει αθλητικά γεγονότα σε video on demand. Έχει αυξηθεί μάλιστα η ζήτηση τον τελευταίο χρόνο. Βλέπω επίσης όπως είπαμε και προηγουμένως ότι στα social media με την επιλογή της live μετάδοσης, μπορούν να ικανοποιηθούν πολλοί φίλαθλοι και αυτό επηρεάζει θετικά και το engagement του κοινού, καθώς παράλληλα αυξάνει και τους fans. Ωστόσο δύσκολα μπορούν τα social media να αντικαταστήσουν πλήρως το συναισθηματικό κομμάτι του φιλάθλου που θέλει να δει face-to-face τους παίκτες της ομάδας του".

Το Game Changer In Sports 2017, το κορυφαίο αθλητικό συνέδριο, έρχεται στις 30 Μαΐου στο ξενοδοχείο μεγάλη Βρετανία. Κλείσε τη θέση σου τώρα.

Μεγάλος Χορηγός του συνεδρίου είναι η εταιρεία Stoiximan.gr. Υποστηρικτές η Eurobank, η Globe One Digital και η IRIS (Intelligent Research in Sponsoring). Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN. Αρωγός η Digitribe Mediahouse. Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με τα Adbusiness, BusinessNews.gr, Advertising.gr. Επίσης το Sport24 και το Sport24 radio 103,3, καθώς και το περιοδικό All Star Basket.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ