MEDIA

Η ΑΕΜΑΡ έκοψε την παραπλανητική διαφήμιση του Sfera

Η ΑΕΜΑΡ έκοψε την παραπλανητική διαφήμιση του Sfera

Οι ενέργειες της Αστικής Εταιρείας Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών και η... συμμόρφωση του σταθμού Sfera. Γράφει ο Mediaρχης του Sport24.gr, Νίκος Μποζιονέλος.

Να «διακοπεί η παραπλανητική προωθητική ενέργεια του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera» ζήτησε (και πέτυχε) από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας η ΑΕΜΑΡ. Ο λόγος;

Η παραπλανητική διαφήμιση του Sfera που έταζε χρήματα για να δηλώνει ο ακροατής ότι ακούει τον σταθμό , κάτι που τον ανέβασε στις ακροαματικότητες.

Η ΑΕΜΑΡ προσέφυγε στο ΣΕΕ και ζήτησε «την άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να διακοπεί η παραπλανητική προωθητική ενέργεια του Sfera».

« H Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών σταθμών Αττικής (ΑΕΜΑΡ) αναγκάστηκε πρόσφατα να προσφύγει στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) και να ζητήσει την άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να διακοπεί η παραπλανητική προωθητική ενέργεια του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera, η οποία προτρέπει τους καταναλωτές να δηλώσουν ότι είναι ακροατές του συγκεκριμένου σταθμού (ακόμη κι αν δεν είναι) με το δέλεαρ μεγάλου χρηματικού επάθλου.

Η εν λόγω ενέργεια, με την αθέμιτη χρήση του όρου “έρευνα” και ταυτόσημη μεθοδολογία με την επίσημη έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας, συνιστά παραπλανητική διαφήμιση, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά και παραβιάζει το καθήκον αληθείας και την ευπρέπεια στις συναλλαγές.

Κατόπιν της προσφυγής της ΑΕΜΑΡ στο ΣΕΕ και ενόψει της συζήτησης αυτής, ο ραδιοφωνικός σταθμός Sfera δήλωσε ότι διακόπτει τη διαφημιστική καμπάνια και ότι αποσύρει το σχετικό υλικό από όλα τα μέσα επικοινωνίας (ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα, διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση).

Η ΑΕΜΑΡ συνεχίζει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση του σταθμού Sfera στην κείμενη νομοθεσία, τους κανόνες δεοντολογίας και την επιχειρηματική ηθική και θα προασπίσει το κύρος και την αξιοπιστία της έρευνας ακροαματικότητας με κάθε τρόπο, προς το συμφέρον των καταναλωτών, αλλά και για τη διασφάλιση του ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά».

FB page Nίκος Μποζιονέλος , Twitter @nbozionelos

E-mail: [email protected]

Hashtag #s24media

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ