BRAND EXPERIENCE

Τα τρία πράγματα που μετράνε στην ασφάλεια αυτοκινήτου

Τα τρία πράγματα που μετράνε στην ασφάλεια αυτοκινήτου

Η Hellas Direct, που άλλαξε την ασφάλεια για τα καλά, έκλεισε 10 χρόνια και μας έμαθε ποια είναι τα τρία πράγματα που μετράνε κι έχουν αξία στην ασφάλεια του οχήματος.

Όταν έρχεται η ώρα να επιλέξεις ασφάλεια αυτοκινήτου, κάποια πράγματα είναι αδιαπραγμάτευτα. Θέλεις, για παράδειγμα, να ξέρεις πως όποτε κι αν χρειαστείς την ασφαλιστική σου θα είναι εκεί να βοηθήσει. Θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πως όταν προκύψει η ανάγκη, δεν θα μπλέξεις σε περιττές διαδικασίες ούτε θα χρειαστεί να περιμένεις για να αποζημιωθείς.

Θέλεις να ξέρεις πως η ασφαλιστική σου έχει ένα καλό δίκτυο συνεργατών για να σε εξυπηρετήσουν άμεσα και σωστά. Γιατί κάποια πράγματα είναι απλώς απαραίτητα. Και υπάρχει μία ασφαλιστική εταιρία που ξέρει πώς να ανταποκριθεί σε αυτά.

Η επιτυχία σίγουρα χρειάζεται χρόνο. Θέλει προσπάθεια για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κάποιου κι αυτό η Hellas Direct το έχει πετύχει. Κλείνοντας δέκα χρόνια λειτουργίας, μετρά πλέον 500.000 ασφαλισμένους και έχει παρουσία σε τρεις χώρες.

Τα τρία πράγματα που μετράνε στην ασφάλεια αυτοκινήτου

Σε αυτά τα δέκα χρόνια, η Hellas Direct άλλαξε την ασφάλεια για τα καλά. Επένδυσε σε ανθρώπους και τεχνολογικά μέσα ώστε να αναβαθμίσει τη διαχείριση ζημιών και να παρέχει στους ασφαλισμένους της αστραπιαία αποζημίωση. Έφτιαξε ομάδες που έχουν πάθος να δίνουν λύση στη δύσκολη στιγμή, όποια ώρα της μέρας ή της νύχτας χρειαστεί. Και έφτιαξε ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων ώστε κάθε οδηγός να μπορεί να έχει τη φροντίδα που χρειάζεται για το όχημά του.

Και αυτά είναι τα τρία πράγματα θα σε απασχολήσουν - όπως όλους μας - όταν έρθει η ώρα να επιλέξεις ασφάλεια αυτοκινήτου.

Η Hellas Direct έφερε την αλλαγή στον κλάδο κι αυτό συνέβη, γιατί από την αρχή είχε τη διάθεση να ακούσει πραγματικά τους ασφαλισμένους, αλλά και την επιμονή να αλλάξει τα πράγματα στο ασφαλιστικό τοπίο με επίκεντρο τις πραγματικές ανάγκες τους. Το πώς το έκανε το αποτυπώνει στη νέα της διαφημιστική καμπάνια, που βγήκε πριν λίγο καιρό στον αέρα.

Τα τρία πράγματα που μετράνε στην ασφάλεια αυτοκινήτου
TAGS BRAND EXPERIENCE ΕΛΛΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ