Στις δοκιμές ελαστικών της Pirelli στην πίστα της Χερέθ ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής της Formula 1 αντίκρισε για πρώτη φορά τα μέλη της ομάδας του μετά την είδηση της προηγούμενης εβδομάδας για τη μεταγραφή του στη Scuderia το 2025.
Μετά την απώλεια των υπηρεσιών του Λιούις Χάμιλτον για το 2025, οπότε ο Βρετανός θα μετακομίσει στη Ferrari, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι κατανοεί την επιθυμία του επτάκις πρωταθλητή να τελειώσει την καριέρα του με τη Scuderia, λέγοντας ότι “δεν με εξέπληξε καθόλου”.
Με ένα ποστάρισμά του στο Instagram, o διάσημος ηθοποιός του Χόλιγουντ θύμισε στον κόσμο ότι είναι υποστηρικτής του Λιούις Χάμιλτον, μετά την είδηση της Πέμπτης (1/02) ότι ο Άγγλος θα οδηγεί για τη Ferrari το 2025.
Ο θρυλικός "λέοντας" της Formula 1, Νάιτζελ Μάνσελ, σχολίασε στο BBC τη μεταγραφή-βόμβα του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari για το 2025, λέγοντας ότι η ηλικία δεν είναι εμπόδιο για να γίνει πρωταθλητής με τη Scuderia και ότι ο επτάκις πρωταθλητής "έχει πολλά χρόνια ακόμα μπροστά του".
Η τεράστια επένδυση της Ferrari στον Λιούις Χάμιλτον δεν θα περιορίζεται μόνο στην παρουσία του στο κόκπιτ του cavallino, από το 2025, αλλά θα επεκτείνεται στην παγκόσμια εκπροσώπηση της εταιρείας και στην επένδυση των Ιταλών στο ίδρυμα Mission 44 κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το τέλος της αγωνιστικής καριέρας του πιο επιτυχημένου οδηγού της Formula 1.
Δύο μέρες μετά την είδηση-βόμβα της μεταγραφής του στη Ferrari το 2025, ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για το "παιδικό μου όνειρο να φορέσω τα κόκκινα της Ferrari" και είπε ότι έχει το ίδιο προαίσθημα ότι έκανε τη σωστή επιλογή όπως το 2013, που άφησε τη McLaren για λογαριασμό της Mercedes.
"Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ κάποιον καλύτερο οδηγό-ηγέτη της ομάδας μετά την αποχώρηση του Λιούις" είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, για τον Τζορτζ Ράσελ που καλείται να πάρει τα ηνία από το 2025 που ο Χάμιλτον θα οδηγεί για τη Ferrari. Τι λέει ο Βολφ για τον οδηγό που θα επιλέξει για αντικαταστάτη του Βρετανού.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι θα είναι “συναρπαστική” η διαδικασία της επιλογής του οδηγού που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, και ήδη πέντε ονόματα φαίνεται να συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες.
Η Scuderia τίναξε τη μπάνκα στον αέρα για το 2025 με τα συμβόλαια του Λιούις Χάμιλτον και του Σαρλ Λεκλέρ. Διαβάστε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του Βρετανού με την ομάδα του Μαρανέλο, όπως έρχονται στο φως μία μέρα μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της δεκαετίας.
Στον τεράστιο μύθο της ιστορίας της Ferrari, από το 2025 θα αναφέρεται και ένα νέο κεφάλαιο, με το όνομα ενός εκ των σπουδαιότερων οδηγών της ιστορίας της Formula 1: του Λιούις Χάμιλτον. Ειδικά αν κερδίσει το 8ο πρωτάθλημά του με το Cavallino. Κι αυτή είναι από μόνη της μια αιτία αρκετή, για τη μεγαλύτερη μεταγραφή της δεκαετίας.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι αποδέχεται την ανάγκη του Χάμιλτον για μια φρέσκια πρόκληση, αλλά και ότι “θα είναι συναρπαστικό να σκεφτούμε τις επιλογές μας εφεξής”.
Ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη μεταγραφική "βόμβα" της τελευταίας δεκαετίας στη Formula 1, με τη Ferrari να ανακοινώνει την Πέμπτη (1/2) την απόκτηση του Λιούις Χάμιλτον από το 2025.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανακοίνωση από τη Mercedes για τη λήξη της συνεργασίας τους στο τέλος του 2024, ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε την ευγνωμοσύνη του “στην ομάδα όπου μεγάλωσα” και δήλωσε αποφασισμένος να λήξει την κοινή τους πορεία με επιτυχία τη φετινή χρονιά.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα γράψει από το 2025 και το δικό του όνομα στη μυθική ιστορία του Cavallino. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 θα αγωνίζεται από του χρόνου με τη Scuderia Ferrari, δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς ανακοινώθηκε η αποχώρησή του από τη Mercedes και ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη μεταγραφική “βόμβα” της τελευταίας δεκαετίας στο σπορ.
Η είδηση της επικείμενης μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο αύξησε μεμιάς την τιμή της μετοχής της Ferrari από τα 346,78 στα 384 δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εκτινάσσοντας την αξία της ιταλικής εταιρείας στην κεφαλαιαγορά από τα 62,4 στα 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πλήρης επιβεβαίωση και από τους Βρετανούς για τη συμφωνία Χάμιλτον-Ferrari: το δίκτυο Sky Sports γράφει με απόλυτη βεβαιότητα ότι ο Βρετανός θα είναι οδηγός της Scuderia του χρόνου, ενώ το BBC αναφέρει ότι ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ θα ενημερώσει το απόγευμα τους εργαζόμενους της ομάδας για τις εξελίξεις.
Η ισπανική εφημερίδα AS αναφέρει με βεβαιότητα τη διαφαινόμενη συμφωνία του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari για το 2025, γράφοντας παράλληλα ότι ο Κάρλος Σάινθ έχει την πολυτέλεια της επιλογής ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές ομάδες της Formula 1 για το 2025.
Μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να διαφαίνεται πιο καθαρά η πιθανή “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, καθώς από πολλές και αξιόπιστες πηγές επιβεβαιώνεται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη Scuderia - αν και δεν είναι γνωστό αν έχει υπογράψει ακόμη συμβόλαιο ή κάποιου είδους προσύμφωνο.
Η Mercedes F1 δημοσίευσε στο twitter μια φωτογραφία με τον Λιούις Χάμιλτον καθισμένο στο κόκπιτ της νέας W15 στο εργοστάσιο του Μπράκλεϊ. Ποιο είναι το πρόβλημα με τη θέση οδήγησης που είχε πέρσι ο Βρετανός και ελπίζει η ομάδα να το έλυσε φέτος.
Γιατί ο Τζέιμς Βάουλς υποστήριξε ότι ο Λιούις Χάμιλτον διαθέτει περισσότερο πηγαίο ταλέντο από τον Μίκαελ Σουμάχερ και ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ πως ο Μαξ Φερστάπεν είναι καλύτερος του Άιρτον Σένα, ο “καλύτερος οδηγός που έχουμε δει ποτέ στη F1”. Τι λένε οι αριθμοί για τα επιτεύγματα των μεγάλων πρωταθλητών στα 26 χρόνια της ηλικίας τους.
Δύο χρόνια μετά την τόσο αμφιλεγόμενη και έντονη μάχη του με τον Μαξ Φερστάπεν για το πρωτάθλημα του 2021, ο Λιούις Χάμιλτον λέει στον Ολλανδό “συνέχισε να κάνεις ό,τι κάνεις” και υποστηρίζει ότι “τα καταφέρνει περίφημα”. Τι σκέφτεται ο Βρετανός για το μέλλον του στη F1 και το ενδεχόμενο να κάνει ένα “διάλειμμα”.
Ο Τότο Βολφ δήλωσε εμφατικά ότι ο Λιούις Χάμιλτον μπορεί να κερδίσει τον Μαξ Φερστάπεν αν η Mercedes δώσει στο Βρετανό ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο - και είπε πως στον προσομοιωτή η νέα W15 του 2024 δίνει και πάλι, μετά από δύο χρόνια, την αίσθηση ενός “κανονικού αυτοκινήτου”.
Ο Λιούις Χάμιλτον περνά σήμερα (7/1) στο 40ό έτος της ζωής του, και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να αναδιπλωθεί από την παλαιότερή του δήλωση πως δεν έβλεπε τον εαυτό του στη Formula 1 μετά την ηλικία των 40 ετών.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ δήλωσε και πάλι την απόλυτη πίστη του ότι ο Λιούις Χάμιλτον, που γίνεται 39 ετών στις 7 Ιανουαρίου, μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τη νέα γενιά των σπουδαίων οδηγών της Formula 1 και να κερδίσει το όγδοο πρωτάθλημα-ρεκόρ της καριέρας του.
Ήταν αναμενόμενο ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα κέρδιζε τις ψήφους των διευθυντών των ομάδων της Formula 1 για τους καλύτερους οδηγούς του 2023, όμως πιο πίσω υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Δεύτερος στην προτίμησή τους ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, στην 7η θέση ο rookie Όσκαρ Πιάστρι.
Ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Σερ Τζιμ Ράτκλιφ σχεδιάζει την κατασκευή τριών SUV μέχρι το 2030 με τη νέα του αυτοκινητοβιομηχανία Ineos Automotive, και είναι χορηγός της Mercedes F1. Δείτε το Video της βόλτας του με τον Λιούις Χάμιλτον.
Την αισιοδοξία τους ότι το νέο μονοθέσιο W15 της Mercedes για το επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1 θα τους κάνει πιο ανταγωνιστικούς, εξέφρασαν ο Λιούις Χάμιλτον και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον. Τι είπαν για τα προβλήματα της φετινής W14.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι στη διάρκεια της δεύτερης διαδοχικής προβληματικής του (φετινής) χρονιάς στη Formula 1 άρχισε να σκέφτεται αν ‘φταίω εγώ ή το αυτοκίνητο’. Τι είπε για τη διετία του χωρίς νίκη, για τη Mercedes W15 του 2024, για την ηλικία του και για το πότε θα αποχωρήσει.
Ένα τεράστιο ρίσκο -που γνωρίζει καλά ότι μπορεί και να πάει στραβά- παίρνει η Mercedes F1 με τον πλήρη ανασχεδιασμό του μονοθεσίου της για τη Formula 1 το 2024. Χάμιλτον: “Τεράστια πίεση στην ομάδα να αποδώσουμε τη νέα σεζόν”.
Σε μια εκ βαθέων συνέντευξή του στον Guardian, ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ μπεν Σουλαγέμ μίλησε για τις απειλές που δέχθηκε για να αλλάξει το αποτέλεσμα του GP του Άμπου Ντάμπι 2021, και είπε ότι δεν θα διστάσει να επαναφέρει τον Μάικλ Μάσι στη F1 αν η FIA τον χρειαστεί.
Ποια είναι η αρετή της Red Bull RB19 που αποκάλυψε (ξανά) με ηχηρό τρόπο η πρωταθλήτρια με τον τελικό της θρίαμβο του 2023 στη Γιάς Μαρίνα με τον Μαξ Φερστάπεν, και γιατί αυτή ήταν μια επίδειξη ισχύος ενόψει της νέας σεζόν που ξεκινά σε 93 ημέρες.
Ο Φερνάντο Αλόνσο απάντησε στις κατηγορίες του Λιούις Χάμιλτον ότι του έκανε το περίφημο brake-test στο GP του Άμπου Ντάμπι, εξηγώντας πως σκοπός του ήταν απλά να τον αφήσει να περάσει για να εξασφαλίσει το DRS στην ευθεία που ακολουθούσε.
Σε δημόσια αντιπαράθεση εξελίσσεται η ιστορία που ξεκίνησε ο Κρίστιαν Χόρνερ δηλώνοντας πως η ομάδα των ατζέντηδων του Χάμιλτον προσέγγισε τη Red Bull για μια θέση στη Red Bull, νωρίτερα φέτος. "Κανείς από την ομάδα μου δεν τους μίλησε", απάντησε τώρα ο οδηγός της Mercedes.
Ο διευθυντής της πρωταθλήτριας Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε ότι οι εκπρόσωποι του Λιούις Χάμιλτον διερεύνησαν αν υφίσταται ενδιαφέρον από την ομάδα του Μίλτον Κινς στις αρχές της φετινής σεζόν, καθώς και ότι ο επτάκις πρωταθλητής είχε "σοβαρές συζητήσεις" με τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν.
Ο Λιούις Χάμιλτον εξέφρασε την άποψη πως "η Red Bull είναι τόσο μπροστά και νομίζω ότι θα παραμείνει πολύ μπροστά και τα επόμενα δύο χρόνια", όμως ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ εξηγεί για ποιο λόγο πιστεύει ότι δεν θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ αισιοδοξεί ότι το ανασχεδιασμένο δάπεδο της W14 -που εισήγαγε η ομάδα στον αγώνα του Όστιν και εντάσσεται στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού του μονοθεσίου της νέας σεζόν- μπορεί να επαναφέρει τον Λιούις Χάμιλτον στη μάχη του τίτλου το 2024.