ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Γυμναστική στο σπίτι με Κωπηλατική

Γυμναστική στο σπίτι με Κωπηλατική

Όταν μιλάμε για οικιακή γυμναστική ο νους μας πάει κατευθείαν, και όχι άδικα, στους διαδρόμους γυμναστικής χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως σταματάει εκεί.

Ελλειπτικά, ποδήλατα, πολυόργανα, και πάγκοι είναι τα βασικά όργανα γυμναστικής για το σπίτι . Ό,τι βλέπουμε στα γυμναστήρια δηλαδή σε μικρότερες διαστάσεις και ενδεχομένως με λίγο μικρότερη ενίσχυση.

Ένα όργανο γυμναστικής που δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να το βλέπουμε στα γυμναστήρια είναι η κωπηλατική αέρος, νερού ή και η μαγνητική.

Μιλάμε για ένα ολόκληρο γυμναστήριο σε μέγεθος τσέπης! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις την φαντασία σου να δουλέψει.

Πάμε λοιπόν βήμα - βήμα να δούμε τι είναι η κωπηλατική.

Το βασικότερο όλων είναι να απαντήσουμε στο ερώτημα.

Και η απάντηση είναι, αυτό που βλέπουμε. Μια λαβή για τα χέρια, ένας ιμάντας, το μέσο αντίστασης και ένα κάθισμα που κυλά πάνω σε μια ράγα. Όλα μαζί συντελούν ένα από τα αποτελεσματικότερα μηχανήματα αερόβιας άσκησης.

Μια κωπηλατική έχει σκοπό να δημιουργήσει αντίσταση στον χρήστη. Τραβώντας τον μοχλό θέτει σε κίνηση το μέσο αντίστασης είτε αυτό είναι ο αέρας είτε η μαγνητική αντίσταση είτε το νερό. Αυτό είναι το οφθαλμοφανές. Αυτό που δεν βλέπουμε με την πρώτη ματιά είναι ότι έχουμε μια τροχαλία πολλών χρήσεων στα χέρια μας και ταυτόχρονα μια κινούμενη πλατφόρμα (deck). Όρεξη να ‘χεις να κάνεις ασκήσεις!

Γυμναστική στο σπίτι με Κωπηλατική

Μερικά παραδείγματα.

n Κρατάμε με τα χέρια την λαβή και επαναλαμβάνουμε την κίνηση με τα πόδια. Στην πιο υψηλή αντίσταση καταφέρνουμε μια αρκετά ποιοτική κίνηση απομόνωσης που θα μπορούσε εν μέρη να προσομοιαστεί με ημικάθισμα.

n Με τεντωμένα πόδια και χέρια, τραβάμε επαναλαμβανόμενα το βάρος με την πλάτη προς τα πίσω. Σαν να προσομοιάζουμε τις άκαμπτες άρσεις θανάτου

n Τοποθετούμε τα χέρια μας πάνω στα πόδια όπως ακριβώς στο μαξιλάρι δικεφάλων και κάνουμε ότι και στο μαξιλάρι.

n Τα πόδια τεντωμένα και το υπόλοιπο κορμί ίσιο σχηματίζοντας ορθή γωνία. Τραβάμε με τα χέρια καταλήγοντας με την λαβή στο ύψος του στήθους και λίγο πιο κάτω.

Αυτές οι ασκήσεις όντας πάνω στην κωπηλατική. Σκεφτείτε τώρα τις υπόλοιπες ασκήσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να είμαστε πάνω στο μηχάνημα.

Squat & Row, κωπηλατική με ένα χέρι, προτάσεις ώμων με ένα ή δυο χέρια, Pull-Overs, εκτάσεις τρικεφάλων, εκτάσεις στήθους με ένα χέρι και πολλές πολλές άλλες!

Αν λοιπόν θέλεις να επενδύσεις το χρόνο και τα χρήματα σου σε κάτι πρακτικό που να τα έχει όλα, μην πας μακριά, στα X-treme Stores θα βρεις ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ