ΣΤΟΙΧΗΜΑ

Stoiximan Presents: "Deliver a World Class Customer Experience – Every Time"

Stoiximan Presents: "Deliver a World Class Customer Experience – Every Time"

O κορυφαίος ομιλητής και σύμβουλος επιχειρήσεων, Dennis Snow, θα μιλήσει για την αριστεία της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών στο διαδραστικό workshop της Stoiximan που θα πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στις 13 Δεκεμβρίου.

Προερχόμενος από το μαγικό κόσμο της Disney, ο Dennis Snow, θα είναι ο κεντρικός ομιλητής της εκπαιδευτικής ημερίδας που διοργανώνει η μεγαλύτερη στοιχηματική εταιρεία στο διαδίκτυο, Stoiximan με θέμα "Deliver a World Class Customer Experience – Every Time".

"Σήμερα, οι πελάτες έχουν στα χέρια τους περισσότερη δύναμη από ποτέ, μιλούν για την εμπειρία τους και είναι διατεθειμένοι να παραμείνουν πιστοί στη σχέση τους με το brand, όταν νιώθουν ότι η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν ικανοποιεί τις ανάγκες τους και τους τοποθετεί στην καρδιά της επιχειρηματικής λειτουργίας".

Πόσο σημαντικό είναι το Customer loyalty; Και πως η ανάπτυξη της εταιρείας συνδέεται με την δημιουργία άριστης εμπειρίας στην εξυπηρέτηση; Ποιες είναι οι αξίες που διαπερνούν την εταιρική κουλτούρα και πως αυτές διατρέχουν τη διαδρομή της εξυπηρέτησης;"

Αυτά είναι τα κεντρικά θέματα που θα αναπτύξει ο κορυφαίος ομιλητής και σύμβουλος επιχειρήσεων Dennis Snow στο διαδραστικό workshop που θα πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στις 13 Δεκεμβρίου.

Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά εκπαιδευτικό workshop της Stoiximan, η οποία επενδύει στην συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στελεχών της. Μετά το Digital Future Trends, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Thessaloniki Summit, η σκυτάλη δίνεται στον Dennis Snow, οποίος έρχεται στη χώρα μας για να αναπτύξει τους τρόπους με τους οποίους δημιουργούμε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τους πελάτες.

Η ημερίδα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη, managers αλλά και όλους όσοι απασχολούνται σε τμήματα διαχείρισης της σχέσης πελάτη-εταιρείας όπως ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, προϊστάμενοι τηλεφωνικών κέντρων κ.α.

Πρόγραμμα:

16:30 - 17:00 | Εγγραφές

17:00 - 18:30 | Session 1: Delivering World-Class Customer Service

18:30 - 18:50 | Διάλειμμα

19:00 - 20:30 | Session 2: Leading a Culture of Service Excellence

20:30 | Cocktail reception

Πληροφορίες:

Τόπος: Ίδρυμα Κακογιάννης

Ημερομηνία: Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου

Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: 300

Απαραίτητη προεγγραφή μέχρι: 7 Δεκεμβρίου

Με την ολοκλήρωση του workshop θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης καθώς και πληροφοριακό υλικό.

Για την παρακολούθηση του workshop είναι απαραίτητη η προεγγραφή.

Για να κλείσετε τη θέση σας, πατήστε εδώ.

Σχετικά με τον Dennis Snow:

Ο Dennis Snow έχει ένα πάθος: να εμπνέει τους ανθρώπους να παρέχουν άριστες υπηρεσίες. Έχοντας συνεργαστεί με πολλές εταιρείες και οργανισμούς ανά τον κόσμο, όπως η Johns Hopkins Medicine, Legal Marketing Association, BMW Financial Services, ο Dennis Snow ανέπτυξε την τεχνογνωσία και τις ικανότητές του κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς του επαγγελματικής πορείας στον κόσμο της Walt Disney. Σήμερα, θεωρείται ένας από τους κορυφαίους ομιλητές, εκπαιδευτές και συμβούλους επιχειρήσεων, βοηθώντας τους οργανισμούς να επιτύχουν τους στόχους τους στους τομείς της εξυπηρέτησης πελατών, της ανάπτυξης των εργαζομένων και της ηγεσίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ