MARKET

Η Toyota γίνεται ο πρώτος εταίρος μετακίνησης στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων

Η Toyota γίνεται ο πρώτος εταίρος μετακίνησης στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων

Αυτή η συνεργασία στον τομέα της μετακίνησης (mobility) φέρνει ακόμη πιο κοντά δύο οργανισμούς που μοιράζονται το ίδιο, μεγαλεπήβολο κοινωνικό όραμα.

Για δεκαετίες οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν την επιτομή του παγκόσμιου πνεύματος της ανθρωπότητας, όπου το ανώτερο επίπεδο των αθλημάτων έχει τη δύναμη να ενώνει, να δίνει κίνητρα και να εμπνέει τους ανθρώπους ώστε να υπερνικούν τις προκλήσεις.

Το όραμα και ο στόχος για συνεχή βελτίωση, ο σεβασμός στον άνθρωπο, αλλά και τα ανθρώπινα όρια που επαναπροσδιορίζονται συνεχώς, αποτελούν κοινές αξίες για την Toyota και τους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίες ενώνουν όλη την υφήλιο με το αίσθημα της φιλίας και της αλληλεγγύης, αναδεικνύοντας παράλληλα τις απεριόριστες δυνατότητες του ανθρώπου.

Η Toyota γίνεται ο πρώτος εταίρος μετακίνησης στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων

Μέσα από τη μακρά ιστορία της, η Toyota έκανε εφικτό το ακατόρθωτο μέσα από την καινοτομία και το πάθος, επαναπροσδιορίζοντας συνεχώς την έννοια του ακατόρθωτου. Από μία εταιρεία αργαλειών, η εταιρεία εξελίχθηκε σε έναν ηγέτη στην καινοτομία, πραγματοποιώντας τη μαζική παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με την παραγωγή του υβριδικού αυτοκινήτου Prius πριν από 20 χρόνια, και πιο πρόσφατα, με το όχημα κυψελών υδρογόνου Mirai.

Η Toyota γίνεται ο πρώτος εταίρος μετακίνησης στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων

Ως Παγκόσμιος Συνεργάτης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, πρόκειται να συνεισφέρει πρακτικά, με στόχο να επιδείξει μία σειρά από concepts νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών, καθώς και αυτόνομων οχημάτων, που στόχο έχουν να προσφέρουν ελευθερία μετακίνησης σε όλους.

Με αφορμή αυτή την ιστορική συνεργασία της ΤΟΥΟΤΑ με την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή στον τομέα της μετακίνησης (mobility), η εταιρεία παρουσίασε πριν λίγες μέρες την πρώτη παγκόσμια πρωτοβουλία “Start Your Impossible”, η οποία σηματοδοτεί τη δέσμευση της Toyota, να στηρίξει τη δημιουργία μιας ακόμα περισσότερο βιώσιμης κοινωνίας, που προσφέρει ίσες ευκαιρίες και επιτρέπει σε όλους να ζουν την πρόκληση του δικού τους «αδύνατου».

Η Καμπάνια σηματοδοτεί το όραμα της Τoyota να εξελιχθεί από μία εταιρεία αυτοκινήτου, σε μία εταιρεία μετακίνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ