Δυο SILVER ERMIS για τις δράσεις της STOIXIMAN

Τα φετινά βραβεία ERMIS, τα κορυφαία και πλέον καταξιωμένα στον χώρο της διαφήμισης στην Ελλάδα, έφεραν δύο silver ΕRMIS για παραγωγές που έγιναν για λογαριασμό της STOIXIMAN, της μεγαλύτερης εταιρείας διαδικτυακού στοιχήματος στην Ελλάδα.

Το πρώτο βραβείο το απέσπασε η ταινία με τίτλο «’Ενα Μαζί σου», στo πλαίσιo της καμπάνιας υποστήριξης αθλητών και αθλητριών της ολυμπιακής αποστολής του Ρίο από τη STOIXIMAN. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η εταιρία Ribeye.

Ο Τάσος Κυριακαντωνάκης, παραγωγός της RIBEYE σημείωσε σχετικά: "Μια διαφήμιση για να συγκινεί και να προκαλεί θετικά τον θεατή χρειάζεται μια ωραία ιδέα που γίνεται σενάριο από τη διαφημιστική, έναν ώριμο και τολμηρό πελάτη να την υιοθετήσει και μια εταιρία παραγωγής να την εκτελέσει σωστά. Αυτό το τρίπτυχο είναι σπάνια τόσο λειτουργικό και εναρμονισμένο, ώστε να “γίνουν ένα”. Τελικά αυτό δεν ήταν απλά το σλόγκαν μιας ωραίας διαφήμισης αλλά τρόπος σκέψης και μια αληθινή πραγματικότητα στη συνεργασία μας με τη Stoiximan και την Another Circus".

Το δεύτερο βραβείο δόθηκε στην ταινία «Κορυφές», μια παραγωγή για την προβολή της χορηγίας της Stoiximan με την ΠΑΕ Ολυμπιακός και την ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Η ταινία απέσπασε silver Ermis για την μουσική της, την οποία και επιμελήθηκε η εταιρία Oxyzed

O Μικές Μπίλης, Production Director της Oxyzed, δήλωσε σχετικά : "Νιώθουμε περήφανοι που είμαστε σ ‘αυτήν την ομάδα. Σε κάθε project Stoiximan όλοι οι συντελεστές δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και αυτό μας βάζει και εμάς σε αυτήν την ενέργεια.
Να εμπνεόμαστε, να δημιουργούμε, να δίνουμε ότι καλύτερο είμαστε... Σας ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό."

Ο Ευάγγελος Καραπέτσας, co-Founder της Another Circus, διαφημιστικής εταιρίας του Stoiximan που επιμελήθηκε και τις δύο ταινίες, δήλωσε σχετικά : "Αισθανόμαστε ιδιαίτερα τυχεροί, καταρχάς γιατί έχουμε δίπλα μας έναν πελάτη που μοιράζεται το όραμα μας. Μαζί δημιουργούμε υψηλής αισθητικής καμπάνιες  κι ανεβάζουμε συνεχώς τον πήχη της επικοινωνιακής μας στρατηγικής. Κατά δεύτερον, γιατί πλαισιωνόμαστε από πολύτιμους συνεργάτες όπως η Ribeye και η Oxyzed χωρίς τους οποίους τα έργα αυτά δεν θα είχαν τόσο την ποιότητα όσο και την αποτελεσματικότητα που μας οδήγησαν στη βράβευση".

Τέλος, ο Πάνος Κωνσταντόπουλος διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της Stoiximan με αφορμή τα δύο βραβεία τόνισε: "Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή τη διάκριση. Αντικατοπτρίζει  την φιλοσοφία της εταιρείας μας για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και αποτελέσματα. Την φιλοσοφία μας αυτή ενστερνίστηκε και ανέδειξε περαιτέρω η δημιουργική ομάδα που διαμορφώθηκε για την παραγωγή αυτών των ταινιών. Από τα στελέχη του τμήματος marketing της Stoiximan, στη διαφημιστική μας εταιρεία που ανέδειξε το μήνυμα που θέλαμε να περάσουμε μέχρι τις εταιρείες παραγωγής που τα υλοποίησαν με άψογο τρόπο".

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Η Desiree Akhavan ξέρει τι κάνει μια λεσβιακή σκηνή πραγματικά σέξι

Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα του 'Miseducation of Cameron Post' για το πώς έφτιαξε μία ταινία για κλινικές 'θεραπείας' ομοφυλοφίλων στην Αμερική του Trump, την ανώμαλη προσγείωσή της μετά το μεγάλο βραβείο του Φεστιβάλ Sundance, και το κλειδί για μια αυθεντική, λεσβιακή ερωτική σκηνή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24