MARKET

Adidas: Έχασε τη μάχη του σήματος για τις "τρεις ρίγες"

The logo of German sports equipment company adidas AG is printed on a shirt during the annual balance news conference in Herzogenaurach, Germany, Wednesday, March 14, 2018. (AP Photo/Matthias Schrader)
The logo of German sports equipment company adidas AG is printed on a shirt during the annual balance news conference in Herzogenaurach, Germany, Wednesday, March 14, 2018. (AP Photo/Matthias Schrader) AP PHOTO/MATTHIAS SCHRADER

Το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε ότι το εμπορικό σήμα της Adidas δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία.

Το εμπορικό σήμα της Adidas δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία, σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο λόγος, για τις τρεις παράλληλες γραμμές στα αθλητικά παπούτσια, τις τσάντες και τις μπλούζες του αθλητικού κολοσσού, που συνιστούν "ένα συνηθισμένο σήμα", σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ.

Το δικαστήριο, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ, επικύρωσε στην ουσία την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), που το 2016 ακύρωσε την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, ύστερα από προσφυγή βελγικής εταιρείας υποδημάτων Shoe Branding Europe.

"Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν 'διακριτό χαρακτήρα' στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας", τονίζεται στην απόφαση.

Σημειώνεται ότι ο γερμανικός κολοσσός έχει εμπλακεί σε μία μακροχρόνια δικαστική διαμάχη με τη βελγική εταιρεία, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί δύο παράλληλες γραμμές ως εμπορικό σήμα, για να ακολουθήσει προσφυγή της Adidas ότι το σήμα του βελγικού brand παραπέμπει ευθέως στο δικό της.

Photo Credits: AP Photo/Matthias Schrader

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ