MARKET

18-24 TRAVEL: Δυναμικα στην World Travel Market του Λονδίνου

18-24 TRAVEL: Δυναμικα στην World Travel Market του Λονδίνου

H δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων με δυναμική παρουσία στο χώρο του τουρισμού.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, η Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνo από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου, σημείωσε μεγάλη επιτυχία.

Αρκετές σημαντικές συμμετοχές από την χώρα μας έκαναν αισθητή την παρουσία τους στη διεθνή τουριστική έκθεση, με το 18-24 Τravel να κλέβει τις εντυπώσεις. Πρωταρχικός στόχος της WTM του Λονδίνου είναι η σημασία της τεχνολογίας για τον τουρισμό και η ενσωμάτωση της σε αυτόν, γεγονός που επιβεβαιώνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι το 1/3 της έκθεσης καταλαμβάνεται από συμμετοχές που σχετίζονται με το τεχνολογικό κομμάτι.

Ιδιαίτερης σημασίας για την ανάπτυξη της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η συμμετοχή της δημοφιλούς ελληνικής πλατφόρμας κρατήσεων στην έκθεση, αφού μετά από μια σειρά πετυχημένων συναντήσεων προχώρησε σε νέες σπουδαίες συμφωνίες. Οι επαφές των στελεχών της με τους μεγαλύτερους wholesalers και διαχειριστές καταλυμάτων παγκοσμίως, είχαν ως αποτέλεσμα τέσσερις νέες συνεργασίες στο χώρο διαμονής. Ανάμεσα στις συνεργασίες ξεχωρίζει εκείνη με τα ξενοδοχεία Hilton, με το 18-24 Travel να έχει εξασφαλίσει για τους πελάτες της τιμές και διαθεσιμότητες, σε πραγματικό χρόνο, για 5200 ξενοδοχεία της αλυσίδας.

18-24 TRAVEL: Δυναμικα στην World Travel Market του Λονδίνου

Εξίσου σημαντική για το on line travel agency όμως, το οποίο από την αρχή της ίδρυσής του δίνει έμφαση στο να παράγει τεχνολογία, αποτελεί και η συνεργασία που επιτεύχθηκε με τον μεγαλύτερο distributor πληροφοριών αεροπορικών παροχών. “Μετά από τρεις συνεχόμενες παρουσίες στην Έκθεση, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να αρχίσουμε να κεφαλαιοποιούμε τις επαφές μας. Η πρόοδος είναι πολύ μεγάλη και συνεχής και συνήθως στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ακολουθήσουμε τους παγκόσμιους ρυθμούς. Εξαιτίας αυτού, χρειάζεται διαρκής ενημέρωση, ανανέωση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούμε και στόχευση στην εξέλιξη. Με τις νέες συνεργασίες, θεωρούμε πως μέχρι την επόμενη έκθεση θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μια νέα πλατφόρμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με την χρήση τεχνολογιών αιχμής”, μας ανέφερε η Χριστίνα Τσαπέκου, η οποία οργάνωσε τις επαφές του 18-24 Travel στην έκθεση.

Η καρδιά του τουρισμού χτύπησε και φέτος στην πρωτεύουσα της Βρετανίας φιλοξενώντας πάνω από 180 χώρες και περίπου 5000 εκθέτες ενώ το ραντεβού ανανεώθηκε για το 2019 που η WTM συμπληρώνει 40 χρόνια λειτουργίας. Αναμένεται να αποτελέσει και πάλι το επίκεντρο του παγκόσμιου τουριστικού ενδιαφέροντος και φυσικά το 18-24 Travel θα είναι εκεί για να μαγνητίσει ξανά τα βλέμματα της παγκόσμιας αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ