ΠΑΟΚ

ΠΑΟΚ: Ο Καγκάβα βάζει στην αγορά της Ιαπωνίας τον Δικέφαλο

Ο Σίντζι Καγκάβα με τη φανέλα του ΠΑΟΚ σε αγώνα της Super League κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης
Ο Σίντζι Καγκάβα με τη φανέλα του ΠΑΟΚ σε αγώνα της Super League κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης EUROKINISSI SPORTS

Ο ΠΑΟΚ κινείται μεθοδικά και με στρατηγικό σχέδιο, στα πρότυπα μεγάλων ευρωπαϊκών συλλόγων προκειμένου να αξιοποιήσει τη δυναμική του 32χρονου Ιάπωνα μέσου, Σίντζι Καγκάβα, στην πατρίδα του.

Ο ΠΑΟΚ αντιμετωπίζει σοβαρά την προοπτική διείσδυσης στην αγορά της Ασίας με όπλο τον Σίντζι Καγκάβα και τη συνεργασία της εταιρείας που προωθεί στην Άπω Ανατολή ομάδες όπως η Γιουβέντους, η Τσέλσι και η Ρόμα αλλά και οργανισμούς όπως η FIFA και η UEFA.

"Η ψηφιακή ανάπτυξη του ΠΑΟΚ συνεχίζεται με τη σύναψη μιας στρατηγικής συμφωνίας για τη διείσδυση του συλλόγου στην αγορά της Ιαπωνίας. Επίσημος συνεργάτης του Δικεφάλου σ’ αυτό το άνοιγμα θα είναι η Ganassa.

Η μεταγραφή του Σίντζι Καγκάβα , ενός εκ των κορυφαίων αθλητών που έχει αναδείξει η Ιαπωνία ανεξαρτήτως σπορ, δημιούργησε προοπτικές, αλλά κι ανάγκες για την καλύτερη εκπροσώπηση του συλλόγου σε μια νέα αγορά που από την πρώτη στιγμή που ο Καγκάβα ντύθηκε στ’ ασπρόμαυρα έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τον ΠΑΟΚ.

Στο πλαίσιο της γενικότερης ανάπτυξης του ΠΑΟΚ και της ψηφιακής του κοινότητας, λοιπόν, ο σύλλογος συμφώνησε με την Ganassa, η οποία αναλαμβάνει τη διαχείριση της εικόνας του συλλόγου στην Ιαπωνία μέσα από μια σειρά δράσεων.

Η αρχή έγινε με τη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού Twitter του ΠΑΟΚ στα Ιαπωνικά. Το Twitter, άλλωστε, αποτελεί ίσως το δημοφιλέστερο μέσο στη χώρα κι ο ΠΑΟΚ θα μπορεί να ενημερώνει το κοινό τόσο για τα νέα της ομάδας όσο και για την πορεία του Καγκάβα στην ομάδα, έτσι ώστε να μεγαλώσει το ψηφιακό του community και να κάνει πιο γνωστό το brand του ΠΑΟΚ στην Ασία.

Ο λογαριασμός @PAOK_FC_JP θα φιλοξενεί πρωτότυπο περιεχόμενο με στόχευση την αγορά και την κουλτούρα της Ιαπωνίας, ενώ στο επόμενο διάστημα, ο ΠΑΟΚ θα έχει και το δικό του eshop στα ιαπωνικά και τα νέα της ομάδας θα δημοσιεύονται απευθείας στο Yahoo Japan.

H Ganassa είναι ένα γραφείο digital management & content creation με εξειδίκευση στην αγορά της Ασίας και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται σύλλογοι όπως οι Γιουβέντους, Τσέλσι, Ρόμα, Ντόρτμουντ, Νάπολι κι οργανισμοί όπως η UEFA, η FIFA και η La Liga" αναφέρει η ανακοίνωση του Δικεφάλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Photo Credits: Eurokinissi

TAGS ΠΑΟΚ ΕΛΛΑΔΑ STOIXIMAN SUPER LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ