Βίντι - ΠΑΟΚ: Η κριτική των παικτών του Λουτσέσκου

Ο ΠΑΟΚ ηττήθηκε και στην Ουγγαρία από την πρωταθλήτρια Βίντι, έμεινε στους τρεις βαθμούς στον όμιλό του και το Sport24.gr "ακτινογραφεί" την απόδοση των παικτών του Ραζβάν Λουτσέσκου.

Δεν κατάφερε ο ΠΑΟΚ να "ρεφάρει" την εντός έδρας ήττα του από την Βίντι, η ουγγρική ομάδα τον νίκησε και πάλι (1-0) και πλέον ο Δικέφαλος πρέπει οπωσδήποτε να πάρει θετικό αποτέλεσμα στο Λονδίνο εναντίον της Τσέλσι για να έχει ελπίδες πρόκρισης στο τελευταίο ματς εναντίον της ΜΠΑΤΕ στην Τούμπα. Το Sport24.gr αξιολογεί την απόδοση των παικτών του Δικέφαλου.

ΠΑΣΧΑΛΑΚΗΣ: Στο πρώτο ημίχρονο δεν είχε πολλή δουλειά. Δεν μπόρεσε να αντιδράσει στη φάση του γκολ, η κεφαλιά του Μιλάνοβ ήταν κοντινή. Στο 79' αποσόβησε το 2-0 αποκρούοντας το σουτ του Νικόλοβ.

ΜΑΤΟΣ: Δεν είχε προβλήματα με τον Μιλάνοβ ούτε από τον Χούζτι, πήρε μέτρα στο α' μέρος, αλλά δεν έφτασε σε τελική προσπάθεια ή πάσα. Στο β΄ημίχρονο φέρει μικρή ευθύνη στη φάση του γκολ της Βίντι (από την πλευρά του η σέντρα προς τον Μιλάνοβ). Μαχητικότατος γενικά, αλλά επιθετικά αναποτελεσματικός.

ΒΑΡΕΛΑ: Δεν πιέστηκε πολύ στο πρώτο μέρος και όποτε χρειάστηκε, δήλωσε "παρών". Στο β' μέρος και πάλι δεν πιέστηκε πολύ (70% κατοχή της μπάλας), πήρε μέτρα, συμμετείχε στις στατικές  φάσεις, αλλά δεν κατάφερε να απειλήσει την αντίπαλη εστία.

ΚΡΕΣΠΟ: Βγήκε αρκετές φορές προ του Σέποβιτς και σε ορισμένες περιπτώσεις επιχείρησε να πάρει και μέτρα προς τη μεσαία γραμμή στο α' ημίχρονο. Στο β΄μέρος προσπάθησε και πάλι να βγαίνει πρώτος στη μπάλα, στα τελευταία λεπτά βρέθηκε και εντός της αντίπαλης περιοχής ως... φορ, αλλά.... μάταια.

ΤΟΣΚΑ: Αμυντικά ήταν συνεπής και σε γενικές γραμμές αποτελεσματικός στο α΄μέρος, αλλά επιθετικά δεν μπόρεσε να καλύψει επάξια την απουσία του Βιεϊρίνια. Λίγα πράγματα στο β΄μέρος, παρότι συμμετείχε πιο πολύ επιθετικά. Είχε καλές και κακές σέντρες και στιγμές...

ΣΑΧΟΒ: Προσπάθησε στο πρώτο ημίχρονο να βοηθήσει τον Καντουρί στη δημιουργία, χωρίς να τα καταφέρει. Στο β' μέρος αναλώθηκε σε τρέξιμο, μαρκαρίσματα και μάχες, κερδίζοντας αρκετές μπάλες...

ΒΕΡΝΜΠΛΟΥΜ: Καλός στις διεκδικήσεις, στα μαρκαρίσματα, κέρδισε στον αέρα αρκετές μάχες, αλλά δεν βοήθησε τον ΠΑΟΚ δημιουργικά στο πρώτο 45λεπτο. Στο β' μέρος από δικό του σφάλμα ξεκινά η φάση του γκολ της Βίντι, χάνει και τον σκόρερ Μιλάνοβ... Στο 90' + 1' λίγο έλειψε να σκοράρει με διαγώνιο σουτ εκτός περιοχής στην καλύτερη στιγμή του Δικέφαλου.

ΛΗΜΝΙΟΣ: Στο α΄μέρος πήρε αρκετές φορές μπάλα, αλλά δεν τα κατάφερε με αντίπαλο τον Στοπίρα. Λίγα πράγματα στο β' μέρος. Αντικαταστάθηκε στο 60' από τον Μπίσεσβαρ.

ΠΡΙΓΙΟΒΙΤΣ: Ελάχιστα τροφοδοτήθηκε στο πρώτο ημίχρονο. Στο β' μέρος έπαιξε περισσότερο εντός περιοχής, αλλά αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά. Μετριότατη εμφάνιση. 

ΕΛ ΚΑΝΤΟΥΡΙ: Κινήθηκε πολύ έξυπνα δίνοντας στηρίγματα και στις πτέρυγες, ήταν κεφάτος και κατέθεσε ενέργεια στο α' μέρος, όμως δεν μπόρεσε να δώσει λύση στο πρόβλημα του γκολ. Αντικαταστάθηκε στο 63' από τον Ακπόμ χωρίς να είναι από τους χειρότερους της ομάδας του, αλλά διότι ο Λουτσέσκου ήθελε να παίξει με δύο επιθετικούς μετά το 1-0 της Βίντι.

ΖΑΜΠΑ: Ήταν δραστήριος, ζήτησε πάσες και κινήθηκε σωστά στο χώρο στο πρώτο μέρος, αλλά ο Φιόλα του είχε πάρει τα... βήματα και τον αντιμετώπισε αποτελεσματικά. Κεφάτος ήταν και στο β' μέρος, αλλά δεν κατάφερε να συνδυαστεί με τον Πρίγιοβιτς, ούτε να πλησιάσει πολλές φορές προς την αντίπαλη περιοχή.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

ΜΠΙΣΕΣΒΑΡ: Μπήκε στο 60' στη θέση του Λημνιού και έπαιξε σε θέση του αριστερού χαφ. Πήρε πολλές πρωτοβουλίες, ζήτησε τη μπάλα, δημιούργησε ρήγματα, πήρε ηγετικό ρόλο. Καλή εμφάνιση, που δεν μετουσιώθηκε σε γκολ.

ΑΚΠΟΜ: Μπήκε στο 63' στη θέση του Ελ Καντουρί. Έπαιξε κοντά στον Πρίγιοβιτς σε 4-4-2, από δική του... στραβοκλωτσιά σε προσπάθεια για "ψαλιδάκι" βγήκε η... ασίστ προς τον Μπίσεσβαρ, η οποία πέρασε ανεκμετάλλευτη.

ΟΥΑΡΝΤΑ: Μπήκε στο 70' αντί του Ζαμπά και έπαιξε σε θέση δεξιού εξτρέμ. Αν εξαιρέσει κάποιος δυο - τρεις επιπολαιότητες, ήταν μαχητικός και προσπάθησε να παίξει κάθετα, χωρίς να τα καταφέρει.

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Ποια γυμναστική βοηθάει περισσότερο στο σεξ;

Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε την προπόνηση που προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή και περισσότερη διάρκεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ