Ο εμπορικος διευθυντής και το σήμα του ΠΑΟΚ

Μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις για την οικονομική ενίσχυση ΠΑΕ, ΚΑΕ και ΑΣ θα "τρέξει" μόλις ανακοινωθούν και τυπικά τα ονόματα των διευθυντών.

Μόνο οι ανακοινώσεις απομένουν πλέον για το θέμα του οικονομικού και του εμπορικού διευθυντή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αφού η επιλογή των εκλεκτών έχει γίνει.

Μόλις αυτό συμβεί, σοβαρά ζητήματα για το παρόν και το μέλλον της ΠΑΕ θα αρχίσουν να "τρέχουν". Ενα από αυτά είναι η αξιοποίηση του σήματος από κοινού με την ΚΑΕ και τον Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ.

Στη συνάντηση που είχε γίνει πριν λίγο καιρό μεταξύ του Ζήση Βρύζα και του Θανάση Κατσαρή με βασικό θέμα τη συνέχιση της παρουσίας της νυν διοίκησης (ενισχυμένης και με νέα μέλη) και τη νέα αγωνιστική περίοδο, συζητήθηκε και το θέμα της εμπορικής εκμετάλλευσης του σήματος.

Τότε, λοιπόν, υπήρξε και συμφωνία στα ποσοστά (η ΠΑΕ να καρπώνεται το 65%, η ΚΑΕ το 25% και ένα 10% να πάει στον Ερασιτέχνη) και μάλιστα ο πρόεδρος του ΑΣ είχε ανάψει το "πράσινο  φως" για να προκηρυχθεί άμεσα διαγωνισμός προκειμένου να βρεθεί η εταιρία που θα έκανε την πιο συμφέρουσα προσφορά.

Έκτοτε, το συγκεκριμένο θέμα δεν παρουσίασε εξέλιξη και ένας σοβαρός λόγος είναι η επιλογή εμπορικού διευθυντή που θα κληθεί να ασχοληθεί άμεσα με το ζήτημα.

Τόσο η ΠΑΕ, όσο η ΚΑΕ και ο Ερασιτέχνης προσδοκούν σε ραγδαία αύξηση των εσόδων τους από την χρήση του σήματος που μέχρι σήμερα γινόταν μέσω από διάφορες επιμέρους συμφωνιες.

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Ο Βέβηλος έγινε ό,τι έγινε χάρη στον σκύλο του

Η προσωπική επανεκκίνηση του Θανάση προϋποθέτει τους φίλους, το σκύλο του και την παντοτινή ιδέα του έρωτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ