Μικρά τα περιθώρια για Δώνη

Η απουσία του Γιόχανσον δεν θα επηρεάσει τον σχεδιασμό του Δώνη για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Διατηρεί την τετράδα στην άμυνα ο Έλληνας κόουτς.

Έχει συνηθίσει ο Γιώργος Δώνης να έχει απώλειες πριν από τα παιχνίδια του Παναθηναϊκού και μέχρι στιγμής, βρίσκει τις λύσεις. Έτσι και αλλιώς, για τον τραυματισμό του Ματίας Γιόχανσον υπάρχει ο προφανής αντικαταστάτης: ο Ουσμάν Κουλιμπαλί. Άλλωστε, ο Σουηδός μπήκε στην ενδεκάδα μόλις τραυματίστηκε ο Αφρικανός και τώρα συμβαίνει το αντίστροφο.

Ο Γιόχανσον θα απουσιάσει σε ένα χρονικό σημείο που είχε φορμαριστεί, έχοντας πετύχει τρία γκολ σε δύο παιχνίδια. Από εκεί και πέρα, εκτός από την αναγκαστική αντικατάσταση του Σουηδού, ο Γιώργος Δώνης επιφυλάσσει εκπλήξεις στην ενδεκάδα, στο σύστημα και στα πρόσωπα. Τουλάχιστον, με αυτό τον τρόπο έχει λειτουργήσει στα προηγούμενα παιχνίδια.

Για το σαββατιάτικο (30/9) ματς του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Δώνης αναμένεται να διατηρήσει τετράδα στην άμυνα, με τους Κολοβέτσιο και Μαυρομάτη στο κέντρο, τον Κουλιμπαλί στο δεξιό άκρο και τον Ινσούα στο αριστερό, ενώ ο Διούδης θα υπερασπιστεί την εστία.

Στη μεσαία γραμμή, οι Κουρμπέλης και Δώνης θα συνθέσουν το δίδυμο των αμυντικών χαφ, αφού ο Τζανδάρης προέρχεται από τραυματισμό, ενώ ο Κάτσε δεν είναι διαθέσιμος. Οι Χατζηγιοβάνης και Χατζηθεοδωρίδης θα διατηρηθούν στα άκρα της μεσαίας γραμμής, ο Μπουζούκης θα έχει ελεύθερο ρόλο και ο Καμπετσής θα αγωνιστεί στην κορυφή της επίθεσης.

Ο Μακέντα δεν είναι έτοιμος για την ενδεκάδα, αλλά αναμένεται να πάρει περισσότερο χρόνο συγκριτικά με το προηγούμενο ματς με τον Λεβαδειακό. Όσο για τον Μουνιέ, αυτός θα έχει μία συζήτηση με τον Δώνη για το αν θα χρησιμοποιηθεί το Σάββατο και πως θα αξιοποιηθεί μετά από αρκετές μέρες απουσίας.

Photo Credits: Eurokinissi

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΟΥΗΔΟΥ

Εκτός για είκοσι μέρες ο Γιόχανσον στον Παναθηναϊκό

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Ποια γυμναστική βοηθάει περισσότερο στο σεξ;

Πρόσφατη έρευνα ανέδειξε την προπόνηση που προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή και περισσότερη διάρκεια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ