Το Champions League "τρώει" το Παγκόσμιο Κύπελλο

Πόσες παραγγελίες γίνονταν μέσω efood στη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου; Τι συμβαίνει τις ώρες που διεξάγονται αγώνες Champions League τον χειμώνα; Το Sport24.gr ρώτησε και έχει τις απαντήσεις.

Πίτσα, σουβλάκια, μπύρες και κόκα κόλες... Οι τέσσερις μαγικές -στο όριο του κλισέ- λέξεις που ακούγονται σε όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Γιατί η θέαση μεγάλων αγώνων με όλα τα κομφόρ στο τραπέζι, αποτελεί κάτι σαν ιεροτελεστία που άπαντες λατρεύουν. Λες και αν δεν φας και πιεις όσο βλέπεις ένα ματς, δεν το ευχαριστιέσαι καθόλου. Είναι σα να πηγαίνεις σινεμά και να μην πάρεις ποπ κορν ή πατατάκια με τσένταρ, αλλά να τη βγάλεις με ένα μπουκαλάκι νερό. Απλά δεν γίνεται!

Δεν είναι μάλιστα και λίγοι αυτοί που αρέσκονται να ποστάρουν στα social media ό,τι πρόκειται να καταναλώσουν, θέλοντας να το μοιραστούν με όλους τους υπόλοιπους και από κάτω τα σχόλια δίνουν και παίρνουν. Η παραγγελία, δε, είναι μια διαδικασία που άπαντες απολαμβάνουν. Από το αν θα επιλέξουν πίτσα ή σουβλάκια, μέχρι και σε τι ποσότητα. Διαφωνίες, διαβουλεύσεις και στο τέλος η συμφωνία για να γίνει (επιτέλους) η παραγγελία!

ΜΥΘΟΣ ΤΟ "ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ" Ή ΑΛΗΘΕΙΑ;

Εν συνεχεία, η αναμονή μέχρι να ακούσεις τον ήχο της μηχανής του delivery που πάντα την ξεχωρίζεις από τις υπόλοιπες και το θυροτηλέφωνο, που ακούγεται σαν κελάηδισμα. Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Όντως παίρνουν φωτιά οι παραγγελίες στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο ή το χειμώνα στα παιχνίδια του Champions League; Μήπως υπάρχει και μια υπερβολή και είναι πολύ λιγότερες απ' όσο νομίζουμε;

Το Sport24.gr ρώτησε και έχει τις απαντήσεις. Συγκεκριμένα, απευθυνθήκαμε στο efood, προκειμένου να λάβουμε συγκεκριμένες απαντήσεις και στοιχεία, ώστε να έχουμε δεδομένα που απηχούν την πραγματικότητα. Επειδή, δε, οι online παραγγελίες είναι διαδεδομένες και έχουν περιορίσει αισθητά τις τηλεφωνικές, το δείγμα θα ήταν πέρα για πέρα ασφαλές.

Όπως προκύπτει, λοιπόν, οι τηλεοπτικές μεταδόσεις ποδοσφαίρου επηρεάζουν τις παραγγελίες από μια ώρα πριν την έναρξη των αγώνων ως και το ημίχρονο. Εκεί επικρατεί ένας πανικός, φτάνουν στο... πικ τους. Από εκεί και πέρα, είναι λογικό να πέφτουν αισθητά, διότι αν κάποιος παραγγείλει αργότερα, γνωρίζει πως αποκλείεται να φάει πριν τελειώσει ο αγώνας που έχει καθίσει να παρακολουθήσει με την παρέα του. Πιθανότατα, δεν έχει και την ανάγκη να παραγγείλει εκείνη την ώρα. Σημασία έχει το πριν...

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ CHAMPIONS LEAGUE

Αν, δε, κάποιος θα περίμενε ότι το Μουντιάλ θα έπαιρνε και τον... τίτλο στις παραγγελίες, πλανάται πλάνην οικτράν. Ο λόγος είναι πως στον φετινό τελικό του Champions League έγινε το έλα να δεις. Εκεί, ο χαμός ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.

Στον φετινό τελικό της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Λίβερπουλ στις 26 Μαΐου (ημέρα Σάββατο, 21:45), από τις 21:00 ως τις 21:59 έγινε το ρεκόρ που έχει γίνει ποτέ μέσω efood. Δυο δημοφιλείς ομάδες, με πολύ κόσμο να τις υποστηρίζει, ένα ζευγάρι εμπορικό και οι παραγγελίες εκτοξεύτηκαν. Ήταν μάλιστα περισσότερες από την ίδια ώρα στην ημέρα του ρεκόρ όλων των εποχών σε ένα 24ωρο.

Οι παραγγελίες ήταν σχεδόν οι διπλάσιες (!) σε σχέση με ένα άλλο Σάββατο (συγκεκριμένα παρατηρήθηκε αύξηση 45%). Αντιλαμβάνεται κάποιος το τι συνέβη από τις 21:00 ως τις 21:59. Αν μη τι άλλο, το στοιχείο αυτό είναι εντυπωσιακό και άξιο αναφοράς. Οι παραγγελίες πήραν φωτιά, ο αριθμός τους ανέβαινε με γεωμετρική πρόοδο, εξ ου και το ρεκόρ.

Δεν θα θέλαμε να ήμασταν στην θέση των delivery boys, διότι η κούρασή τους πρέπει να ήταν απερίγραπτη όλο το βράδυ. Δεν θα σταματούσαν τα δρομολόγια. Τουλάχιστον να ήταν καλά τα tips για τα παιδιά, να πούμε χαλάλι...

ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ

Αναφορικά με τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου ανάμεσα στην Γαλλία και την Κροατία στις 15 Ιουλίου (ημέρα Κυριακή, 18:00), οι παραγγελίες από τις 17:00 ως τις 18:59, ήταν σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τις αντίστοιχες ώρες της ημέρας του μεγαλύτερου ρεκόρ που έχει καταγραφεί, παρόλο που όλη η μέρα ήταν 33% κάτω από το σχετικό ρεκόρ, προφανώς λόγω εποχικότητας.

Εκείνο το δίωρο όμως, οι παραγγελίες έδιναν και έπαιρναν, γι' αυτό και το συγκεκριμένο ποσοστό. Προφανώς και αν ο τελικός ήταν σε βραδινή ώρα ή το ζευγάρι ήταν πιο εμπορικό (για παράδειγμα Γαλλία - Αγγλία), ο αριθμός να ήταν μεγαλύτερος. Βλέπετε, αν δεν βραδιάσει, δεν μπαίνει κάποιος εύκολα σε mood παραγγελίας. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που παρακολούθησαν τον τελικό με συνοδεία... καφέ. Υπήρξαν πολλοί μάλιστα που τρολάραν ακόμα και τον εαυτό τους που έβλεπαν τον τελικό με φρέντο καπουτσίνο και όχι με μπέργκερ και σουβλάκια.

Φανταστείτε το ίδιο ζευγάρι στις 21:00 ή στις 21:45, όπως και στον τελικό του Champions League. Προφανώς και θα γινόταν ανελέητο τσιμπούσι. Παρέες μαζεμένες, η σχετική διαφωνία για το τι θα παραγγείλουν, από πού και σε τι ποσότητα και κάποια στιγμή το... συμβούλιο θα έπαιρνε απόφαση. Μετέπειτα, η αγωνία για το πότε θα φτάσει το φαγητό και να ξεκινήσει η μυσταγωγία. Δεν αλλάζεις αυτή την στιγμή με τίποτα. Είναι το αλατοπίπερο της βραδιάς, κακά τα ψέματα...

ΤΟ CHAMPIONS LEAGUE... ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

Για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι για τις δυο κορυφαίες εθνικές και διασυλλογικές διοργανώσεις, το share των παραγγελιών μέσα στη μέρα, τις ώρες που έπαιζαν οι μεγάλοι αγώνες, αυξήθηκε αισθητά. Στο Μουντιάλ η αύξηση ήταν 2,5 με 3 τοις εκατό και στο Champions League 4,5 τοις εκατό.

Ποιο είναι, λοιπόν, το τελικό συμπέρασμα όπως προκύπτει από τους αριθμούς; Πως το Champions League "κατάπιε" το Παγκόσμιο Κύπελλο! Καλές παραγγελίες και καλή όρεξη...

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS