ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υπεραιωνόβια η Peugeot

Υπεραιωνόβια η Peugeot

Από την επανάσταση στο χώρο της μόδας τον 19ο αιώνα, μέχρι την επανάσταση της κινητικότητας με τα ποδήλατα και τα αυτοκίνητα.

Το λιοντάρι της Peugeot, βρυχάται εδώ και 210 χρόνια. Ηταν 26 Σεπτεμβρίου του 1810, όταν ιδρύθηκε η μακροβιότερη μάρκα στο χώρο του αυτοκινήτου και όχι μόνο. Σε όλα αυτά τα χρόνια, η γαλλική μάρκα άλλοτε πρωτοπορούσε με τις καινοτομίες της κι άλλοτε πήγαινε με το ρεύμα της εποχής, όπως τώρα με την ηλεκτρική τεχνολογία, την ψηφιακή τεχνολογία και τη συνδεσιμότητας.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Για να γιορτάσει η Peugeot, αυτή την επέτειο, και να τιμήσει τους συνεργάτες της δημιούργησε ένα δίμηνο πρόγραμμα μοναδικών εορταστικών ορόσημων:

Φιλοτέχνησε ένα ιδιαίτερο λογότυπο αφιερωμένο στον εορτασμό των 210 ετών του λιονταριού της μάρκας.

Εως και το τέλος του 2020 θα "τρέχει" μία διεθνής καμπάνια "2.1.0".

Εως και τον Οκτώβριο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεσπόζουν 13 ταινίες με τις πιο σημαντικές στιγμές της μάρκας: Το Peugeot 205, τον αγώνα του Le Mans το 1993, την Peugeot στο WRC, το εργατικό δυναμικό της, το Peugeot e-Legend, το Peugeot 404, τον Armand Peugeot, το Peugeot Type 1, το Peugeot 401 Eclipse, τα 6 βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car Of The Year), το Rally Dakar.

Στις 26 Σεπτεμβρίου το ολοκαίνουριο 508 Peugeot Sport Engineered, για το οποίο γράψαμε προ ημερών, επιλέχθηκε από το κοινό ως το πιο εμβληματικό όχημα των τελευταίων δύο αιώνων.

Εως και 30 Οκτωβρίου, η είσοδος στο Μουσείο "L' Aventure Peugeot" στην πόλη Σοσό της Γαλλίας, κοστίζει μόνο ένα ευρώ για όλους τους επισκέπτες.

Η συλλογή των προϊόντων Peugeot Lifestyle είναι διαθέσιμη στο online κατάστημα. Αυτή η χαρακτηριστική συλλογή "Since 1810" δημιουργήθηκε για τους φίλους της μάρκας και περιλαμβάνει αντικείμενα για την κουζίνα, όπως μύλους, είδη ρουχισμού και μινιατούρες μοντέλων Peugeot. Για τους εμπόρους, τα προϊόντα (μπρελόκ, τσάντες, καμβάς) υπογράφονται με τα "210 χρόνια" και φέρουν το μαύρο λογότυπο σε λευκό φόντο.

Καταλήγοντας, με παρουσία σε περισσότερες από 160 χώρες σε 10.000 σημεία πώλησης, η μάρκα πούλησε σχεδόν 1.500.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο το 2019.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ