ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

VW Amarok: Όταν η πολυτέλεια βγαίνει... εκτός δρόμου

VW Amarok: Όταν η πολυτέλεια βγαίνει... εκτός δρόμου

Στα χρόνια του έντονου ανταγωνισμού, το Volkswagen Amarok είναι εκείνο που ξεχωρίζει στον διευρυμένο «εξευγενισμό» των Pick-ups, με παραπομπές ποιότητας και άνεσης σ’ ένα πολυτελές SUV.

Το Amarok εξακολουθεί να παίζει πολύ καλά αυτό το ρόλο, παρά την έλευση νέων μοντέλων: στο εσωτερικό του μπορεί κανείς να διαπιστώσει εντυπωσιακή -για pick-up- ηχομόνωση, και να βρει σημεία χρωμίου, περιμετρικά δερμάτινες επενδύσεις, τα νέα ηλεκτρικά ελεγχόμενα καθίσματα «ergoComfort» με 14 ρυθμίσεις και ηλεκτρικά ελεγχόμενη υποβοήθηση της μέσης του οδηγού-συνοδηγού, σπουδαίας ποιότητας πλαστικά στην κονσόλα, άρτια εργονομία με πολλές θήκες και, μεταξύ άλλων, μια οθόνη αφής 6,3'' με προηγμένα συστήματα πολυμέσων όπως τα «Composition Media» & «Discover Media».

Αυτά συνδυάζονται με την έμφαση που δίνει η VW στους χώρους για τους επιβάτες, βάσει του μεγάλου πλάτους. Το διπλοκάμπινο Amarok αφήνει για το χώρο φόρτωσης μήκος 1,55 μέτρων (συν 78 εκατ. με ανοιχτή πόρτα) και πλάτος 1,62 μ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών, που επιτρέπει τη μεταφορά ευρωπαλέτας με εγκάρσια τοποθέτηση. Το συνολικό εμβαδόν του χώρου είναι 2,52 m².

VW Amarok: Όταν η πολυτέλεια βγαίνει... εκτός δρόμου
HASSELBLAD H5D

Με τον νέο V6 πετρελαιοκινητήρα 3.0 lt, που ρυθμίζεται για απόδοση 204 ή 224 ίππων (245 με overboost) και 500 ή 550 Nm ροπής αντίστοιχα, το Amarok εμφανίζοντας τη ροπή του από τις 1.250 ή 1.400 στροφές, ήδη, φτάνει σε δυνατότητα έλξης τους 3,5 τόνους - αν και υστερεί από τον ανταγωνισμό στο ωφέλιμο φορτίο, που είναι 792 / 842 κιλά (ή 985 κιλά με τα προαιρετικά φύλλα ελατηρίων 3+2).

Με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης «4MOTION», το διαφορικό Torsen (που ελέγχει την κατανομή ροπής στους δύο άξονες), το κλείδωμα του πίσω διαφορικού και το EDL (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού, για κατανομή της ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση), το Amarok διατηρεί -παρά τον ευγενή του χαρακτήρα- σπουδαίες ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου. Κινείται σε πλευρική κλίση ως και 50 μοιρών, έχει γωνία προσέγγισης 29,5 μοίρες και διαφυγής 18 μοίρες και διασχίζει υδάτινα εμπόδια βάθους μισού μέτρου.

Επιπλέον, η οδική του συμπεριφορά συνεπικουρείται από το Off-road ABS, το οποίο επιτρέπει σε σαθρή επιφάνεια το μπλοκάρισμα των τροχών για περισσότερο χρόνο ώστε όχι μόνο να μην διαταράσσεται η οδήγησης, αλλά και να επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα. Διαθέτει, ακόμη, σύστημα σταθεροποίησης ρυμουλκούμενου, καθώς και το σύστημα πρόληψης ατυχήματος Multi-Collision Brake.

VW Amarok: Όταν η πολυτέλεια βγαίνει... εκτός δρόμου

Με τις βελτιώσεις στον κινητήρα για καλύτερη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών βελτιώθηκε παράλληλα και η οικονομία του, καθώς η Volkswagen δίνει τη μέση κατανάλωση στα 8,0-8,9 λίτρα / 100 χλμ., για ένα pick-up το οποίο είναι ικανό να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9-9,2 δευτερόλεπτα! Η αρκετά άμεση απόδοση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων -με μοχλοδιακόπτες πίσω από το τιμόνι!- παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Αντιστοίχως, η πρώτη σχέση του κιβωτίου είναι πιο κοντή για καλύτερη ικανότητα έλξης, ενώ η όγδοη πιο μακριά για χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι.

Μαζί με μια σειρά από εντυπωσιακές ηλεκτρονικές τεχνολογίες επιβατικών αυτοκινήτων, όπως το «Automatic Post Collision Braking», την υποβοήθηση στάθμευσης ParkPilot και την κάμερα οπισθοπορείας, η τιμή του Amarok ξεκινά από τα 39.400 ευρώ.

VOLKSWAGEN AMAROK

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Διπλή Καμπίνα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 2.967 κ.εκ. 204 ή 224 PS, 500 ή 550 Nm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: Τετρακίνηση «4MOTION»

ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 792-842 κιλά

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: Μέχρι 3,5 τόνοι (με φρένα)

ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 39.400 ευρώ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ