ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Hilux: Ικανό στα ζόρικα με νέα "καρδιά"

Toyota Hilux: Ικανό στα ζόρικα με νέα "καρδιά"

To facelift της όγδοης γενιάς του δημοφιλούς Hilux, πάει πολύ παραπέρα από τον απλό εξωραϊσμό του ρύγχους και της καμπίνας, με πολύ σημαντικές αλλαγές: αρχικά στον πολύ ικανότερο και οικονομικότερο κινητήρα 2.4D-4D, τον μοναδικό που διαθέτει πια -και χρειάζεται- το ιαπωνικό pick-up, και έπειτα στην ικανότητα ρυμούλκησης και στο ωφέλιμο φορτίο για τα οποία το Hilux είναι διαχρονικά ικανό.

Η νέα μονάδα ισχύος πετρελαίου 2.4 lt, αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Το γεγονός ότι αποδίδει 17% περισσότερη ροπή από τον 2.5D-4D ή ότι αγγίζει την ίδια ροπή με 600 στροφές λιγότερες, το γεγονός επίσης ότι το νέο -μηχανικό ή αυτόματο- κιβώτιο 6 σχέσεων έχει 10% κοντύτερη πρώτη σχέση, καθώς και το στοιχείο ότι το νέο ψυγείο έχει αρκετά καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, προσδίδουν και τα τρία στο Hilux διευρυμένες ικανότητες.

Το ωφέλιμο φορτίο έχει πια αυξηθεί κατά 350 κιλά, ξεπερνώντας τον έναν τόνο: αναλόγως της έκδοσης φτάνει τα 1.005-1.060 κιλά. Παράλληλα, η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τώρα τους 3,5 τόνους για τις εκδόσεις Single & Extra Cab και τους 3,2 τόνους για την Double Cab - 700 κιλά παραπάνω, δηλαδή, από την προηγούμενη έκδοση.

Στα υπόλοιπα χρηστικά στοιχεία, το μήκος της καρότσας είναι 2,325 μ. (Single), 1,810 μ. (Extra) και 1,525 μ. (Double Cab), το πλάτος της είναι αυξημένο κατά 5,5 εκ., φτάνοντας τώρα τα 1,575 μ., ενώ είναι και 3 εκ. βαθύτερη.

Η οικονομία καυσίμου που επιτυγχάνει ο νέος κινητήρας είναι της τάξης των 0,5-0,9 λίτρων ανά 100 χλμ., σε σχέση με τις προηγούμενες μονάδες, και επιτυγχάνεται λόγω και της κατά 23% μακρύτερης τελικής (6ης, τώρα) σχέσης του κιβωτίου, με σχέση με την τελική (5η) του παλιού. Η Toyota δίνει μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο στα 6,8 λίτρα/100χλμ., που μειώνεται κι άλλο με την πίεση στην κονσόλα του κουμπιού Eco, που μειώνει την απόκριση του γκαζιού. Αντίστοιχα υπάρχει και το κουμπί Power, για πιο άμεση και δυναμική απόκριση.

Παραπλεύρως, φυσικά, υπάρχει ο περιστροφικός διακόπτης της τετρακίνησης, με τις θέσεις Η2 (4x2 σε κανονικές συνθήκες), Η4 (High 4x4, για ολισθηρό οδόστρωμα αλλά υψηλές ταχύτητες) και L4 (4x4 κοντό για εκτός δρόμου και χαμηλές ταχύτητες). Το Hilux είναι περισσότερο ικανό στα «ζόρικα», χάρη στην αύξηση κατά 20% τόσο της ακαμψίας, όσο και της διαδρομής της ανάρτησης (που τώρα φτάνει τα 520 χιλιοστά). Και, επιπλέον, χάρη στο αυξημένο ύψος από το έδαφος (29,3 εκ.), στις γωνίες προσέγγισης 31 μοιρών και διαφυγής 26 μοιρών, και στις σημαντικές ενισχύσεις του πατώματος και των βάσεων στήριξης της ανάρτησης.

Η Toyota, επίσης, προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού από τις βασικές τετρακίνητες εκδόσεις - κάτι που δεν ισχύει για όλον τον ανταγωνισμό. Και, φυσικά, στο έργο συμβάλλουν και τα ηλεκτρονικά συστήματα -μεταξύ άλλων- Hill Assist Control (εφαρμόζει τα φρένα για 5 δευτ. κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα), Downhill Assist Control (φρενάρει αυτόματα, διατηρώντας ταχύτητα 5-7 χλμ./ώρα και A-TRC (Antrive Traction Control). Το Toyota Hilux ξεκινά από 23.185 ευρώ στην έκδοση Single Cab, από 25.245 στην Extra Cab και από 32.035 ευρώ στην Double Cab, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διατίθεται μόνο στις εκδόσεις Cruiser, Premium του Double Cab, με περίπου 1.600 Ευρώ παραπάνω. Όλα συνοδεύονται με εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ.

TOYOTA HILUX

ΕΚΔΟΣΕΙΣ; Single Cab / Extra Cab / Double Cab

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 2.393 κ.εκ. 150 hp, 400 Nm (1.600-2.000 σ.α.λ.)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: H2-H4-L4

ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 1.005-1.060 κιλά

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: 2,8-3,5 τόνοι (με φρένα), 750 κιλά (χωρίς φρένα)

ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 23.185 ευρώ (Single) / 25.245 (Extended) / 32.035 (Double Cab)

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24