Το πόρισμα της Audi για τους κινητήρες πετρελαίου

Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της «κρίσης ντίζελ», η AUDI AG μετά την ολοκλήρωση των εσωτερικών τεχνικών αναλύσεων όλων των κινητήρων V TD, μεταβίβασε τα βασικά της ευρήματα στη γερμανική Ομοσπονδία Οχημάτων.

Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της «κρίσης ντίζελ», η AUDI AG μετά την ολοκλήρωση των εσωτερικών τεχνικών αναλύσεων όλων των κινητήρων V TD, μεταβίβασε τα βασικά της ευρήματα στη γερμανική Ομοσπονδία Οχημάτων (Kraftfahrt-Bundesamt, KBA), ως υπεύθυνη αρχή. Οι λεπτομέρειες θα συζητηθούν τις προσεχείς εβδομάδες.

Η ανάλυση, επικεντρώθηκε στα τρέχοντα μοντέλα με κινητήρες V6 TDI τρίτης γενιάς. Μετά τις τελευταίες τεχνικές αναλύσεις, δεν υπήρξαν καθόλου ευρήματα, για τα Audi A8, Audi A7 Sportback, Audi A6 και A6 Avant καθώς και για το νέο Audi Q8. Η εταιρεία έχει εξετάσει περίπου 700 παραλλαγές από το 2016.

Οι εκτενείς έρευνες εξέτασαν όλους τους κινητήρες V6 και V8 TDI, τους οποίους χρησιμοποιεί η Audi στα μοντέλα μεσαίας και μεγάλης κατηγορίας. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα Euro 5 και Euro 6 που κατασκευάστηκαν από το 2008 και παραδόθηκαν σε πελάτες στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές (εκτός από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά).

Συνεπώς, οι εμπειρογνώμονες έχουν ήδη εξετάσει την κατάσταση όλων εκείνων των κινητήρων δεύτερης και τρίτης γενιάς που έχουν κατασκευαστεί από τα μέσα του 2014 και που εναρμονίζονται με τη νέα μέθοδο μέτρησης ρύπων WLTP, που θα ισχύσει από την 1η Σεπτεμβρίου 2018.

«Οι έρευνες ήταν πιο περίπλοκες από ό, τι αναμενόταν,» επισημαίνει ο Μπερντ Μάρτενς, Audi Head of Purchasing, ο οποίος είναι επικεφαλής της εσωτερικής ομάδας εργασίας για την αντιμετώπιση της κρίσης ντίζελ: «Για κάθε κινητήρα ντίζελ, έπρεπε να εμβαθύνουμε στους κώδικες λογισμικού, και να εξετάσουμε ακόμη και τα προφίλ οδήγησης. Για να διεξάγουμε αυτήν την εξαντλητική ανάλυση, οι συνεργάτες μας στην ανάπτυξη κινητήρων εξέτασαν περισσότερες από 750.000 σελίδες υλικού.»

Μέχρι στιγμής, η KBA έχει εκδώσει στην Audi επτά προκηρύξεις για υποχρεωτικές ενημερώσεις λογισμικού σε σχέση με την κρίση ντίζελ. Αυτά ισχύουν για συνολικά περίπου 240.000 οχήματα παγκοσμίως. Όπως συμφωνήθηκε στη Σύνοδο Κορυφής του Diesel τον Αύγουστο του 2017, η Audi προσφέρει μια εθελοντική ενημέρωση λογισμικού για 370.000 οχήματα με κινητήρες VDI στη Γερμανία, για τη βελτίωση των εκπομπών σε συνθήκες πραγματικής οδικής κυκλοφορίας.

Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού είναι πάντα δωρεάν για τους πελάτες της Audi και δεν θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην κατανάλωση καυσίμου, στις εκπομπές CO2, στην απόδοση κινητήρα, στις ροπές ή στις εκπομπές θορύβου, ούτε στην ανθεκτικότητα του κινητήρα και του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο Καναδάς δεν επηρεάζονται από τα ευρήματα των εσωτερικών ερευνών της Audi. Περίπου τα δύο τρίτα αυτών των αυτοκινήτων που είχαν θέματα, ήδη έχουν αντιμετωπιστεί.

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Το Λαύριο χρωστάει κάτι στον πατέρα μου

Το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι στην ιστορία της ομάδας, είχε τη δική του ξεχωριστή σημασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24