ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το ολοκαίνουργιο Jazz ανοίγει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης για τη Honda

Το ολοκαίνουργιο Jazz ανοίγει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης για τη Honda

Μόλις αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Jazz της Honda, το οποίο δίνει έμφαση στην υβριδική τεχνολογία και την άνεση που αποτελεί χαρακτηριστικό και των προηγούμενων εκδόσεων.

Το νέο Jazz, το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά στα μέσα του 2020, θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda που θα φέρει το νέο σήμα “e:HEV”. Είναι το πρώτο παράδειγμα του διακριτικού τίτλου “Honda e:Technology” που θα αναγράφεται σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Και το νέο μοντέλο διατηρεί την φιλοσοφία αμαξώματος “ενός όγκου”, έχοντας μισή σε πάχος κολόνα Α, βελτιώνοντας την οριζόντια ορατότητα προς τα εμπρός. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί η στρεπτική ακαμψία και εν γένει η δομή του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά, οι πιο απότομες, πιο κάθετες γραμμές τονίζουν το πίσω φτερό και τα τόξα των θόλων των τροχών, ενισχύοντας οπτικά το φαρδύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου και την αίσθηση σταθερότητας.

Οπως προανέφερα, το Jazz θα διατίθεται -για πρώτη φορά στην Ευρώπη- μόνο με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων, που προσφέρει ένα εξαιρετικό μίγμα ισχυρών επιδόσεων και εντυπωσιακά χαμηλής κατανάλωσης. Το σύστημα έχει αναπτυχθεί ειδικά για το Jazz και παρέχει μία αίσθηση ομαλής οδηγικής συμπεριφοράς και άμεσης απόκρισης.

Το ολοκαίνουργιο Jazz ανοίγει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης για τη Honda

Η σύγχρονη διάταξη εσωτερικού απηχεί τις ‘καθαρές’ εξωτερικές γραμμές, με κυρίαρχο στοιχείο έναν απέριττο, φιλικό προς το χρήστη πίνακα οργάνων. Το φαρδύ υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας παραπέμπει σε εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.

Νέα, φαρδύτερα και καλύτερης στήριξης εμπρός καθίσματα περιλαμβάνουν ειδικά μαξιλάρια στήριξης, αντικαθιστώντας το προηγούμενο σύστημα με ελατήρια, για πιο ξεκούραστα μακρινά ταξίδια. Η βελτιωμένη σχεδίαση των πίσω καθισμάτων και η πιο παχιά επένδυση αυξάνουν την άνεση για τους πίσω επιβάτες.

Το νέο Jazz διατηρεί τα κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας εσωτερικού, που ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα των προηγούμενων γενιών χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος κίνησης στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα. Το μυστικό για τη μεγιστοποίηση του χώρου στην καμπίνα, είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο κέντρο το πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα, που είναι μοναδικό στην κατηγορία. Με τον τρόπο αυτό, το Jazz διατηρεί τα ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα να ανασηκώνονται και να αναδιπλώνονται ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία.

Το ολοκαίνουργιο Jazz ανοίγει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης για τη Honda

Επίσης, φέρει προηγμένη διαισθητική τεχνολογία infotainment με ενσωματωμένη συνδεσιμότητα και WiFi hotspot. Η νέα διεπαφή με οθόνη αφής LCD υιοθετεί τη φιλοσοφία λειτουργίας ενός smartphone, με έλεγχο μέσω χειρονομιών (swipe) για την αναζήτηση πρόσφατων εφαρμογών και media lists. Στην ολοκληρωμένη γκάμα εφαρμογών μπορεί να προστεθεί το ‘smartphone mirroring’, μέσω ενσωματωμένου Android Auto και Apple CarPlay, που διατίθεται για κατόχους Jazz μέσω ασύρματης σύνδεσης για πρώτη φορά.

Η Honda προσφέρει στο νέο Jazz την πιο πλήρη γκάμα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού στην κατηγορία. Το πεδίο εφαρμογών της τεχνολογίας Honda Sensing, έχει αυξηθεί με τη χρήση μιας νέας πιο ευρυγώνιας κάμερας υψηλότερης ευκρίνειας, που αντικαθιστά το προηγούμενο σύστημα κάμερας και ραντάρ. Αυτό επιτρέπει τη βελτιωμένη αναγνώριση του περιβάλλοντος χώρου, συμπεριλαμβανομένων των ορίων των δρόμων χωρίς κράσπεδα η άλλες σημάνσεις στο πλάι.

Το Collision Mitigation Brake System (CMBS) έχει αναβαθμιστεί με νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών όταν δεν υπάρχει φωτισμός στον δρόμο, και τώρα ενεργοποιεί τα φρένα, όταν αντίθετα εισερχόμενα οχήματα διασχίζουν το δρόμο ή εισέρχονται στην πορεία του αυτοκινήτου. Το νέο σύστημα κάμερας επιτρέπει επίσης στο Adaptive Cruise Control (ACC) να ακολουθεί την κυκλοφορία με χαμηλές ταχύτητες σε ένα μποτιλιάρισμα και χρησιμοποιεί το Lane Keep Assist σε αστικούς και αγροτικούς δρόμους – αλλά και σε αυτοκινητόδρομους πολλαπλών λωρίδων – για μεγαλύτερη οδική ασφάλεια σε περισσότερες περιπτώσεις.

Το ολοκαίνουργιο Jazz ανοίγει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης για τη Honda

Κι επειδή είναι της μόδας οι εκδόσεις Crossover, θα είναι διαθέσιμο στην Crosstar, η οποία υιοθετεί το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης και χαρακτηριστικά εσωτερικού με το στάνταρ μοντέλο, αλλά έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαφορετική μάσκα, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων, περιμετρικά προστατευτικά και ενσωματωμένες ράγες οροφής...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ