ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το κάτι παραπάνω δίνει η Skoda

Το κάτι παραπάνω δίνει η Skoda

Οι νέες υπηρεσίες εντάσσονται στο πρόγραμμα SKODA ONE, για κάθε υποψήφιο πελάτη αλλά και κάθε κάτοχο μοντέλου SKODA.

Η πώληση ενός νέου αυτοκινήτου ασφαλώς και είναι στις προτεραιότητες μιας εταιρείας, ωστόσο η διαχείριση των υπαρχόντων πελατών είναι εξίσου σημαντική, προκειμένου να είναι ικανοποιημένοι και πιστοί, μελλοντικά, στη μάρκα. Με γνώμονα αυτό το σκεπτικό, η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Skoda στην Ελλάδα, προσφέρει νέες υπηρεσίες προς νέους και νυν πελάτες.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Συγκεκριμένα, με "Pick-up & Delivery", γίνεται παραλαβή και παράδοση του οχήματος στον χώρο του πελάτη. Παρέχεται ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη στην απίθανη περίπτωση που το αυτοκίνητο υποστεί κάποια φθορά κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την παραλαβή και επιστροφή του στον κάτοχό του.

Με το "Online Service", παρακολουθούνται και εγκρίνονται από τον πελάτη οι επιπλέον εργασίες που πιθανά προκύψουν κατά την παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο. Κατ’ ουσίαν, ο πελάτης λαμβάνει e-mail ή sms και αποκτά online πρόσβαση για ενημέρωση με φωτογραφίες ή video για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.

Κι ακόμα, το "Clean Plus", γίνεται καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα καθώς και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα - τακάκια και δισκόπλακες - και χειρόφρενο).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ