ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι αναζητούν οι millennials σε ένα αυτοκίνητο;

Τι αναζητούν οι millennials σε ένα αυτοκίνητο;

Γεννημένοι από τις αρχές της δεκαετίας του '80 έως τα μέσα της δεκαετίας του '90, αυτή η γενιά αποτελεί το 12% όλων των σημερινών αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Κάποτε τηλεφωνούσαν στους φίλους τους από το τηλέφωνο στο σπίτι, όμως τώρα χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα τελευταίας γενιάς. Άρχισαν να ακούνε μουσική με ραδιοκασετόφωνα, αλλά τώρα έχουν όλα τα αγαπημένα τους αρχεία αποθηκευμένα σε cloud.

Είναι οι επονομαζόμενοι millennials - μια γενιά που ξεχωρίζει για την ταχεία προσαρμογή της στην τεχνολογική πρόοδο. Σήμερα, αυτή η ομάδα αποτελεί το 12% όλων των αγοραστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Αλλά τι ακριβώς κάνει αυτή η... υπερσυνδεδεμένη γενιά που αγαπάει την ελευθερία όταν επιλέγει ένα όχημα;

  • Σχεδίαση πάνω από όλα: Για το 40% των σημερινών αγοραστών αυτοκινήτων μεταξύ 25 και 37 ετών, οι εξωτερικές γραμμές αποτελούν έναν από τους κύριους λόγους για την αγορά ενός οχήματος, με βάση την εσωτερική έρευνα που πραγματοποίησε η SEAT. Ομοίως, τα ευρήματα δείχνουν ότι το ένα τρίτο των ηλικιών κάτω των 30 ετών, θεωρεί το αυτοκίνητο ως έκφραση της προσωπικότητάς τους και θέλει να αντικατοπτρίζει το δικό τους στυλ. Η συνδεσιμότητα, το ηχοσύστημα και η ψυχαγωγία, είναι περαιτέρω αποφασιστικά στοιχεία για έναν στους τρεις millennials.

  • Μικρά και ευέλικτα: Υπάρχει μια ατελείωτη γκάμα δυνατοτήτων στην αγορά, αλλά αυτή η γενιά έχει μια σαφή ιδέα: το 50% προτιμά τα συμπαγή μοντέλα όπως το SEAT Leon ή Ibiza. Επιπλέον, η κατηγορία SUV είναι μια πολύ δημοφιλής επιλογή για το 20% αυτής της ομάδας, ποσοστό που αυξάνεται με την ηλικία των αγοραστών. Ωστόσο, μόνο ένας στους πέντε millennials είναι σε θέση να αγοράσει ένα αυτοκίνητο με τις αποταμιεύσεις του, ποσοστό που ανέρχεται σε 40% στις επόμενες γενιές.

Τι αναζητούν οι millennials σε ένα αυτοκίνητο;
CARLOS RODRIGUEZ
  • Ερευνα με ένα κλικ: Όντας η ψηφιακή γενιά που είναι, προτού αποφασίσει ένα μοντέλο, διεξάγει εκτεταμένη έρευνα στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με τον Enrique Pastor, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την έρευνα αγοράς και τη στρατηγική προϊόντων στη SEAT, "χρειάζονται κατά μέσο όρο εννέα εβδομάδες για να ολοκληρώσουν μια αγορά. Καθώς παίρνουν το χρόνο να ενημερωθούν καλύτερα και είναι σχετικά λιγότερο έμπειροι στη διαδικασία αγοράς ενός αυτοκινήτου, χρειάζονται επίσης περισσότερο χρόνο για να πάρουν μια απόφαση». Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και οι εξειδικευμένες εκθέσεις, αντιστοιχούν σε 50% και 24%, αντίστοιχα, σε μερικές από τις κύριες πηγές πληροφοριών τους. Μια διαφορά που τους ξεχωρίζει από τους προκατόχους τους, είναι ότι για αυτή τη γενιά, οι συστάσεις από τους φίλους και την οικογένεια παίζουν σημαντικό ρόλο. Πριν από την αγορά, το 23% αυτής της ομάδας αναζητά συμβουλές από τον εσωτερικό της κύκλο, ενώ ο αριθμός αυτός μειώνεται στο 13% σε χρήστες άνω των 40 ετών.

  • Μοιράζονται το αυτοκίνητο: Σε σύγκριση με το παρελθόν, ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους σήμερα έχει αλλάξει. Σύμφωνα με εσωτερικές μελέτες, οι millennials είναι η πρώτη γενιά που ενδιαφέρεται για νέες μορφές κινητικότητας. Για παράδειγμα, το 26% των οδηγών ηλικίας 25 έως 37 ετών σκέπτονται να μοιράζονται το αυτοκίνητό τους με άλλους χρήστες. Στην πραγματικότητα, το carsharing είναι "μια τάση που αναμένεται να ενταθεί στο μέλλον: περίπου 36 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως θα χρησιμοποιούν υπηρεσίες carsharing μέχρι το 2025", καταλήγει ο Enrique...

www.driveandtravel.gr



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ