ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Θα μιλάει και πάλι ρωσικά η Opel

Θα μιλάει και πάλι ρωσικά η Opel

Η Opel έκρινε πως δεν μπορεί να απέχει από μια τεράστια χώρα-αγορά, όπως η Ρωσία και για τον λόγο αυτό η μάρκα με το "Blitz" (το σήμα του κεραυνού) θα λανσάρει φέτος τρία μοντέλα.

Ηταν το 2015, τέτοια εποχή ακριβώς, όταν η General Motors, που είχε υπό τη σκέπη της την Opel, όταν αποφάσισε να σταματήσει τις δραστηριότητες της Opel στη Ρωσία, παύοντας αφενός την παραγωγή των μοντέλων με σήμα τον κεραυνό στο εργοστάσιο της GM Auto και αφετέρου τη διάθεση των μοντέλων Opel στη Ρωσία.

Από τότε μεσολάβησαν πολλά. Η GM πούλησε την Opel στον γαλλικό όμιλο PSA Peugeot Citroen, με την Opel να μπαίνει σε ένα σχέδιο επαναφοράς σταδιακά στην κερδοφορία, με νέο πλάνο, στρατηγική προς τα ηλεκτρικά μοντέλα και νέες προοπτικές.

Σύμφωνα με το σχέδιο PACE!, η Opel επέστρεψε στην κερδοφορία το 2018 και. Πλέον, αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα.

Ο γαλλικός όμιλος, αποφάσισε ότι η Opel δεν μπορεί να απέχει από μια τεράστια χώρα – αγορά, όπως είναι η Ρωσία και για τον λόγο αυτό η μάρκα με το ‘Blitz’ (το σήμα του κεραυνού) θα λανσάρει φέτος τρία μοντέλα: το Grandland X που κατασκευάζεται στο Eisenach της Γερμανίας καθώς και τα νέα Zafira Life (επιβατική έκδοση) και Vivaro (van μεταφορών), που θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Groupe PSA στην Kaluga της Ρωσίας.

Μάλιστα, η Opel θα αυξήσει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία και γενικά στις χώρες της Ευρασίας, τα επόμενα χρόνια και αυτό περιλαμβάνει τη διάθεση μιας ευρύτερης γκάμας μοντέλων. προϊόντων σύντομα. Περισσότερες λεπτομέρειες θα δημοσιευτούν στο μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 η Opel λανσαρίστηκε στην Ουκρανία. Τωρα, εκτός από τους έμπειρους προηγούμενους διανομείς Opel και νέοι διανομείς θα συμπεριλάβουν στις εκθέσεις τους τα μοντέλα Opel.

Αρχικά, 15 - 20 διανομείς στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας θα ενταχθούν στο δίκτυο της Opel. Ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί μεσοπρόθεσμα. Στόχος του σχεδίου PACE!, είναι, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Νότιο Αμερική, όπου είναι ήδη παρούσα, ενώ παράλληλα θα δραστηριοποιηθεί σε 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.

Ο κατασκευαστής από το Rüsselsheim έχει ήδη ορίσει νέους, πολύ επιτυχημένους εισαγωγείς σε Μαρόκο, Τυνησία, Λίβανο και Ν. Αφρική τους τελευταίους μήνες, προετοιμάζοντας το δρόμο για την ανάπτυξη σε αυτές τις σημαντικές αγορές στο μέλλον. Επιπλέον, η Opel προσχώρησε στον τοπικό οργανισμό του Groupe PSA στην Ουκρανία, ενώ στην Ελλάδα την αντιπροσώπευση ανέλαβε πρόσφατα ο όμιλος Συγγελίδη, που εισάγει επίσης Citroen και Peugeot...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ