ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τεχνολογία της Nissan για την κατασκευή κινητήρων υψηλής ενεργειακής απόδοσης

Τεχνολογία της Nissan για την κατασκευή κινητήρων υψηλής ενεργειακής απόδοσης

Η Nissan δεν περιορίζει τη χρήση των τεχνολογιών της, όπως το Nissan Machining Cutting Process, για την παραγωγή των δικών της κινητήρων, αλλά θέλοντας να συμβάλλει στην πρόοδο της βιομηχανίας, τις καθιστά διαθέσιμες.

Η Nissan δεν περιορίζει τη χρήση των τεχνολογιών της, όπως το Nissan Machining Cutting Process (NMRP), για την παραγωγή των δικών της κινητήρων, αλλά θέλοντας να συμβάλλει στην τεχνολογική πρόοδο της βιομηχανίας, τις καθιστά ευρέως διαθέσιμες.

Για το λόγο αυτό χορήγησε άδεια χρησιμοποίησης αυτής της ιδιόκτητης τεχνολογίας για την κατασκευή κινητήρων αυτοκινήτων, στην κορυφαία γερμανική εταιρεία κατασκευής εργαλειομηχανών Gebr. Heller Maschinenfabrik GmbH.

Με την χρήση μηχανημάτων της HELLER που ενσωματώνουν την τεχνολογία NMRP, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, θα είναι σε θέση να παράγουν μαζικά κινητήρες με υψηλής ενεργειακής απόδοσης κυλινδρικές οπές με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, με σταθερό επίπεδο ποιότητας.

Η Nissan εφάρμοσε για πρώτη φορά την επίστρωση ψεκασμού σιδήρου στον κινητήρα VR38DET του Nissan GT-R και στη συνέχεια σε κινητήρες χαμηλών εκπομπών για minivans και compact αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου του MR16DDT του Nissan Juke, του VR30DDTT για τα Infiniti Q50 και Q60, του VQ35DD για το Pathfinder και το Infiniti QX60, όπως και των HR12DDR και MR20DD, χωρίς να περιορίζεται η χρήση του σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ