Τα ηλεκτρικά Peugeot e-208 και Tesla Model 3, τα γρηγορότερα στην κατηγορία τους

Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες, όπως έχω γράψει κατ’ επανάληψη. Ο τρόπος οδήγησης διαφέρει αρκετά από τα συμβατικά αυτοκίνητα, καθώς η κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται ανάλογα την ταχύτητα ή την επιτάχυνση και η βέλτιστη στρατηγική για να μην… μείνεις από ενέργεια στη μέση του πουθενά, είναι να γνωρίζεις την αυτονομία του οχήματος, το πιο κοντινό σημείο φόρτισης και τον ιδανικό τρόπο οδήγησης.

Στη Λιθουανία, για 6 η συνεχή χρονιά, πραγματοποιήθηκε προ ημερών ένας αγώνας 300 χιλιομέτρων, με τη συμμετοχή 22 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες.

Μάλιστα, ο αγώνας «Ignitis ON: get to know Lithuania», είχε και περιπέτεια, καθώς πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος.

Σύμφωνα με τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh. Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν, χωρίς φόρτιση, απόσταση 300 χλμ, ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ. με τους ίδιους όρους.

Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, καθώς με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ. με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.Το Peugeot e-208 κάλυψε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους), κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100 χλμ., κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100 χλμ.) για συνθήκες πόλης.

Στη δεύτερη κατηγορία, με μπαταρία άνω των 50 kWh, ένα Tesla Model 3, που συμμετείχε για πρώτη φορά, κάλυψε τα 500 χλμ. σε 5 ώρες και 46 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα. Σταμάτησε μόνο μια φορά για φόρτιση, ξοδεύοντας χρόνο 29 λεπτών.

Με χρόνο, 5 ώρες, 47 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα, δεύτερη τερμάτισε μια Porsche Taycan και τρίτο ένα Kia Niro. Σε άλλες επιμέρους αξιολογήσεις, το VW e-up! πέτυχε την καλύτερη κατανάλωση ενέργειας στα 100 χλμ., ήτοι μόνο 8,9 kWh. Επίσης, ένα Hyundai Kona Electric κάλυψε συνολική απόσταση 710 χλμ., τη στιγμή που η επίσημη αυτονομία είναι 482 χλμ.

 
SHARE

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK

 

HIGHLIGHTS

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.