Στο δρόμο με το νέο Seat Tarraco

Οταν οδηγείς για πάνω από 1.500 χιλιόμετρα ένα αυτοκίνητο, τότε αν μη τι άλλο έχεις μια απολύτως σφαιρική άποψη. Κι όταν το έχεις δοκιμάσει σε αυτοκινητόδρομο, ορεινές διαδρομές και επαρχιακούς δρόμους, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, τότε η εντύπωση που αποκομίζεις είναι ολοκληρωτική.

Το νέο Seat Tarraco, πράγματι το κοίταξαν πολλοί στον δρόμο. Είδαν το σήμα της ισπανικής μάρκας και προσπαθούσαν να καταλάβουν ποιο αμάξωμα είναι, καθώς όλα τα SUVτης ισπανικής μάρκας, είναι σχετικά πρόσφατα.

Οδηγεί ο Δημήτρης Μπαλής

Το Tarraco, ήρθε να τοποθετηθεί πάνω από το Ateca, το οποίο με τη σειρά του είναι μεγαλύτερο του Arona και το κυριότερο χαρακτηριστικό του είναι οι μεγαλύτεροι χώροι.

Το οδήγησα στην 5θέσια, προσθιοκίνητη έκδοση, διότι παράγεται και σε 7θέσια, με δύο έξτρα καθίσματα στην 3 σειρά, που περιορίζουν το χώρο αποσκευών. Κι εγώ είχα ανάγκη όλο το πορτμπαγκάζ…

Το Tarraco εντάσσεται σε μια κατηγορία, που καλπάζει στην Ευρώπη, όπως και η Seat, εμπορικά. Με το μεγάλο επιβλητικό αμάξωμα των 4,735 μ., μήκους, αναμφίβολα δεσπόζει στον δρόμο, ενώ τα 2,79 μ. Μεταξόνιο, προσφέρουν τεράστιο χώρο στην καμπίνα για τους πέντε ή επτά επιβάτες. Η κυψελοειδής μάσκα και οι Full LED προβολείς, τριγωνικής σχεδίασης, κυριαρχούν μπροστά, ενώ πίσω ξεχωρίζουν η προστατευτική ποδιά και η αεροτομή ψηλά, με την πόρτα του χώρου αποσκευών να κλείνει πατώντας διακόπτη.

 

Στην άνετη καμπίνα, θα επικεντρωθούμε στο ταμπλό με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, στη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, στον σπορ, φηφιακό πίνακα οργάνων  με οθόνη 10.25 ιντσών. Και βέβαια, ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού, έχεις όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας. Θαυμάσια στήριξη παρέχουν τα καθίσματα, πίσω υπάρχει και υποβραχιόνιο όπως και τραπεζάκια αεροπορικού τύπου πίσω από τα μπροστινά καθίσματα και εν γένει το περιβάλλον είναι πολύ φιλόξενο, με μαλακά πλαστικά και καλές ταπετσαρίες.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το βασικό του μοτέρ βενζίνης 1.5lt TSI με τους 150 ίππους. Με πλήρες το αυτοκίνητο σε επιβάτες και αποσκευές, προσθέτοντας τα 1687 κιλά του απόβαρου του αμαξώματος, δεν ζορίστηκε καθόλου στον δρόμο. Με ροπή 250 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ., φορτσάρει όταν χρειάζεσαι να προσπεράσεις γρήγορα, χωρίς να χρειαστεί αν πιάσεις και τα 201 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας.

 

Το μοτέρ συνεργάζεται πολύ καλά με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG, με αλλαγές και από το τιμόνι, αν θέλεις να κινηθείς πιο σβέλτα σε σφικτές διαδρομές. Διαφορετικά, το αφήνεις στην αυτόματη λειτουργία, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, για να κατεβάσεις και τη μέση κατανάλωση, μεταξύ 6,5 και 7 λίτρων στα 100 χλμ., νούμερα πολύ ικανοποιητικό.

Πάντως, προσφέρεται και δίλιτρη έκδοση βενζίνης με 190 ίππους, με τετρακίνητη έκδοση 4Drive και 7τάχυτο κιβώτιο DSG καθώς και με κινητήρα πετρελαίου 2.0 lt TDI, σε δύο ιπποδυνάμεις, 150 (προσθιοκίνητο με κιβώτιο 6 ταχυτήτων & 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG) και 190hp (4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG).

Οδηγικά, πέραν του πολύ καλού πακέτου κινητήρα – κιβωτίου ταχυτήτων, το αμάξωμα πατά καλά στον δρόμο, δεν έχει περιττές κλίσεις, είναι αεροδυναμικό, μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος την ανάρτησης σε τρία επίπεδα (Normal, Eco, Sport), μέσω του Dynamic Chassis Control (DCC) και σε επίπεδο ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και με τιμές που ξεκινούν από τις 28.600 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS