Στην παραγωγή το πρώτο Honda CR-V Hybrid

Λίγο πριν το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Honda αποκάλυψε πληροφορίες. Στην παραγωγή το πρώτο Honda CR-V Hybrid.

Πληθωρική θα είναι η παρουσία της Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (4-14 Οκτωβρίου). Η ιαπωνική μάρκ θα αποκαλύψει το ολοκαίνουριο CR-V Hybrid, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του με ευρωπαϊκές προδιαγραφές παραγωγής, το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο HR-V και ένα Civic Type R Art Car.

Όσον αφορά στο CR-V Hybrid, το σύστημα Honda Hybrid Performance διαθέτει έξυπνη τεχνολογία πολλαπλών λειτουργιών (i-MMD) περιλαμβάνει έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα i-VTEC 2.0 lt, έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μέγιστη απόδοση είναι 184 ίπποι με ροπή 315 Nm.

Αντί να χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, ένα μοναδικό σταθερό κιβώτιο ταχυτήτων συνδέει άμεσα τα κινούμενα μέρη, με αποτέλεσμα την ομαλότερη μεταφορά ροπής. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο εκλεπτυσμένο από ένα πλανητικό e-CVT που συνήθως βρίσκεται σε άλλα υβριδικά οχήματα.

Επίσης, η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda, διαθέτει τρεις τρόπους οδήγησης για την υψηλότερη δυνατή απόδοση. Αυτοί οι τρόποι περιλαμβάνουν:

- EV Drive - αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτρικό κινητήρα και να κινεί τους τροχούς (με τον βενζινοκινητήρα απενεργοποιημένο)

- Hybrid Drive - ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιεί ένα δεύτερο κινητήρα / γεννήτρια που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία

- Engine Drive - Ένας μηχανισμό κλειδώνει τη μετάδοση κίνησης από τον βενζινοκινητήρα.

Στις περισσότερες αστικές καταστάσεις οδήγησης, το CR-V Hybrid μεταβαίνει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, η υπερβολική ισχύς από τον βενζινοκινητήρα μπορεί επίσης να διοχετευτεί για να επαναφορτίσει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας. Από την άλλη, η κίνηση μόνο με τον βενζινοκινητήρα, ενδείκνυται για τον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες.

Σε μια μέτρια ταχύτητα, το CR-V Hybrid θα κινείται για περισσότερο από το ήμισυ του χρόνου σε EV Drive, ενώ σε μεγαλύτερες ταχύτητες, το αυτοκίνητο θα είναι στο EV Drive για περίπου στο ένα τρίτο του χρόνου. Το λογισμικό ελέγχου του συστήματος i-MMD θα αποφασίζει διαρκώς για το πότε θα αλλάζουν οι τρόποι λειτουργίας για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα ανάλογα με την κατάσταση και το περιβάλλον, χωρίς την εμπλοκή του οδηγού και έχει γραμμική αίσθηση λειτουργίας.

Με όλα αυτά, η προσθιοκίνητη έκδοση έχει επιτύχει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 120 γρ./χλμ. και συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ η τετρακίνητη έκδοση έχει αντίστοιχα 126 γρ./χλμ. και 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Η παραγωγή του Honda CR-V Hybrid για τις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2018, με τις πρώτες παραδόσεις των πελατών στις αρχές του 2019.

Εξάλλου, στο Παρίσι η Honda θα παρουσιάσει το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο HR-V με κινητήρα i-VTEC 1.5 lt, αλλά την άνοιξη του επόμενου έτους θα προστεθεί ένας ακόμη κινητήρας VTEC TURBO 1.5 lt και ένας πετρελαίου i-DTEC 1.6 lt…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόση δουλειά χρειάζεται για να βγει μια στοιχηματική απόδοση;

Μιλήσαμε με τον CTO της Stoiximan, Άρη Δημαράκη, λίγο πριν την ομιλία του στο Thessaloniki Summit 2018.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24