Seat Ibiza TGI και με φυσικό αέριο

Πλήρης η γκάμα κινητήρων για το supermini της Seat, με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας Compressed Natural Gas στην 5η γενιά του bestseller μοντέλου της ισπανικής μάρκας.

Μετά το Leon και το Mii, το Ibiza είναι το τρίτο Seat που χρησιμοποιεί ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (εφόσον αδειάζει γυρίζει σε καύσιμο βενζίνη), εκπέμποντας 85% λιγότερα οξείδια του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες πετρελαίου και 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.

Ο κινητήρας 1.0 TGI συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Προσφέρει μέγιστη απόδοση 90 ίππων μεταξύ 4.500 και 5.800 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 160 Nm μεταξύ 1.900 και 3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτ. και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, Η μέση κατανάλωση καυσίμου, σε λειτουργία βενζίνης είναι 5 λίτρα/100 χλμ. και σε λειτουργία φυσικού αερίου (3,3 κιλά/100 χλμ.), εκπέμποντας μόνο 88 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα σε λειτουργία CNG.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα 3,3 κιλά φυσικού αερίου, ανά 100 χλμ., το κόστος είναι μόλις 3,22 ευρώ.

Η έκδοση TGI της 5ης γενιάς Ibiza είναι εφοδιασμένη με δύο δεξαμενές καυσίμου, μία για 13 κιλά CNG και η άλλη με χωρητικότητα 40 λίτρων για βενζίνη, η οποία είναι όμοια με όλες τις άλλες βενζινοκίνητες εκδόσεις Ibiza, ενώ η συνολική απόσταση που μπορεί να καλύψει το νέο Ibiza TGI είναι 1.194 χλμ., εξαντλώντας και τις δύο δεξαμενές.

To νέο Ibiza 1.0 TGI - 90hp είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα, με προτεινόμενη λιανική τιμή 15.300€ για την πλήρως εξοπλισμένη έκδoση Style…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Πώς χτίζεται μια αυτοκρατορία: Μιλήσαμε με τον ιδρυτή των Mikel

Ο Λευτέρης Κυριακάκης δεν φωτογραφίζεται ποτέ. Δεν το έκανε ούτε για μας, αλλά μας μίλησε για το πώς έγινε ο πιο επιτυχημένος επιχειρηματίας στην Ελλάδα της Κρίσης.

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόση δουλειά χρειάζεται για να βγει μια στοιχηματική απόδοση;

Μιλήσαμε με τον CTO της Stoiximan, Άρη Δημαράκη, λίγο πριν την ομιλία του στο Thessaloniki Summit 2018.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24