Ολοκαίνουργιο Seat Leon και με υβριδική τεχνολογία

Τη στιγμή που τα μικρομεσαία αμαξώματα γνωρίζουν φθίνουσα, εμπορικά πορεία, καθώς τα υπερ-υψωμένα SUV αμαξώματα, που βασίζονται στα ίδια σασί, γνωρίζουν τεράστια άνθηση, εντούτοις η Seat παραμείνει πιστή σε αυτό το σχήμα.

Μάλιστα, με το ολοκαίνουργιο Leon, επιθυμεί την αναβίωση της κατηγορίας αυτής και για το λόγο αυτό επένδυσε 1,1 δισ. ευρώ, για την σχεδίαση, την εξέλιξη και την παραγωγή του μοντέλο στο εργοστάσιο της Ισπανίας, στο Μαρτορέλ.

Επίσης, το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με ό,τι καλύτερο τεχνολογικά υπάρχει σε επίπεδο ασφάλειας, συνδεσιμότητας και μετάδοσης κίνησης, καθώς θα προσφέρεται με μοτέρ βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και plug-in υβριδικής! Με πάνω από 2,2 εκατομμύρια πωλήσεις, το νέο Leon, στην 4η γενιά του, περνά τώρα στην 4η γενιά του, εμφορούμενο από όλες τις αξίες που πρεσβεύει η μάρκα σε κομψότητα και σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: 5θυρη και Sportstourer. Στην Ελλάδα, μας ενδιαφέρει, λόγω εμπορικότητας, η πρώτη έκδοση, η οποία με +8,6 εκ. σε μήκος φθάνει στα 4,368 μ., το πλάτος μειώθηκε κατά 1,6 εκ. στα 1,800 μ., όπως και το ύψος κατά 3 εκ., στα 1,456 μ., ενώ μεγάλωσε κατά 5 εκ. το μεταξόνιο, αγγίζοντας τα 2,686 μ. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, έγινε πιο σπορτίφ, βελτιώνοντας την αεροδυναμική (κατά 8%) που συνεισφέρει και στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων

Κοιτώντας το, οι προβολείς LED στρέφονται προς τα πίσω, παρέχοντας ένα οπτικό αποτέλεσμα φρυδιού, οι πλευρικοί καθρέφτες περιλαμβάνουν ενσωματωμένους δείκτες LED, υπάρχουν και δυναμικοί δείκτες πορείας LED, όταν στρίβει, ενώ πίσω υπάρχει κατά μήκος φωτισμός LED. Γενικά οι γραμμές, φανερώνουν μια καμπίνα ελαφρώς μετατοπισμένη προς τα πίσω, αναδεικνύοντας ένα πιο μακρύ καπό.

Το εσωτερικό είναι σε πιο μίνιμαλ ύφος, με φωτισμό LED, χωρίς διακόπτες και χειριστήρια, αλλά με μια κεντρική οθόνη πληροφοριών /ψυχαγωγίας 10 ιντσών, η οποία περιλαμβάνει αναγνώριση χειρονομίας, παρέχοντας ακριβή αλληλεπίδραση με τους επιβάτες.

Ανετο για 5 επιβάτες, προσφέρει την ίδια χωρητικότητα (380 λίτρων) στο πορτμπαγκάζ, ενώ για τις ανάγκες της εποχής, το νέο Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο όχημα της μάρκας. Με Digital Cockpit, ψηφιακό πίνακα οργάνων, με συμβατότητα smartphone και συνδεδεμένη πλοήγηση.

Στον τομέα των κινητήρων, διαθέτει τα πάντα: τρικύλινδρα μοτέρ βενζίνης TSI 1.0lt (66kW/90hp και 81kW/110hp), 1.5lt (96kW/130hp και 110kW/150hp), 2.0lt (140kW/190hp), πετρελαίου TDI 2.0lt (85kW/115hp και 110kW/150hp), φυσικού αερίου CNG 1.5lt TGI (96kW/130hp), mild-hybrid 48V (eTSI) 1.0 TSI (81kW/110hp) και 1.5 TSΙ (110kW/150hp) που προσφέρονται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο ταχυτήτων και plug-in hybrid (eHybrid), με συνδυασμό ηλεκτρικού κινητήρα, θερμικού κινητήρα 1.4lt TSI, μπαταρίας ιόντων λιθίου 13kWh και εξατάχυτου κιβώτιου ταχυτήτων DSG, αποδίδοντας ισχύ 150kW/204hp και  χαρίζοντας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ. (WLTP). 

Σε θέματα ασφάλειας, ενσωματώνει μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένου των predictive adaptive cruise control, emergency assist και travel assist, ώστε να γίνει το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα. Επίσης, χάρη στο νέο Dynamic Chassis Control, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού. Η τεχνολογία adaptive chassis διαβάζει συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου, ενώ παράλληλα λαμβάνει υπόψη τις πληροφορίες του συστήματος διεύθυνσης, την πέδηση και την επιτάχυνση, προσαρμόζει την ανάρτηση και βελτιστοποιεί την απόσβεση σε κάθε τροχό για να παρέχει άνεση και δυναμική.

Το νέο Leon αναμένεται στην Ελλάδα μέχρι το καλοκαίρι…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS