ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ολοκαίνουργια και δυναμικά Golf GTI, GTE και GTD

Ολοκαίνουργια και δυναμικά Golf GTI, GTE και GTD
VOLKSWAGEN AG

Τα νέα Golf GTI, GTE και GTD είναι βασισμένα στο Golf 8ης γενιάς και φέρουν νέους προβολείς LED, διαφορετικές ζάντες αλουμινίου, αεροτομές και αρκετά νέα στοιχεία.

Βασισμένα στο Golf 8ης γενιάς, τα νέα Golf GTI, GTE και GTD, επρόκειτο να παρουσιαστούν την ερχόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο ακυρώθηκε, για προληπτικούς λόγους, εξαιτίας του Κορονοϊού.

Ωστόσο, τα παρουσιάζουμε τώρα. Ακριβώς 44 χρόνια πριν, η Volkswagen αποκάλυψε ένα GTI και συγκεκριμένα το Golf Mk1. Ακολούθησε το 1982 το πρώτο Golf GTD με υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα και το 2014 το πρώτο Golf GTE που διαθέτει σύστημα plug-in hybrid.

Εξωτερικά, φέρουν νέους προβολείς LED, τοποθετημένους χαμηλά επίπεδα και μια εντυπωσιακή εγκάρσια μπάρα. Η δε γραμμή, κάτω από το καπό, αλλάζει χρώμα ανάλογα την έκδοση: κόκκινη στην περίπτωση του GTI, μπλε για το GTE και ασημί για το GTD. Υπάρχουν κι άλλα χαρακτηριστικά εξατομίκευσης, διαφορετικές ζάντες αλουμινίου Richmond 17, 18 ή 19 ιντσών, αεροτομές, διαχύτες και εξατμίσεις.

Αλλά και στην καμπίνα παρατηρούμε πολλά χαρακτηριστικά, με δερμάτινο τιμόνι, ραφές με χρώματα, ψηφιακό πίνακα 10,25 ιντσών, ψηφιακή οθόνη αφής 10 ιντσών.

Σε εξοπλισμό, φέρουν σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης με παρακολούθηση πεζών κ.ά., ενώ σε εξοπλισμό άνεσης και συνδεσιμότητας, υπάρχουν υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας We Connect και We Connect Plus.

Τώρα, στα κινητήρια σύνολα, το GTI τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 lt – 245 hp (180 kW), με μέγιστη ροπή 370 Nm, συνδυαζόμενο με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και προαιρετικά με 7άρι διπλού συμπλέκτη DSG.

Στο GTE, ο plug-in υβριδικός κινητήρας αποτελείται ουσιαστικά από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 lt – 150 hp (110 kW), που συνεργάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα (85 kW), κιβώτιο DSG 6 σχέσεων και μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνολική απόδοση είναι 245 hp (180 kW) και η μέγιστη ροπή 400 Nm. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το ηλεκτρικό εύρος έχει αυξηθεί σημαντικά μέχρι περίπου 60 χλμ., σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα.

Το GTD, διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2.0 lt - 200 hp (147 kW), με 400 Nm ροπής και κιβώτιο 7 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη.

Παράλληλα, η Volkswagen έχει βελτιώσει την ανάρτηση, με γόνατα McPherson μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό, αλλά και προσαρμοζόμενο πλαίσιο DCC, με ρύθμιση INDIVIDUAL, COMFORT, ECO και SPORT…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ